Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs mies , jota luulin kaverikseni, esti minut instagramissa

Vierailija
11.07.2021 |

Muutamia viikkoja sitten halusin tehdä selväksi, että en ole hänestä kiinnostunut kuin kaverimielessä. Meidän välillä ei ole koskaan ollut mitään, mutta minulle tuli silti sellainen tunne, että asia pitää sanoa ääneen. Mies alkoi nimittäin olla minuun yhteydessä joka ilta ja lähetteli minulle jatkuvasti viestejä, mikä alkoi ahdistaa. Sen jälkeen kun kerroin etten ole kiinnostunut, tilanne parani. Nyt aloin ihmettelemään mitä tälle kaverilleni kuuluu kun hänestä ei ollut kuulunut mitään. Yritin mennä hänen profiiliinsa, mutta en löytänyt sitä. Viestihistoriamme kuitenkin löysin ja sen kautta hänen profiilinsa. Siellä luki, että "käyttäjää ei löydy". Tästä päättelen, että hän oon estänyt minut. Viestihistoriassamme on viimeisempänä hänen lähettämä viesti, johon en ole ikinä muistanut vastata, koska kyse oli vaan vitsailusta. Ilmeisesti mies on loukkaantunut tästä ja estänyt minut. Järjetön juttu, mutta minusta tuntuu silti pahalta. Olen ollut rehellinen ja ystävällinen hänelle - ja silti hän halusi estää minut. Ei tunnu kivalta. :(

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ihan vakaan ihmisen puuhaa. Miksi piti estää?

Vierailija
22/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa itse päättää kenen kanssa on yhteydessä.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuvittele että mies haluaa naisesta "kaverin".

Vierailija
24/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että mies on ollut suhun ihastunut ja nyt kun tietää, että siitä ei voi tulla mitään niin lyö välit poikki koska ei halua roikkua kiinni sussa ja haluaa päästä yli susta. Ihan terveellistä omasta mielestäni, toki olisi sen pitänyt kertoa miten asian laita on. Paljon paremmin se silti asiansa hoitaa kuin ne miehet jotka jää roikkumaan ns. friend zonelle. Siitä ei seuraa mitään hyvää

Vierailija
25/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voisi estää ihmisiä, jotka aiheuttaa vain pahaa mieltä tai joista ei muuten vain halua kuulla?

Vierailija
26/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko että mies on pakkien jälkeen innoissaan kun voisi olla naisen "kaveri"?

Vierailija
27/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei halua olla friend zonella. Harvemmin siitä mitään neutraalia ystävyyssuhdetta syntyy, jos toinen haluaisi epätoivoisesti jotain muuta mutta saakin pakit.

Vierailija
28/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ollut kaveri missään vaiheessa vaan halusi parisuhteen. Kun ei onnistunut kannattaa laittaa yhteys kokonaan poikki.

Vierailija
29/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän nämä pointtinne. Hassua tässä on kuitenkin se, että mies itsekin sanoi ettei odota mitään muuta kuin kaveruutta. Ajattelin asian olevan selvä. Harmittaa myös, että itse olin rehellinen, mutta miehen piti tehdä tällainen - mielestäni aika lapsellinen - estäminen. Mutta kai se on nykyaikana ihan sallittua. Jatkossa pitää olla tarkempi ketä päästää lähipiiriinsä. Tuntuu jotenkin vaan kohtuuttomalta, että kun itse halusin olla kaveri ja ystävällinen ja rehellinen, niin minut estetään, ihan kuin minulla olisi joku rutto. Hyvää päivänjatkoa kaikille!

Ap

Vierailija
30/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä estämiseen pitäisi olla joku syy! Mielestäni tässä olisi parempi vaihtoehto vaikka ollut poistaa vain kavereista. Tuo estäminen vaikuttaa siltä, että mies haluaa jotenkin ”kostaa” tai aiheuttaa sinussa pahaa mieltä, missä onnistuikin. Hyvä, että pääsit eroon!

Vierailija
31/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän oli ihastunut sinuun, ja kun teit hänelle selväksi että sinä et ole hänestä kiinnostunut, niin hän ei enää halua olla kanssasi tekemisissä?

Jos tästä on kyse, niin mielestäni mies toimi ihan oikein. En minäkään haluaisi sosiaalisen median kautta jatkuvaa muistutusta siitä että en jollekin henkilölle kelvannut, josta itse olin kiinnostunut.

Vierailija
32/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla vähän epävakaa ihminen. Ehkä parempikin että pääsit eroon.

Taitaa ap olla se epävakaa.

Juurikin näin. Tuollainen roikkuva, takertuva ja mankuva. Kuvittelee muiden rakastuvan häneen noin vain. Paras menettelytapaa on estää tuollainen sosiaalisessa mediassa.

Vierailija
33/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän nämä pointtinne. Hassua tässä on kuitenkin se, että mies itsekin sanoi ettei odota mitään muuta kuin kaveruutta. Ajattelin asian olevan selvä. Harmittaa myös, että itse olin rehellinen, mutta miehen piti tehdä tällainen - mielestäni aika lapsellinen - estäminen. Mutta kai se on nykyaikana ihan sallittua. Jatkossa pitää olla tarkempi ketä päästää lähipiiriinsä. Tuntuu jotenkin vaan kohtuuttomalta, että kun itse halusin olla kaveri ja ystävällinen ja rehellinen, niin minut estetään, ihan kuin minulla olisi joku rutto. Hyvää päivänjatkoa kaikille!

Ap

Kuitenkin kerroit, että miehen viestien määrä ahdistaa. Etkä vastannut viimeiseen viestiin. Tuskin aktiivisen viestittelyn jälkeen haluaa sinun pääsevän profiiliinsa tuosta vain? Ei selvinnyt, poistiko profiilinsa vai estikö. Mutta lähetä viestiä hänelle, jos haluat olla tekemisissä.

Vierailija
34/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu mies.

Vierailija
35/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhennän viestiäsi:

Mies ei suostunut kynnysmatoksi, itkettää

Vierailija
36/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sentään ehdit antamaan reikää, jotta miehellä jäi jutusta edes jotain käteen.

Vierailija
37/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuh mitä vastauksia. Toivottavasti et Ap välitä näistä. Jotkut ihmiset ovat vain tuollaisia. Älä ota henkilökohtaisesti vaan jatka elämää.

Vierailija
38/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän oli ihastunut sinuun, ja kun teit hänelle selväksi että sinä et ole hänestä kiinnostunut, niin hän ei enää halua olla kanssasi tekemisissä?

Jos tästä on kyse, niin mielestäni mies toimi ihan oikein. En minäkään haluaisi sosiaalisen median kautta jatkuvaa muistutusta siitä että en jollekin henkilölle kelvannut, josta itse olin kiinnostunut.

Ois varmaan voinut vaan poistaa kavereista. Estäminen on vähän yliampuvaa

Vierailija
39/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko viestittelynne sellaista, että mies aina aloitti keskustelun, ja sinä vastasit jos viitsit. Ei kyllä yhtään ihmetytä jos äijällä meni maku hommaan. Jos oikeasti haluaisit olla edes kavereita, aloittaisit sinäkin juttelun jossain vaiheessa.

Vierailija
40/57 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ois varmaan voinut vaan poistaa kavereista. Estäminen on vähän yliampuvaa

No mitä väliä sillä on, että estääkö vaiko poistaa kavereista? Kummassakaan tapauksessa toisen päivitykset eivät kuitenkaan näy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi