Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys naisille. oletko joskus hakannut halkoja?

Vierailija
10.07.2021 |

Ja jos olet niin mikää oli tilanne?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt, mutta voimani eivät riitä (sydänsairaus) tai tekniikkani on väärä. Onneksi opin hienon niksin, jolla uuniin saa tulen kahden ison puun väliin.

Tuo on joskus kirveestäkin kiinni. Pitkävartisella, terävällä ja hyvin tasapainotetulla halkomakirveellä ei paljon voimaa tarvita.

Fiskarsin kirves on hyvä ja tarpeeksi kevyt jopa naisen käteen.[/quote

Mun lemppari on ukin vanha kyläsepän tekemä kirves, pesee Fiskarsit mennen tullen. Noita ei vaan ole kuin se yks i.

Vierailija
42/44 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mökkireissuilla sitten miehet hakkaa halkoja jos suurin osa naisista nauttii halkojen hakkuusta?

ap

Koska miehiä ei saa siivoamaan, mattopesulle, lapsia vahtimaan, ruuanlaitoon, eikä kasvimaata/ kukkapeenkkia kitkemään, siksi ainoa vaihtoehto on halkojen hakkaaminen, muuten äijä vaan makaa sohvalla/ verkkokeinussa koko kesän.

Miksi minun naisena pitäisi tehdä kaikki, suorittaa koko ajan ja olla kaikkien asioiden projektipäällikkö?????????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mökkireissuilla sitten miehet hakkaa halkoja jos suurin osa naisista nauttii halkojen hakkuusta?

ap

Tietenkin siksi, että mökkireissulla halkojen hakkaaminen on tarjolla olevista töistä usein se helpoin ja mukavin, joten miehet varaavat sen. Ja naiset eivät tajua panna vastaan, kun se sopii niin hyvin perinteisiin sukupuolirooleihin.

Vierailija
44/44 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Mä luulen, että ne naiset, jotka ei oo sitä kokeilleet, ei tiedä miten helppoa se on.

Mä olin käyttänyt retkikirvestä vaelluksilla, mut ekan kerran kun pääsin halkaisukirvestä käyttämään, olin ihan että whaat, näin kevyttäkö tää on.