Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä jätti mut, koska mulla on hiki näillä helteillä!

Vierailija
10.07.2021 |

Tutustuin tähän mieheen jo viime syksynä. Tapailtiin muutama kuukausi ja alkutalvesta päätettiin alkaa seurustelemaan. Meillä on ollut ihanaa yhdessä. Ei olla juurikaan riidelty mistään ja on tuntunut, että kaikki on paremmin kuin hyvin. Suunniteltiin yhteistä tulevaisuutta ja hän itse ehdotti, että muutettaisiin yhteen ennen ensi talvea. Hän esitteli minut vanhemmilleen. Ja minun piti esitellä hänet minun vanhemmille nyt kesälomalla. Kunnes, nää helteet alkoi muutama viikko sitten. Kaikki läheisyys loppui. Ei halunnut halata, ei pussata, saati mitään seksiä. Kun aikani kyselin, että mikä hätänä sain vastaukseksi että olen hikinen! Ensinnäkin, olen 29 vuotias, normaalipainoinen, hygieniasta huolehtiva nainen, jolla ei ole mitään normaalia enempää hikoilua. Käyn suihkussa aamuin illoin ja käytän dödöä. En haise. Mutta ketä nyt ei hikoiluta, jos on +30 sisällä ja ulkona? Hän ei voi suudella minua enää kun on nähnyt naamani hikoilevan. Tänään ilmoitti, että haluaa olla nyt vain yksin. Että seurustelu on päättynyt. Ja mitään muuta en saa vastaukseksi, kuin että mulla on hiki?! Mites, onko täällä muita hikisiä? Varokaa, ettei ukot lähde menee kun on kuuma.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Qué?¿?

Vierailija
42/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettet sinä ehtinyt jättämään sitä sikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika yli-ihminen saa olla jos ei hiki tule yhtään näillä helteillä. 

Tai on joku vika?

Vierailija
44/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitty satu...

Vierailija
45/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kelit tekee kaikista vähän hulluja. Saattaa tulla järkiinsä kun helteet loppuu, mutta otatko takaisin?

Vierailija
46/47 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin hikoilit kuitenkaan niin, että valuu. Sellainen mies on tullut nähtyä myös. Yhden kanssa ei sujunut elo, kun haisi niin voimakkaan pistävälle hielle aina. Hajut on tärkeitä parinmuodostuksessa ja joidenkin kanssa se ei vaan klikkaa.

Vierailija
47/47 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit sanonut ko. ukkelille, että luojan kiitos, kun pääsin eroon mokomasta kuivatusta kampelasta, josta ei yhtä hikipisaraa saa tiristettyä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme