Kuvaile kaunein koskaan näkemäsi nainen
Kymmenen vuotta sitten näin Tampereen juna-asemalla noin 55-vuotiaan naisen, joka oli pukeutunut mustiin shortseihin ja mustaan pitkähihaiseen paitaan. Naisella ei ollut meikkiä ja kasvot kiiltelivät. Jäi vaikutelma, että hän oli tulossa tai menossa jumpasta. Pitkät vaaleat ja harmaantuneet hiukset olivat poninhännällä. Hän vaikutti epävarmalta siitä mihin suuntaan mennä, ryhtikään ei ollut paras mahdollinen, mutta olemuksessa oli silti rauhaa, vahvuutta ja itsevarmuutta. Tulen muistamaan hänet aina ja minulle hän edustaa todellista ja aitoa kauneutta.
Vaikka toinen muodollisesti pätevä kaunotar ottaisi tuhat selfietä, ilman sitä jotakin selittämätöntä, hän ei voi koskaan päästä samaan mihin tuo nainen minun silmissäni.
Kommentit (108)
Rinnat on pitkään olleet aliarvostetut ja jääneet huomiossa pepulle. Nyt ne on kuitenkin tulossa muotiin ja hyvä niin, sillä niiden hyväily on naiselle mieluisampaa kuin pepun kouriminen.
Nyt ne tissit esiin kesäkadulle, naiset! (Siis esille kauniissa rintsikoissa ja mekossa)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän OT, mutta minusta miehenä jopa tuntuu että tälle palstalle on jotenkin erityisesti pesiytynyt tissifanaatikkoja jotka jaksavat niistä jauhaa joka välissä, jos on naisten ulkonäöstä kyse. 😀 Oikeassa elämässä olen huomannut enemmän vientiä kyllä niillä hoikilla ja pienempitissillä, esim. baarissa, niin siksi tämä on vähän kummallista. Kokonaisolemus/viehättävyys ihmisessä ratkaisee hiukan enemmän, kuin ne kaksi rasvamollukkaa.
Eli kyllä minä ainakin otan ennemmin sorjan rungon ja sopivat tissit, kun lihavan vain siksi että mukana tulisi jättimäiset rinnatkin. Hämmentäviä nuo tissihullut, mutta kai minä enemmän olenkin persemiehiä. 😀
En ole koskaan kohdannut pienirintaisista pitäviä miehiä. Kaikki kolme exääni pitivät isorintaisista, mutta tyytyivät minuun paremman puutteessa.
T. B75
Minun mieheni pitää pienirintaisista ja siilitukkaisista naisista.
T. E70 hoikka ja pitkätukkainen, liian naisellinen
Rehellisesti...tapasin tämän naisen 14 vuotta sitten. Näen häntä edelleen noin kerran viikossa ja hän on edelleen minusta maailman kaunein. Olin tavannut nykyisen vaimoni ja olimme jo edenneet tapailu vaiheeseen. Sitten kerran ollessani käymässä siellä hän tuli siskonsa kanssa kotiin. Siis kirjaimellisesti meinasi silmät pudota päästä. Vaalea, pitkä ja hoikka mutta kaunis lantion kaari ja muodokas peppu. Siniset silmät ja se hymy..se hymy vei jalat alta. Kauniimpaa naista en ole ikinä ennen tai sen jälkeen tavannut.
Kyllä se on mun oma pikku hömötiainen. Saa esitellä itteään ja tykkään yleensä naisista, mutta puluseni on aina hellästi mielessä. Lempeästi aina ajattelen murusta. Muitakin naisia dikkaan ja saatan vaikka masturboida heille, mutta mussukkaa ajattelen aina lämmöllä.
En osaa sanoa kuka olisi kaunein, mutta vaaleansiniset, kauniit silmät kohdatessani olen myyty. Muutaman tälläisen naisen olen nähnyt, ja ovat jääneet pysyvästi verkkokalvoille kauneudellaan. Erityisesti eräs blondi baarissa vuosia sitten mykisti monut täysin jäänsinisillä, mantelimuotoisilla suurilla silmillään ja katseellaan. Vau. Harmi että hänellä oli seuralainen, niin ei voinut tehdä sen enempää tuttavuutta.
Jäänsiniset silmät yhdistettynä mustiin hiuksiin on myös upeat. Esimerkiksi Kata Kärkkäinen nuorena oli aivan upea.
Mielestäni kauneudesta puhuttaessa olen mieltänyt sen ennen kaikkea kasvojen kauneudeksi. Vartalon seksikkyys on sitten erikseen. Jos on todella kauniit kasvot ja silmät, ne vangitsevat niin ettei edes mieti vartaloa. Ainakin minulla näin. En muista yhdenkään kauniin naisen vartalotyyppiä kovin tarkasti, kuin että ihan perushoikkia olivat.
Vierailija kirjoitti:
Rinnat on pitkään olleet aliarvostetut ja jääneet huomiossa pepulle. Nyt ne on kuitenkin tulossa muotiin ja hyvä niin, sillä niiden hyväily on naiselle mieluisampaa kuin pepun kouriminen.
Nyt ne tissit esiin kesäkadulle, naiset! (Siis esille kauniissa rintsikoissa ja mekossa)
Molemmat kivat. Ystävättärellä tissit niin herkät, ettei pidä niiden koskettelusta.
Vierailija kirjoitti:
En osaa sanoa kuka olisi kaunein, mutta vaaleansiniset, kauniit silmät kohdatessani olen myyty. Muutaman tälläisen naisen olen nähnyt, ja ovat jääneet pysyvästi verkkokalvoille kauneudellaan. Erityisesti eräs blondi baarissa vuosia sitten mykisti monut täysin jäänsinisillä, mantelimuotoisilla suurilla silmillään ja katseellaan. Vau. Harmi että hänellä oli seuralainen, niin ei voinut tehdä sen enempää tuttavuutta.
Jäänsiniset silmät yhdistettynä mustiin hiuksiin on myös upeat. Esimerkiksi Kata Kärkkäinen nuorena oli aivan upea.
Mielestäni kauneudesta puhuttaessa olen mieltänyt sen ennen kaikkea kasvojen kauneudeksi. Vartalon seksikkyys on sitten erikseen. Jos on todella kauniit kasvot ja silmät, ne vangitsevat niin ettei edes mieti vartaloa. Ainakin minulla näin. En muista yhdenkään kauniin naisen vartalotyyppiä kovin tarkasti, kuin että ihan perushoikkia olivat.
Oliko tuo nainen turussa?
Ketjun perusteella sini/vihreäsilmäiset pitkätukkaiset blondit jää mieleen. Sepäs yllättävää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuo nainen turussa?
Ei ollut Turussa, pienemmällä paikkakunnalla pohjoisemmassa suomessa. Mutta ei ollut varmaan paikallisia, kun en ole sen koommin nähnyt. Voi siis olla mistä vaan.
Tämä yksi Zoggsin uimapukumalli, ilmeisesti australialainen. Ei mikään rimpula, vaan täydellinen naisvartalo. Voi kun olen näitä uimapukuja katsellut, siis tämän naisen kuvia.
https://www.zoggs.com/en_GB/mexicali-crossback-stripe-462173
Vierailija kirjoitti:
Vaikka itse haluaisit "hyväillä", se ei tee sinusta kiinnostavaa.
Vilkaisin peiliin tänäkin iltana. Wauuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä peppumiehet taas, rinnat ei kiinnosta ja ikuista anaalin vinkunaa. Yök. Onneksi rinnat tulossa takaisin muotiin liian pitkän peppukauden jälkeen.
Tapasin erään naisen noin 15 vuotta sitten Janoisessa Lohessa. Sanoinkin hänelle hänen olevan kaunein koskaan nähneeni nainen. Sopusuhtainen, ruskea silmäinen, itsensä hyvin kantava nainen. Vähän Julia Roberts fibat hänestä sain, kasvot eivät olleet klassisen kauniit vaan persoonalliset. Oli ikävä kyllä miehensä ja miespuolisen ystävän kanssa liikkeellä. Joskus muistelen häntä vieläkin.
Naisessa kaunista on itseluottamus ja se miten on itsensä kanssa sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä peppumiehet taas, rinnat ei kiinnosta ja ikuista anaalin vinkunaa. Yök. Onneksi rinnat tulossa takaisin muotiin liian pitkän peppukauden jälkeen.
Siis mitä selität?:D Mikä peppukausi ja mitenniin ei rinnat kiinnosta? Missä maailmassa elät, jossain some belfieiden kuplassa? Miten rinnat ovat muka tulossa muotiin TAAS? Mun kroppa on ainakin muodissa koko ajan ihan kehonosasta riippumatta. Ja naisena mun mielestä naisen kaunis peppu on kyllä syötävän hyvännäköinen ja seksikäs! Samoin rinnat.
No igssä vastaan tuli nainen, joka erottui jotenkin muista profiileista. Profiilissa oli näitä perus proffakuvia (kroppa ei kyllä ollut perus) ja kasvokuvia, mutta hyvät vibat sain profiilista. Hän oli vaaleatukkainen, energisen oloinen, jään kirkkaat silmät, paksut huulet ihanalla punalla, siisti iho, ihanan isot treenatut reidet, leveä lantio ja kapea vyötärö, terhakka muodokas peppu. Juuri mun tyyliä ulkosesti. Kysyin häntä salille kanssani, kun se sattui olemaan molempien intohimo. Lähti mukaan ja jo ekana iltana peitto heilui. Heiluu vieläkin kuuden vuoden jälkeen. XD M27
Kat Wonders, noin jos ulkonäköä vain katsotaan.