Miksi niin monia naisia ärsyttää se jos naisella on häntä itseään nuorempi mies?
Kommentit (30)
Ei ärsytä, vaan kannatan.
Miehet rapistuvat nuorina ja heillä on lyhyt elinaikaennuste.
Suurissa ikäluokissa on surullisen paljon leskiä.
Vierailija kirjoitti:
Montako vuotta näiden sukupuuttosimojen horinaa joutuu vielä sietämään?
Aloittaja on ikis joka tässä vastaa itselleen.
Noloa ja säälittävää.
Ai ärsyttää? Opin jotain uutta taas tänään.
Ei ärsytä. Pikemminkin päinvastoin: bravo🤗👏🙌
Ei todellakaan ärsyttää. Hyvä sinä, ja noin sen pitäisikin olla. Miehet kuolevat nuorempana.
Naisia tuo ei ärsyttää, mutta miehiä se suututtaa. Miesten mielestä, kun naisen pitäisi olla 20 vuotta nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Naisia tuo ei ärsyttää, mutta miehiä se suututtaa. Miesten mielestä, kun naisen pitäisi olla 20 vuotta nuorempi.
Joo, tulet huomaamaan tuon. Itse koin jopa aggressiota miesten taholta, koska mieheni on minua 10 vuotta nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän akkoja ragetuttaa, kun miehellä on itseään nuorempi nainen. Tai aasialainen nainen. Tai itseään nuorempi aasialainen nainen. Kummasti akat kimpaantuvat. :D
On ne akat aikamoisia. Miehethän suhtautuvat rennon ystävällisesti ja rakentavasti aina kun naisella on itseään nuorempi afrikkalainen tai arabimies.
Vai miten se nyt menikään jännästi?
Muakin kiinnostaisi mistä kummasta tämmöinen älyvapaa luulo. Mutta joo, nää on näitä helteen pehmittämien aivojen tuotosta, nämä surkeat viritelmät. Ne tunnistaa siitäkin kun ap ei koskaan vastaa mihinkään.
Meidän isä vainaja oli äiti vainajaa nuorempi 21 vuotta.Kulkee suvussa,siellä täällä puolisot huomattavasti nuoremipia.Milloin mies,milloin nainen.Onko tuolla väliä?ikä on vain numerota.Itse en itseni ikäistä ota enkä vanhempaa miestä itseäni.Ollaan sit puuma kun ikä eroa 12 vuotta ja tosi hyvin menee suhde.Minun on elämäni,,mitä se muille kuuluu?