Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 39 v nainen ja flaksi ei käy millään

Vierailija
11.07.2021 |

Olen hämmästynyt tästä käänteestä. Aiemmin 34 v minulla oli vientiä vaikka kuinka mutta tyhmä minä ihastuin mieheen joka ei ollut valmis sitoutuun. Sen kans viimeiset 5 v on/offia ja nyt kun olisin viimein hänestä vapaa niin kukaan ei enää kiinnostu minusta. Järkyttävää miten iso merkitys on iällä!! En siis tässä mitenkään uhriudu tai vaadi että minun pitäisi saada enää ketään. Olen vain surullinen että tein väärän valinnan silloin kuin olisi ollut mahdollista valita paremminkin ja sen seurauksena tilanne on nyt tämä. Olen joskus lukenut että 40 v nainen ei oo olemassa ollenkaan ja se on näköjään totisinta totta. Älkäähän muut naiset tehkö samaa virhettä että tuhlaatte elämää ihmisen kanssa jonka kans ei synny mitään oikeasti vakavaa. Kalliit oppirahat tuli kyllä.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän nai9set saa aina.Just tuli semmonen nainen vastaan joka oli niin hirveen näkönen että tarvis paljon viinaa ja mielikuvitusta että pystyis harrastaan seksiä semmosen kanssa mut silläkin oli 2 kakaraa mukana eli joku on pystyny.

Aa, mutta näkisitpä sen miehen.

Vierailija
22/43 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunno vitu milffi kyl kiinnostais, sykkii

M18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas luulen, että lapset on se haittatekijä. On paljon miehiä, jotka eivät halua naista, jolla on lapsia.

Vierailija
24/43 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä? Koko ikäsi olet vehdannut jonku kanssa ja lapsiakin on tehty? Ihan maksimiuhriutuminen kyllä vaikka muuta sanot.

Vierailija
25/43 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas luulen, että lapset on se haittatekijä. On paljon miehiä, jotka eivät halua naista, jolla on lapsia.

Ei kukaan itseänsä kunnioittava mies ala huolehtimaan ja elättämään toisen äijän lapsia.

Vierailija
26/43 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M18

Puta madre!

Vierailija
27/43 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussitaan ap.

Veijo 66 puolikovana

Vierailija
28/43 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aiemmin se ei tuntunut olevan ongelma vaikka lapseni olivat pieniä. Nyt kun heitä harvoin edes kotona näkee niin ois ongelma?

Edelleen itse syytän ikää.

Ap

Vierailija
29/43 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi 40v täti joka näyttääkin ikäiseltään ja vientiä on enemmän kuin kolmikymppisenä. En ymmärrä miksi, ylipainoakin on. Kait sitä on parempaa seuraa kun on iän myötä tullut itsevarmemmaksi ja positiivisemmaksi. Tai ehkä kuuntelemme palstalogiikkaa ja suosio johtuu siitä että omistan koiran sijaan kissan.

Vierailija
30/43 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en todellakaan tarvitse elättäjää. Minulla on hyvät tulot ja pärjään kyllä taloudellisesti mainiosti.

Ikåvänsävyiseksi käy tämä keskustelu, mutta sitä osasin jo odottaakin. Keskustelu päättyy minun osalta tähän.

Ap

Vierailija
31/43 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole kyllä kovin testattu kun ei noita kumppaneita montaa ole ollut. Ja kyllä ne miesten päät vieläkin kääntyy mutta silti mikään ei lähde kunnolla liikkeelle. En vaan herätä kiinnostusta ja oletan että kyseessä on ikä.

Ap

Jos päät kääntyy, niin pahin este voitettu: Olet ulkoisesti riittävän viehättävä. Nyt vaan pientä omaa panostusta ja vastaantuloa. Monet miehet on nykyään vähän pihalla miten tehdä aloitteita.

Vierailija
32/43 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi 40v täti joka näyttääkin ikäiseltään ja vientiä on enemmän kuin kolmikymppisenä. En ymmärrä miksi, ylipainoakin on. Kait sitä on parempaa seuraa kun on iän myötä tullut itsevarmemmaksi ja positiivisemmaksi. Tai ehkä kuuntelemme palstalogiikkaa ja suosio johtuu siitä että omistan koiran sijaan kissan.

Täytyy johtua kissasta :D!

Vierailija
33/43 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko koiraa? Se on turnoff hyvin monelle miehelle ja kannattaa hankkiutua koirasta eroon. Ei kannata myöskään vaatia sitoutumista heti alussa, sekin karkottaa miehet varsinkin jos pitäisi isähahmoksi ryhtyä. Jos aloittaa hauskanpidolla, se vakava suhde tulee jos on tullakseen.

Siinä muutama vinkkin miehen näkökulmasta.

Koira on aika iso turn off monessakin mielessä. Ensinnäkin se sitouttaa, ja se sotkee alkuvaiheen kuherruskuukaudet aika perin pohjaisesti. Jos sitten on allergiaa eläimille, niin se tekee elämisestä ihan järkyttävää. Täytyy olla aika koirarakas että katsoo tilanteen ok, näitä tällaisia on ehkä enemmän naisissa kuin miehissä.

Vierailija
34/43 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisista miehistä itse olet kiinnostunut? Itse erosin pitkästä liitosta ollessani 36-vuotias. Nykyisen kumppanini tapasin pari vuotta myöhemmin. Sattuu olemaan minua muutaman vuoden nuorempi lapseton mies (itselläni on kaksi teiniä). Itse ajattelin alun perin ihan kevyttä deittailua, mutta rakastuttiin. Että sanottiin tällä palstalla mitä tahansa, kaikki on mahdollista.

Vierailija
35/43 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy johtua kissasta :D!

Kissat ovat helvetistä. En ihmettelisi.

Vierailija
36/43 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen 38, normaalipainoinen, kurvikas, naisellinen, hyvin pukeutuva, aina huoliteltu, pitkähiuksinen, helpossa mutta hyvässä työssä (eli on sekä rahaa että vapaa-aikaa), ei lapsia, ei lemmikkejä, ei tatuointeja, ei lävistyksiä, ei mt-ongelmia.

Kiinnostuneita 0, alotteita 0, omiin alotteisiin myönteisiä vastauksia n. 1/10 josta ei sitten tule mitään. Ja näin oli myös kun olin nuorempi... Joku aura tai mikä lie vaan puuttuu.

Vierailija
37/43 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M18

Hei yliksen veeti, opettele a) käytöstavat ja b) tämän palstan termistö, jos haluat täällä naisille jutella.

Vierailija
38/43 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan itseänsä kunnioittava mies ala huolehtimaan ja elättämään toisen äijän lapsia.

Eikä kukaan itseänsä kunnioittava nainen ala huolehtimaan ja elättämään toisen muijan lapsia.

Vierailija
39/43 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppinen mies etsii kolmikymppistä siis unelmoi näistä.

Vierailija
40/43 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapset on minulla jo tehty ja teinejä jo. Eli senkin puolesta olisin "helpompi" seuralainen kuin 34v kun lapset oli pieniä.

Ap

Onko sinulla oikea kohderyhmä? 39-vuotias nainen vastaa biologisesti 64-vuotiasta miestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän