En pidä ihmisistä jotka arvostelevat toisten ulkonäköä
Kommentit (29)
En minäkään ymmärrä tuollaita arvostelua tai että kiinnitetään niin hirveästi huomiota toisen ulkonäköön.
Ne jotka päin naamaa arvostelee on tietenkin ihan moukkia. Nuorena tuli paljonkin koettua tätä, usein ohjeiden muodossa että laittaisit hiukset näin kun ne noin roikkuu.
Sitten on sellaista yleistä ulkonäköpuhetta että ruoditaan ulkopuolisia tai julkkiksia. Oma äitini puhui tosi paljon ihmisten ulkonäöstä. Ehkä kauneus toi hänen nuoruudessaan statusta. Inhosin sitä. Omalla tyttärelle en puhu mitään toisten ulkonäöstä.
Ei sivistyneet ja hyväkäytöksiset kiinnitä huomiota etunenässä ihmisten ulkonäköön, eivätkä välttämättä ollenkaan missään olosuhteissa.
Hän, joka niin tekee osoittaa että on " ääliö".
Vierailija kirjoitti:
Omin kerran lihavan kanssa lenkillä. Ui, ui, ui, kiskoo, kiskoo, ai, ai, ai, ui, ui, ui. En sanonut mitään, koska olen empaattinen ihminen, mutta häpesin kyllä silmät päästäni ja rukoilin, että kukaan tuttu ei näkisi minua silloin.
No sulla on huono itsetuntunto, jos toisen puolesta pitää hävetä.
Täällä on oikein naisten nautinnolliset ihmisten haukunta keijut. Mikä näitä vaivaa. Kilpaa sulletaan hävyttömyyksiä ulkonäöstä, vaatteista ym. Näitä lukee myös nuoret. Huohhh... Koikeilkaa käyttäytyä.
Ulkonäköä on mielestäni erittäin moukkamaista arvostella, koska se tulee geeneineen syntymälahjana. Sen sijaan nykyajan pukeutumista arvostelen täällä kyllä, jos joku on siitä ketjun aloittanut. Pukeutuminen on teko ja sillä osoitetaan myös mm.käytöstapoja. Tai no, pitäisi osoittaa.. Itsellä alkaa olla mitta täynnä ihmisten itsekeskeisyyttä ja itsekkyyttä. Arvostelen kyllä muutakin, mikä tähän itsekkyyteen liittyy. Kaikkea ei tarvitse hyväksyä saati jaksaa.
Ihmiset pukeutuu nii kuin itse haluavat, rakin määrittelee. Kenenkään arvostelu tai sietäminen ei siihen vaikuta, eikä tarvitsekaan. 👍
Kaikki arvostelevat, jotkut eivät vaan sano arviotaan ääneen. Ei ole olemassa ketään, joka olisi irrottanut itsensä homo sapiensin dna:sta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki arvostelevat, jotkut eivät vaan sano arviotaan ääneen. Ei ole olemassa ketään, joka olisi irrottanut itsensä homo sapiensin dna:sta.
Kun saan itseni kiinni rumista ajatuksista, pysähdyn miettimään että miksi minä ajattelen näin ja mitä se hyödyttää. Ajatusten ei tarvitse vaikuttaa toimintaani maailmassa ja voin olla ystävällinen rumille ja tyylittömille. Siitä ei ole yhtään mitään todellista haittaa minulle, jos en pidä jonkun henkilön ulkonäöstä.
En minäkään. Sukulaiseni tekee sitä paljon, ja hän on kyllä täysi narsisti.
Yksi tuttavani. Aina arvostelemassa ja kommentoimassa negatiivisesti kaikkia muita. Näitkö miten se on lihonnut, ihan kauheen näköinen tuo yksi... jne.
Vihjailee myös suoraan muille heidän ulkonäöstään. Itselläni on sairauksia, jotka aika ajoin aiheuttvat turvotusta. Kun puhuin edellisenä kesänä ostamistani meikoista, kommentoi ivalliseen sävyyn. Ai mahtuuko ne sun päälle. Vaikka tietää sairauksistani.
Itsehän tämä daami on pyöreä perunanenä, että en ymmärrä mistä tämä ylemmyys ja toisten haukkuminen kumpuaa. Somessa esittää niin suvaitsevaista ja kehopositiivista. Ei huvita koko henkilön seura, kun ei ole muuta sanottavaa kuin toisten arvostelu. Jostain omasta epävarmuudestahan se kumpuaa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi tuttavani. Aina arvostelemassa ja kommentoimassa negatiivisesti kaikkia muita. Näitkö miten se on lihonnut, ihan kauheen näköinen tuo yksi... jne.
Vihjailee myös suoraan muille heidän ulkonäöstään. Itselläni on sairauksia, jotka aika ajoin aiheuttvat turvotusta. Kun puhuin edellisenä kesänä ostamistani meikoista, kommentoi ivalliseen sävyyn. Ai mahtuuko ne sun päälle. Vaikka tietää sairauksistani.
Itsehän tämä daami on pyöreä perunanenä, että en ymmärrä mistä tämä ylemmyys ja toisten haukkuminen kumpuaa. Somessa esittää niin suvaitsevaista ja kehopositiivista. Ei huvita koko henkilön seura, kun ei ole muuta sanottavaa kuin toisten arvostelu. Jostain omasta epävarmuudestahan se kumpuaa.
*mekoista.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset pukeutuu nii kuin itse haluavat, rakin määrittelee. Kenenkään arvostelu tai sietäminen ei siihen vaikuta, eikä tarvitsekaan. 👍
Pukeutuminen on sosiaalista. Muoti on sosiaalinen ilmiö. Yksilöllisyys on täydellinen harha. Kukaan ihminen ei ole saari.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on oikeus mielipiteeseeni toisten ulkonäöstä ja minulla on myös oikeus sanoa se.
Siinäpä te läskit tatskatut kärvistelette sitten 😅
Kenelläkään ei ole oikeutta. Osoitat vaan syvää sivistymättömyyttä tuolla. Arvatenkin et ole itse mikään missi ja peität epävarmuuttasi haukkumalla muita.
Huonoa käytöstä, mutta minkäs teet. Osa ihmisistä jaksaa välittää miltä muut näyttävät tai miten muut toimivat. Terve välinpitämättömyys on tässäkin hyvästä.