Miksi niin monia naisia ärsyttää se jos naisella on häntä itseään nuorempi mies?
Kommentit (30)
Typerä väite. Ei ärsytä. Meidän suvussa jostain syystä hyvinkin tavallista. Äitini oli 6 vuotta isääni vanhempi. Itse olin 2 vuotta miestäni vanhempi. Veljeni vaimo on häntä 5 vuotta vanhempi. Äitini veljen vaimo on 5 vuotta mirstään vanhempi.
Samaa löytyy sukupuusta kohdensadan vuoden ajan, niin pitkälti kuin on historiaa saatu selville.
Röllille tästä luokattomasta yritelmästä 0/5
Vierailija kirjoitti:
Enemmän akkoja ragetuttaa, kun miehellä on itseään nuorempi nainen. Tai aasialainen nainen. Tai itseään nuorempi aasialainen nainen. Kummasti akat kimpaantuvat. :D
Äitiäs ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän akkoja ragetuttaa, kun miehellä on itseään nuorempi nainen. Tai aasialainen nainen. Tai itseään nuorempi aasialainen nainen. Kummasti akat kimpaantuvat. :D
Akat on tosi kummallisia joo kun kolmannen maailman naisten hyväksikäyttö ei miellytä ja ajatus siitä että itse joutuisi epätoivoissaan jotain rumaa vanhaa ukkoa panemaan kauhistuttaa... Kaikki sympatiani niille aasialaisille.
Montako vuotta näiden sukupuuttosimojen horinaa joutuu vielä sietämään?
Ei tuota Suomessa kovasti tapahdu, mutta joissakin Itä-Euroopan maissa paljonkin. Siellä naiset pelkäävät kaiken normista poikkeavan horjuttavan heidän valtaansa. Huvittavaa että nuo suomalaiset miesasiamiehet kovasti ihailevat kaikkia itäeurooppalaisia perinteitä, vaikka juuri siellä on voimissaan sellainen "naisen seksuaalinen valta" jota vastaan he yrittävät täysillä taistella.
Tiettyjä naisia ärsyttää kaikki mitä siellä ei ole. Onneksi niitä on pieniryhmä. Vaikka kuinka vastaan väittää, niin kysymyksessä kateus. Annetaahan taas kerran ihmisten elää rauhassa tyylillään. Ap, mikä muu täällä maailmassa ärsyttäääää.... 😂🙈
Vierailija kirjoitti:
Ei sulla ketään ole, ap.
Ei sullakaan.
eri
Siis mihin pohajaat väitteesi? En minä vaan tiedä ketään, itseni mukaan lukien. Taitaa olla omassa päässäsi tämä luulo.
Ei mua ärsytä. Mutta joku ihme fixaatio mulla on: ex 8 vuotta mua vanhempi ja se oli vain fakta muiden joukossa. Nyt olisi pientä säätöä itseäni 6 vuotta nuoremman kanssa ja mietin, miten tuo ikäero tulee vaikuttamaan suhteeseemme. Tai siis miten itse tulen "sulattamaan" sen, että mieheni olisi noin paljon nuorempi. Ja aikuisista kuitenkin kyse. Muiden pariskuntien iällä ei ole mulle mitään väliä, kunhan ovat onnellisia keskenään. Itseäni kohtaan olen paljossa muussakin paljon ankarampi.
Vierailija kirjoitti:
Kateus.
Täh? Kateus mistä. En minä ainakaan haluaisi nuorempaa miestä. Miehen joka on samassa elämäntilanteessa kuin minä.
Lähinnä voi arvella, jättääkö mies vanhetessaan, jos nainen on silloin liian vanha hankkimaan perhettä.
Nuori mies voi olla epävarma tai ilman elämänkokemusta, siksi yhteinen ajanvietto voi olla rasittavaa. Mukavia monet nuoret miehet muuten.
Se ärsyttää vain niitä naisia joilla on itsellään vanhempi mies. Omasta parisuhteestaan he hokevat koko ajan että ikä on vain numero, mutta inhoavat sitä jos ikäero onkin toisinpäin.
Ja jos on esim 10 vuotta ikäeroa, vaikkapa 30-vuotias nainen ja 40-vuotias mies, niin akkojen mielestä se on väärin, vaikka nämä kaksi olisivat parisuhteessa vapaasta tahdostaan välittäen toisistaan.
Se on vähän sama asia kuin se että toiset naiset ovat herkästi kritisoimassa ja huutelemassa h-sanoja sellaisille naisille joilla on paljon seksikumppaneita. Ei noilla naisilla mitään todellista motiivia ole tuolle huutelulle, mutta joku mystinen pelko on siitä että heidän oma asemansa tulee heikkenemään kun tietyt normit murtuvat.
Ärsyttäis minuakin jos naisilla olis häntä.
Ei ärsytä. Kaikilla ystävilläni on 8-12 vuotta nuorempi mies. Olemme lähes 50- vuotiaita.
Ei mua ainakaan pätkääkään liikuta muiden seurustelukumppanien iät. Nuorempi mies nyt varsinkaan. Itsellä vanhempi, ja jos nyt jotain kävisi, niin nuoremman ottaisin seuraavaksi.