Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on iso jätesäkillinen palautettavia pulloja ja tölkkejä, hävettää kävellä sen kanssa kauppaan

Vierailija
11.07.2021 |

Ihmiset varmaan kattoo mikä pulsu oon, kun kannan isoo mustaa kolisevaa jätesäkkiä :(

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt olet niin herkkänahkainen, että pelkäät menettäväsi hyvän (?) maineesi, jos raahaat jätesäkillisen kerrallan puteleita palautukseen, niin voithan jakaa saaliisi pienempiin eriin, esim. parikymmentä pulloa / muovikassi. Ja aina kauppaan lähtiessäsi otat yhden kassin mukaasi. Pian voitkin sitten jo alkaa täyttää uutta jätesäkkiä!

Vierailija
42/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta yhtään sun tölkit, mutta pliis älä ole niin itsekäs, että menet pikkukaupan ainoalle palautusautomaatille palauttamaan kahta valtavaa jätesäkkiä ja omimaan sen puoleksi tunniksi. Vie vähemmän kerrallaan, tai vie isompaan markettiin jossa useampi automaatti. 

En mä ainakaan rupea kävelemään 10 km sen takia, että jotakuta ärsyttää se jos palautan ison säkin pulloja 1 km päässä olevaan pieneen Alepaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät todellakaan katso. Isoja jätesäkkejä näkee vähän väliä, täälläpäin esim. opiskelijat keräävät pulloja ja tölkkejä puistoista saadakseen ruokarahaa. Mutta ole kiltti ja mene palauttamaan isompi pulloerä hiljaiseen aikaan, ettei pullonpalautusautomaatille kerry pitkää jonoa.

Ja jos joku tulee muutaman pullon kanssa, niin voi laskea kohteliaasti palauttamaan ne välillä.

Vierailija
44/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos facebookissa on oman paikkakuntasi joku puskaradioryhmä tai vastaava. Laita sinne ilmoitus, että saa tulla hakemaan palautuspulloja/tölkkejä. Nuoriso tulee mielellään hakemaan, saavat taskurahaa. Toisaalta tuostakin voi tulla se "alkkis"leima jos on kovin pieni paikkakunta. 

Tuo neuvo on hyvä että otat pienen määrän kerrallaan ja palautat. Sulla sentään vaan yksi säkillinen. Mun veljellä on 6-7 säkillistä oluttölkkejä. Ei kehtaa viedä. Tätä mä ihmettelen aina, kun kehtaa kuitenkin ostaa. 

Vierailija
45/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kanssa hävettää siideritolkkien palautus ap. Siksi laitan ne kaikki sekajätteeseen.

Ne siideritölkit on alumiinia ja kuuluvat pienmetalli astiaan.

Vierailija
46/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin viedä sun puolesta ja ottaa palkaksi panttirahat niin säästyt häpeältä.

🤣

Vierailija
47/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo on juuri niitä rasittavia ihmisiä, jotka valtaavat Lidlin toisen tai molemmat pullonpalautukset jätesäkkeineen.

Tiesittekö että teille on helvetissä varattu ihan oma nurkkauksenne? Siellä joudutte työntämään tölkkejä reiästä sisään, ikuisesti!

Olet vastenmielisen oloinen ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi