Kysymys naisille. oletko joskus hakannut halkoja?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Miksi mökkireissuilla sitten miehet hakkaa halkoja jos suurin osa naisista nauttii halkojen hakkuusta?
ap
Koska miehiä ei saa siivoamaan, mattopesulle, lapsia vahtimaan, ruuanlaitoon, eikä kasvimaata/ kukkapeenkkia kitkemään, siksi ainoa vaihtoehto on halkojen hakkaaminen, muuten äijä vaan makaa sohvalla/ verkkokeinussa koko kesän.
Miksi minun naisena pitäisi tehdä kaikki, suorittaa koko ajan ja olla kaikkien asioiden projektipäällikkö?????????
Vierailija kirjoitti:
Miksi mökkireissuilla sitten miehet hakkaa halkoja jos suurin osa naisista nauttii halkojen hakkuusta?
ap
Tietenkin siksi, että mökkireissulla halkojen hakkaaminen on tarjolla olevista töistä usein se helpoin ja mukavin, joten miehet varaavat sen. Ja naiset eivät tajua panna vastaan, kun se sopii niin hyvin perinteisiin sukupuolirooleihin.
Vierailija kirjoitti:
ap
Mä luulen, että ne naiset, jotka ei oo sitä kokeilleet, ei tiedä miten helppoa se on.
Mä olin käyttänyt retkikirvestä vaelluksilla, mut ekan kerran kun pääsin halkaisukirvestä käyttämään, olin ihan että whaat, näin kevyttäkö tää on.