Mulla on iso jätesäkillinen palautettavia pulloja ja tölkkejä, hävettää kävellä sen kanssa kauppaan
Ihmiset varmaan kattoo mikä pulsu oon, kun kannan isoo mustaa kolisevaa jätesäkkiä :(
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
kasva aikuiseksi
ketä kiinnostaa sun tölkit ja säkit
Repesin :D
Tuntuuko sinustakin, että olet jatkuvasti valokeilassa?
What’s the problem?
Itse teen tota tosi harvoin joten sitten kun
Vien voi olla 4- 5 säkkiä kerralla.
Mulle kun yx hailee mitä ihmiset musta ajattelee tai tykkää.
Eivät todellakaan katso. Isoja jätesäkkejä näkee vähän väliä, täälläpäin esim. opiskelijat keräävät pulloja ja tölkkejä puistoista saadakseen ruokarahaa. Mutta ole kiltti ja mene palauttamaan isompi pulloerä hiljaiseen aikaan, ettei pullonpalautusautomaatille kerry pitkää jonoa.
Ei ihmisiä oikeesti kiinnosta muiden tekemiset.
Siitä vaan, kyllä sut ja sun tapas jo tunnetaan.
Mä voin viedä sun puolesta ja ottaa palkaksi panttirahat niin säästyt häpeältä.
Vie sitten vähän kerrallaan. Vai tuleeko niitä sinulle jatkuvasti niin paljon, että joka viikko tulee säkillinen?
Lierihattu ja maski, sekä aurinkolasit. Kukaan ei tunnista.
Kannattaa mennä Prismaan, niissä on automaatteja joihin pullot saa vaan kumota. Tosi käteviä isompiin määriin.
Maski päähän niin ei hävetä. Se on ihan paras juttu täsä koronasopassa! Voi hullutella ihan huoletta, kun kukaan ei tunnista.
Olen töissä kaupassa ja jätesäkkipalauttajia näkee päivittäin. Se on ihan fiksua kerryttää iso määrä ja tuoda sitten kerralla, saa useamman kympin arvoisen pullokuitin.
Niin on mullakin, koska olen vältellyt korona-ajan kauppoja joissa on kaikki palautettavat hyväksyvä palautusautomaatti. Lähinnä nuo ovat Lidlin muovipulloja joita ei voi palauttaa muulla. Vaimo niitä kantaa mutta hän ei ikinä palauta mitään. Pitää taas joskus tehdä aamuvarhain nopea täsmäisku Lidliin palautuspullosäkin kera. Pitäisi vielä keksiä mitä ostaisi koko palautusrahalla.
Nuo on juuri niitä rasittavia ihmisiä, jotka valtaavat Lidlin toisen tai molemmat pullonpalautukset jätesäkkeineen.
Tiesittekö että teille on helvetissä varattu ihan oma nurkkauksenne? Siellä joudutte työntämään tölkkejä reiästä sisään, ikuisesti!
Tee niin kuin muutkin tahvot, odota lauantaihin puoleen päivään ja sitten mene
palautuskoneelle, vielä parempi jos saat kaverin mukaan ja varaatte 2 konetta yhdessä.
Muista sitten vasta kun kone ilmoittaa palautuksen, seuraava sisään.
Kestää 3 kertaa pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihmisiä oikeesti kiinnosta muiden tekemiset.
Minua kiinnostaa.
Mua kanssa hävettää siideritolkkien palautus ap. Siksi laitan ne kaikki sekajätteeseen.
Kaupanmyyjät näkevät valvontakameroistaan kun säkkipalauttaja lähestyy kauppaa. Kokoontuvat sitten palautusautomaatin äärelle osoittelemaan sormillaan tuotta juopporaukkaa, joka tuo viikonloppuna kertyneet juoma-säiliöt. Ja viimeistään torstaina sama ralli uudestaan. Hik!
Vierailija kirjoitti:
Niin on mullakin, koska olen vältellyt korona-ajan kauppoja joissa on kaikki palautettavat hyväksyvä palautusautomaatti. Lähinnä nuo ovat Lidlin muovipulloja joita ei voi palauttaa muulla. Vaimo niitä kantaa mutta hän ei ikinä palauta mitään. Pitää taas joskus tehdä aamuvarhain nopea täsmäisku Lidliin palautuspullosäkin kera. Pitäisi vielä keksiä mitä ostaisi koko palautusrahalla.
Voit ostaa vaimolle niitä muovipulloissa myytäviä tuotteita, joita hän ennenkin on sieltä ostanut. Tai vaikka tomaatteja tai banaaneja, ne ovat ihan samoja kuin muissakin kaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Lierihattu ja maski, sekä aurinkolasit. Kukaan ei tunnista.
Kannattaa mennä Prismaan, niissä on automaatteja joihin pullot saa vaan kumota. Tosi käteviä isompiin määriin.
Onko totta??? Kuulostaa hyvältä.
kasva aikuiseksi
ketä kiinnostaa sun tölkit ja säkit