Olen 39 v nainen ja flaksi ei käy millään
Olen hämmästynyt tästä käänteestä. Aiemmin 34 v minulla oli vientiä vaikka kuinka mutta tyhmä minä ihastuin mieheen joka ei ollut valmis sitoutuun. Sen kans viimeiset 5 v on/offia ja nyt kun olisin viimein hänestä vapaa niin kukaan ei enää kiinnostu minusta. Järkyttävää miten iso merkitys on iällä!! En siis tässä mitenkään uhriudu tai vaadi että minun pitäisi saada enää ketään. Olen vain surullinen että tein väärän valinnan silloin kuin olisi ollut mahdollista valita paremminkin ja sen seurauksena tilanne on nyt tämä. Olen joskus lukenut että 40 v nainen ei oo olemassa ollenkaan ja se on näköjään totisinta totta. Älkäähän muut naiset tehkö samaa virhettä että tuhlaatte elämää ihmisen kanssa jonka kans ei synny mitään oikeasti vakavaa. Kalliit oppirahat tuli kyllä.
Kommentit (43)
Mun mielestäni fyysinen ikä ei enää aikuisena merkkaa automaattisesti mitään. Eli siis, sen jälkeen kun ei olla enää alaikäisiä, tai sanotaan alle parikymppisiä, niin who cares. Jotkut rupsahtaa nuorena, toiset vasta vanhuksina. Ite oon 30+ ja menisin kakskymppisestä, mutta monet samanikäset ja nuoremmat (erityisesti perheelliset) kaverit jo varsin ryppyisiä silmien ympäriltä. Joten turha tuijottaa sitä ikää. Enää 39 ei ole maailmanloppu ja on ihan okei olla nuorekas.
Miksi ihmeessä sun pitää mennä parisuhteeseen jos olet 5 vuotta ollut suhteessa. Itse samanikäinen eikä seurustelu todellakaan nyt kiinnosta. Ihanaa välillä olla yksin eron jälkeen.
Ai siis 39-vuotias nainen on kalju, äreä, pömppömahainen ja päiväunia tarvitseva lerppak*lli?