Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monia naisia ärsyttää se jos naisella on häntä itseään nuorempi mies?

Vierailija
11.07.2021 |

Millä tavalla se on heidän etujensa vastaista?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä väite. Ei ärsytä. Meidän suvussa jostain syystä hyvinkin tavallista. Äitini oli 6 vuotta isääni vanhempi. Itse olin 2 vuotta miestäni vanhempi. Veljeni vaimo on häntä 5 vuotta vanhempi. Äitini veljen vaimo on 5 vuotta mirstään vanhempi.

Samaa löytyy sukupuusta kohdensadan vuoden ajan, niin pitkälti kuin on historiaa saatu selville.

Röllille tästä luokattomasta yritelmästä 0/5

Meidän isä vainaja oli äiti vainajaa nuorempi 21 vuotta.Kulkee suvussa,siellä täällä puolisot huomattavasti nuoremipia.Milloin mies,milloin nainen.Onko tuolla väliä?ikä on vain numerota.Itse en itseni ikäistä ota enkä vanhempaa miestä itseäni.Ollaan sit puuma kun ikä eroa 12 vuotta ja tosi hyvin menee suhde.Minun on elämäni,,mitä se muille kuuluu?

Vierailija
22/30 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, vaan kannatan. 

Miehet rapistuvat nuorina ja heillä on lyhyt elinaikaennuste.

Suurissa ikäluokissa on surullisen paljon leskiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako vuotta näiden sukupuuttosimojen horinaa joutuu vielä sietämään?

Aloittaja on ikis joka tässä vastaa itselleen.

Noloa ja säälittävää.

Vierailija
24/30 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ärsyttää? Opin jotain uutta taas tänään.

Vierailija
25/30 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Pikemminkin päinvastoin: bravo🤗👏🙌

Vierailija
26/30 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ärsyttää. Hyvä sinä, ja noin sen pitäisikin olla. Miehet kuolevat nuorempana.

Vierailija
27/30 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia tuo ei ärsyttää, mutta miehiä se suututtaa. Miesten mielestä, kun naisen pitäisi olla 20 vuotta nuorempi.

Vierailija
28/30 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia tuo ei ärsyttää, mutta miehiä se suututtaa. Miesten mielestä, kun naisen pitäisi olla 20 vuotta nuorempi.

Joo, tulet huomaamaan tuon. Itse koin jopa aggressiota miesten taholta, koska mieheni on minua 10 vuotta nuorempi.

Vierailija
29/30 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän akkoja ragetuttaa, kun miehellä on itseään nuorempi nainen. Tai aasialainen nainen. Tai itseään nuorempi aasialainen nainen. Kummasti akat kimpaantuvat. :D

On ne akat aikamoisia. Miehethän suhtautuvat rennon ystävällisesti ja rakentavasti aina kun naisella on itseään nuorempi afrikkalainen tai arabimies.

Vai miten se nyt menikään jännästi?

Vierailija
30/30 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaisi mistä kummasta tämmöinen älyvapaa luulo. Mutta joo, nää on näitä helteen pehmittämien aivojen tuotosta, nämä surkeat viritelmät. Ne tunnistaa siitäkin kun ap ei koskaan vastaa mihinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme