Nainen, kuinka paljon miehellä saa olla vatsaa?
Kommentit (79)
Ei traanattua sixpackiä mulle lainkaan, en tykännyt nuorenakaan. Mahan koolla ei hirveästi ole merkitystä, jos mies on pitkä ja raamikas. Terveyden kannalta tietysti iso maha ei ole hyväksi.
Ei tarvitse olla sixpack, mutta ei myöskään rasvakerrosta.
Vierailija kirjoitti:
idiootti muijat juoksee lauta vatsa miesten perässä ne ei nää metsää puilta
Ehkä ne lauta vatsa miehet osaa oman äidin kielensä?
Hoikka. Ei lihasta, ei juuri läskiäkään. Siksari on ihan yhtä ällö kuin dadbod.
Riippuu vatsasta. Jos mies näyttää siltä, että on 9kk:lla raskaana niin sitten maha on liian iso. Sellainen max 4kk:den raskausvatsa on ihan ok.
Käytännössä kaikilla yli 30v miehillä on pieni pömppis paitsi jos on luonnostaan tooosi hoikka. Mua ei haittaa, paitsi jos alkaa näyttää siltä, että on raskaana, se on liikaa.
Mieluummin sixpack kuin roikkuvatsa. Oon itsekin hoikka.
Dadbod miellyttää enemmän, jos mies on pitkä ja lyhyemmässäkin.
Ei yli 90 cm vyötäröä. Terveysriskit alkavat kasvaa. Itse pidän huolta, ettei vyötärö kasva yli 75 cm:n mittaiseksi.
Sixpack on plussaa muttei pakollinen. Maksimimaha on sellainen, että sixpack peittyy jo, mutta rasvakerroksesta ei kuitenkaan muodostu uloketta.
Mielellään ei yhtään. Mullakaan ei ole. En pidä isokokoisista miehistä. Sixpackia ei tarvitse olla. Mua ei juuri kiinnosta sixpackit sun muut sellaiset. Tykkään hoikista miehistä.
N27
Vierailija kirjoitti:
On se niin idioottia haluta terve kumppani ja isäehdokas...
Tiedoksi naisille että maha voi pömpöttää vaikka ei olisi ylipainoinen. Löysät vatsalihakset tai luonnollinen treenaamaton vatsa. Kaikille edes sixpäk ei ole mahdollinen vaikka sitä treenaisi.
Perussääntö voisi olla, että katso ettei ole naisen vatsaa suurempi, tosin poikkeuksiakin on, mutta hoikalle timmille naiselle vastaavanlainen mies ja isomahaiselle naiselle isomahainen mies. Silloin ruokavalioasiat kohtaavat parisuhteessa.
Moni isomahainen mies on ollut kiinnostunut hoikasta naisesta, mutta oikeasti, mitä mies ajattelisi syödä tällaisen naisen kanssa esim. päivälliseksi, kun tällainen nainen ei vedä pizzoja ja hamppareita tai kisko kaljaa ja makkaraa. Jos salaatti ei mitenkään maistu niin sitten ei sovi hoikan naisen elämäntyyli.
Bullmentula iso ja paksu sixpak masu😀
Vierailija kirjoitti:
Perussääntö voisi olla, että katso ettei ole naisen vatsaa suurempi, tosin poikkeuksiakin on, mutta hoikalle timmille naiselle vastaavanlainen mies ja isomahaiselle naiselle isomahainen mies. Silloin ruokavalioasiat kohtaavat parisuhteessa.
Moni isomahainen mies on ollut kiinnostunut hoikasta naisesta, mutta oikeasti, mitä mies ajattelisi syödä tällaisen naisen kanssa esim. päivälliseksi, kun tällainen nainen ei vedä pizzoja ja hamppareita tai kisko kaljaa ja makkaraa. Jos salaatti ei mitenkään maistu niin sitten ei sovi hoikan naisen elämäntyyli.
Molemmat hoitaa varmaan itse omat syömisensä? Meistä minä olen pieni ja se toinen on pyöreä, mutta ei meidän syömistottumuksissa ole ongelmaa, kun syödään sitä mitä itse halutaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi naisille että maha voi pömpöttää vaikka ei olisi ylipainoinen. Löysät vatsalihakset tai luonnollinen treenaamaton vatsa. Kaikille edes sixpäk ei ole mahdollinen vaikka sitä treenaisi.
Varsalihasten erkaumaa voi kuntouttaa treenaamalla. Ilmavaivoille voi tehdä myös jotain muuttamalla ruokavaliota. Jokainen synnyttänyt nainen tietää tämän erkaumaasian. Jokainen mies saa six packin kun rasvaprosentti on tarpeeksi matala, joten eipäs valehdella, kun ei haluta syödä terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se niin idioottia haluta terve kumppani ja isäehdokas...
Eipä tule kustannuksia lapsen huollosta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne lauta vatsa miehet osaa oman äidin kielensä?
Ei näköjään osaa konnentoijakaan. Äidinkieli on yhdyssana