Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, kuinka paljon miehellä saa olla vatsaa?

Vierailija
12.07.2021 |

Vai kelpaako pelkästään treenattu sixpack?

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina kokenut treenatun miehen ja siis myös sixpackin vastenmielisiksi. Urheilijamiehiä olisi ollut paljonkin tarjolla, koska itse olin erittäin urheilullinen nuorena (yleisurheiluvalmennuksessa). Aina olen halunnut suht hoikan ja pitkän miehen ja sellaisen kanssa naimisissa. Nyt hänellä on pömppis ja pidän siitä tosi paljon. 

Ruokailutottumukset ovat meillä aika erilaiset, koska olen itse pääasiassa kasvissyöjä, mutta miehenkin ruokavalio on muuttunut avioliiton aikana paljon. Nuorena hän söi paljon roskaruokaa ja kotona ei syöty vihanneksia koskaan. Äiti on todella erikoinen tapaus muissakin asioissa.

Vierailija
22/79 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussääntö voisi olla, että katso ettei ole naisen vatsaa suurempi, tosin poikkeuksiakin on, mutta hoikalle timmille naiselle vastaavanlainen mies ja isomahaiselle naiselle isomahainen mies. Silloin ruokavalioasiat kohtaavat parisuhteessa.

Moni isomahainen mies on ollut kiinnostunut hoikasta naisesta, mutta oikeasti, mitä mies ajattelisi syödä tällaisen naisen kanssa esim. päivälliseksi, kun tällainen nainen ei vedä pizzoja ja hamppareita tai kisko kaljaa ja makkaraa. Jos salaatti ei mitenkään maistu niin sitten ei sovi hoikan naisen elämäntyyli.

Molemmat hoitaa varmaan itse omat syömisensä? Meistä minä olen pieni ja se toinen on pyöreä, mutta ei meidän syömistottumuksissa ole ongelmaa, kun syödään sitä mitä itse halutaan.

Parisuhteessa syödään yleensä yhdessä ja erityisesti jos lapsia tulee niin yhteiset ruokahetket ovat tärkeitä. Ei miehelle voi tehdä mitään erityisruokia perheessä ja lapsille pitää laittaa terveellistä ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMW kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

idiootti muijat juoksee lauta vatsa miesten perässä ne ei nää metsää puilta

Ehkä ne lauta vatsa miehet osaa oman äidin kielensä?

Ei näköjään osaa konnentoijakaan. Äidinkieli on yhdyssana

Siis sehän oli tarkoituksella, etkö oikeasti tajunnut?

:D

Eri

Vierailija
24/79 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä olen naisena sitä mieltä, että jokainen mies saa olla juuri niin vatsakas tai sixpackikäs ja kaikkea siltä väliltä, kuin mitä sattuvat olemaan.

Vierailija
25/79 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi naisille että maha voi pömpöttää vaikka ei olisi ylipainoinen. Löysät vatsalihakset tai luonnollinen treenaamaton vatsa. Kaikille edes sixpäk ei ole mahdollinen vaikka sitä treenaisi.

Vatsalihaksia olisi hyvä treenata, ne tukevat myös selkää.

Vierailija
26/79 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään ei yhtään sen suurempi kuin minulla eli aika pieni vatsa pitää olla, sen sijaan sixpackkia ei tarvitse olla.

Vierailija
27/79 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussääntö voisi olla, että katso ettei ole naisen vatsaa suurempi, tosin poikkeuksiakin on, mutta hoikalle timmille naiselle vastaavanlainen mies ja isomahaiselle naiselle isomahainen mies. Silloin ruokavalioasiat kohtaavat parisuhteessa.

Moni isomahainen mies on ollut kiinnostunut hoikasta naisesta, mutta oikeasti, mitä mies ajattelisi syödä tällaisen naisen kanssa esim. päivälliseksi, kun tällainen nainen ei vedä pizzoja ja hamppareita tai kisko kaljaa ja makkaraa. Jos salaatti ei mitenkään maistu niin sitten ei sovi hoikan naisen elämäntyyli.

Molemmat hoitaa varmaan itse omat syömisensä? Meistä minä olen pieni ja se toinen on pyöreä, mutta ei meidän syömistottumuksissa ole ongelmaa, kun syödään sitä mitä itse halutaan.

Parisuhteessa syödään yleensä yhdessä ja erityisesti jos lapsia tulee niin yhteiset ruokahetket ovat tärkeitä. Ei miehelle voi tehdä mitään erityisruokia perheessä ja lapsille pitää laittaa terveellistä ruokaa.

Ai jaa. Me ei sitten vissiin olla parisuhteessa.

Miksei mies muuten laita itse ruokaansa jos vaatii erityisruokaa? Miksi se pitäisi jonkun muun laittaa sille? Ei kai se mikään lapsi ole?

Vierailija
28/79 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei mies muuten laita itse ruokaansa jos vaatii erityisruokaa? Miksi se pitäisi jonkun muun laittaa sille? Ei kai se mikään lapsi ole?

Se on sitä rakkautta laittaa toisellekin ruokaa.

Vierailija
29/79 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehelläni maha kasvoi iän myötä ja nyt sänkyhommissa hänen mahakarvansa hankaavat ikävästi mun herkkiä alueita ja vatsaakin (oma vatsani siis ei pullota). Eli tässä kohtaa miehen iso vatsa kyllä häiritsee ja toivoisin hänen tekevän jotain asialle, myös terveydellisten juttujen takia.

Vierailija
30/79 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee. Suurin osa miehistä varmasti söisi terveellistä ruokaa, jos joku sitä laittaisi ja se olisi hyvänmakuista. Oma mies syö mielellään kasvisruokaa, salaatteja, terveellistä ruokaa, mutta ei osaa itse sellaista laittaa eikä ole kotonaan oppinut terveellisestä ruuasta yhtään mitään. Siksi söi hampurilaisia ja muuta roskaa, ei siksi, että erityisesti vastustaisi terveellistä ruokaa. Hänen perheessään ei myöskään syöty yhdessä, jokainen söi eri aikaan ja ruoka oli aivan mitä sattuu. Isovanhemmillaan sai kunnollista ruokaa ainoastaan. Tällaisia perheitä on varmaan aika paljon, mistä lihominen juuri johtuu. Lapset eivät saa kotonaan hyvää ruokailumallia. Tosin mun mies oli tavatessa hyvin laiha, hänelle ruoka oli vain polttoainetta, söi myös todella paljon karkkia.

Vierailija
31/79 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäelinrasva on erittäin epäterveellistä. Siksikään en suosi vatsakasta miestä. En kyllä muutenkaan sellaisesta viehäty. Mutta jokainen aikuinen kantakoon vastuunsa omista elämäntapavalinnoistaan.

Vierailija
32/79 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

BMW kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Sää ootkin niin älykäs tapaus.

Vierailija
33/79 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama jos mies muuten omaan makuun. Toki ei nyt mikäään aivan jumalaton maha mutta onhan sitä nyt vähän kaikilla jonkunlainen maha tai ainakin monella

Vierailija
34/79 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BMW kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Sää ootkin niin älykäs tapaus.

No eipä tuo nyt mitään älyä vaatinut kyllä :D

Vierailija
35/79 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on sitä rakkautta laittaa toisellekin ruokaa.

Rakkautta on olla puuttumatta toisen syömisiin. Ei kaikille ruoka edes ole mitenkään kiinnostavaa, itse olen pieni juuri siksi kun syöminen ei ole mulle mikään intohimo vaan lähinnä pakollinen paha.

Samoin niissä pariskunnissa, joista toinen on esim vegaani ja toinen sekaani, monesti on omat ruoat erikseen. Ja se on ihan ok. Ne rakastaa sit muilla tavoin.

Sun logiikalla mies ei siis rakasta kun ei laita oman erikoisruokansa lisäksi muidenkin ruokia?

Vierailija
36/79 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama jos mies muuten omaan makuun. Toki ei nyt mikäään aivan jumalaton maha mutta onhan sitä nyt vähän kaikilla jonkunlainen maha tai ainakin monella

Tekisi mieleni kysyä, miten iso on jo liikaa, siis jumalattoman kokoinen.

Itselläni on, ja kyllähän se ehdokkaita karsii.

Vierailija
37/79 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielellään ei yhtään. Mullakaan ei ole. En pidä isokokoisista miehistä. Sixpackia ei tarvitse olla. Mua ei juuri kiinnosta sixpackit sun muut sellaiset. Tykkään hoikista miehistä.

N27

Moi! Itse olen luonnostaan hoikka mies, en ole toki mikään Cristiano Ronaldo kropaltani mutta vatsalihakset kyllä näkyy matalan rasvakerroksen takia. Mun pitäisi olla todella huonossa kunnossa jos sixpack ei näkyisi ollenkaan koska oon niin hoikka.

M28

Vierailija
38/79 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vyötärölihavalla on lähes aina rasvamaksa, joten ei kiitos sairasta kumppania minulle. Haluan terveyttään arvostavan kumppanin.

Vierailija
39/79 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomiehelläni on selkeästi pömpöttävä maha, mutta ei se oikeastaan häiritse. Itsekään en ole mikään missitason timmi, mutta hoikka kuitenkin. Äärimmäinen lihavuus on asia erikseen, mutta lievän ylipainon kohdalla yleinen siisteys, miellyttävät kasvot ja kiva tyyli merkitsee enemmän kuin rasvaprosentti.

Vierailija
40/79 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieleni kysyä, miten iso on jo liikaa, siis jumalattoman kokoinen.

Itselläni on, ja kyllähän se ehdokkaita karsii.

Olen eri, mutta vastaan, että jos ei saa kengännauhoja kiinni ja varpaankynsiään leikattua, haittaa liikkumista ja elämää, roikkuu, niin silloin ainakin. Joku esitti vertauksen, että ei sellainen kuin olisi viimeisillään raskaana, että maha näkyy jo nurkan takaakin ensimmäisenä niin se on kyllä liikaa.

Keski-ikäisillä melkein kaikilla on pieni pömppis, joka on ihan symppis miehellä. Omaltakin mieheltä sellainen löytyy. Nuori jos olet, niin kannattaa kyllä laihduttaa, koska mahalla on taipumus kasvaa. Lisäksi nuoret ihmiset nykyisin ovat ihan erilaisia lihavia kuin vanhemmat lihavat eli ovat sillä tavoin pehmeitä, että näkyy ettei liikuntaa ole koskaan harrastettu. Suurin osa keski-ikäisistä on ollut nuorina hoikkia, silloin ei ollut vielä lihavia nuoria ollenkaan (80-luvulla). Esimerkiksi omalla luokallani yläasteella tai lukiossa ei ollut yhtään edes lievästi ylipainoista nuorta.