Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on iso jätesäkillinen palautettavia pulloja ja tölkkejä, hävettää kävellä sen kanssa kauppaan

Vierailija
11.07.2021 |

Ihmiset varmaan kattoo mikä pulsu oon, kun kannan isoo mustaa kolisevaa jätesäkkiä :(

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasva aikuiseksi

ketä kiinnostaa sun tölkit ja säkit

Vierailija
2/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kasva aikuiseksi

ketä kiinnostaa sun tölkit ja säkit

Repesin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko sinustakin, että olet jatkuvasti valokeilassa?

Vierailija
4/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

What’s the problem?

Itse teen tota tosi harvoin joten sitten kun

Vien voi olla 4- 5 säkkiä kerralla.

Mulle kun yx hailee mitä ihmiset musta ajattelee tai tykkää.

Vierailija
5/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät todellakaan katso. Isoja jätesäkkejä näkee vähän väliä, täälläpäin esim. opiskelijat keräävät pulloja ja tölkkejä puistoista saadakseen ruokarahaa. Mutta ole kiltti ja mene palauttamaan isompi pulloerä hiljaiseen aikaan, ettei pullonpalautusautomaatille kerry pitkää jonoa.

Vierailija
6/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmisiä oikeesti kiinnosta muiden tekemiset.

Vierailija
7/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan, kyllä sut ja sun tapas jo tunnetaan.

Vierailija
8/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin viedä sun puolesta ja ottaa palkaksi panttirahat niin säästyt häpeältä.

Vierailija
9/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie sitten vähän kerrallaan. Vai tuleeko niitä sinulle jatkuvasti niin paljon, että joka viikko tulee säkillinen?

Vierailija
10/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lierihattu ja maski, sekä aurinkolasit. Kukaan ei tunnista.

Kannattaa mennä Prismaan, niissä on automaatteja joihin pullot saa vaan kumota. Tosi käteviä isompiin määriin.

Vierailija
11/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maski päähän niin ei hävetä. Se on ihan paras juttu täsä koronasopassa! Voi hullutella ihan huoletta, kun kukaan ei tunnista.

Vierailija
12/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä kaupassa ja jätesäkkipalauttajia näkee päivittäin. Se on ihan fiksua kerryttää iso määrä ja tuoda sitten kerralla, saa useamman kympin arvoisen pullokuitin.

Vierailija
13/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on mullakin, koska olen vältellyt korona-ajan kauppoja joissa on kaikki palautettavat hyväksyvä palautusautomaatti. Lähinnä nuo ovat Lidlin muovipulloja joita ei voi palauttaa muulla. Vaimo niitä kantaa mutta hän ei ikinä palauta mitään. Pitää taas joskus tehdä aamuvarhain nopea täsmäisku Lidliin palautuspullosäkin kera. Pitäisi vielä keksiä mitä ostaisi koko palautusrahalla.

Vierailija
14/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo on juuri niitä rasittavia ihmisiä, jotka valtaavat Lidlin toisen tai molemmat pullonpalautukset jätesäkkeineen.

Tiesittekö että teille on helvetissä varattu ihan oma nurkkauksenne? Siellä joudutte työntämään tölkkejä reiästä sisään, ikuisesti!

Vierailija
15/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin muutkin  tahvot, odota lauantaihin puoleen päivään ja sitten mene

palautuskoneelle, vielä parempi jos saat kaverin mukaan ja varaatte 2 konetta yhdessä.

Muista sitten vasta kun kone ilmoittaa palautuksen, seuraava sisään.

Kestää 3 kertaa pidempään.

Vierailija
16/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmisiä oikeesti kiinnosta muiden tekemiset.

Minua kiinnostaa.

Vierailija
17/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kanssa hävettää siideritolkkien palautus ap. Siksi laitan ne kaikki sekajätteeseen.

Vierailija
18/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupanmyyjät näkevät valvontakameroistaan kun säkkipalauttaja lähestyy kauppaa. Kokoontuvat sitten palautusautomaatin äärelle osoittelemaan sormillaan tuotta juopporaukkaa, joka tuo viikonloppuna kertyneet juoma-säiliöt. Ja viimeistään torstaina sama ralli uudestaan. Hik!

Vierailija
19/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on mullakin, koska olen vältellyt korona-ajan kauppoja joissa on kaikki palautettavat hyväksyvä palautusautomaatti. Lähinnä nuo ovat Lidlin muovipulloja joita ei voi palauttaa muulla. Vaimo niitä kantaa mutta hän ei ikinä palauta mitään. Pitää taas joskus tehdä aamuvarhain nopea täsmäisku Lidliin palautuspullosäkin kera. Pitäisi vielä keksiä mitä ostaisi koko palautusrahalla.

Voit ostaa vaimolle niitä muovipulloissa myytäviä tuotteita, joita hän ennenkin on sieltä ostanut. Tai vaikka tomaatteja tai banaaneja, ne ovat ihan samoja kuin muissakin kaupoissa.

Vierailija
20/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lierihattu ja maski, sekä aurinkolasit. Kukaan ei tunnista.

Kannattaa mennä Prismaan, niissä on automaatteja joihin pullot saa vaan kumota. Tosi käteviä isompiin määriin.

Onko totta??? Kuulostaa hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi