Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikös se ole ihan normaalia, että omia vanhempia jaksaa max noin pari päivää kerrallaan?

Vierailija
10.07.2021 |

Ei siis mitään riitaa tai ongelmaa, mutta parin päivän visiitin jälkeen lähtee jo mielellään omaan kotiin.

Muilla näin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä normaalia kuin se, ettei omia jälkikasvujaan tahdo kestää kuin sen pari päivää kun käyvät. Ihanaa saada oma koti haltuun!

Vierailija
2/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on toisinpäinkin - olen yrittänyt keksiä tekosyytä, ettei tarvitsisi lähteä rippijuhlaan. Lapsenlapsi kyllä sanoi jo: *Kyllä minä mummi ymmärrän, jos et sinä tule.'

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes haluaisi nähdä kyseisiä ihmisiä. Lasten takia kai pariksi yöksi mentävä käymään.

Vierailija
4/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama toisinpäin, kun kakarat saa maailmalle niin eipä niitä hingu takaisin kuin käymään. Harmi kun ne kuvittelee, kun lapsia saavat, että me olemme hoitoautomaatteja. Minä olen jo sanonut omilleni, että hoidatte itse jos lapsia teette.

Vierailija
5/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en ymmärrä tätä myöskään. Yksi ilta ihan riittää. Miksei sitä napanuoraa voisi katkaista luvan perästä viimeistään kaksvitosena. Ei tarvisi käydä jouluina eikä juhannuksena ja voisi elää ilman kolkuttavaa huonoa omatuntoa. Vanhemmat ovat työnsä tehneet ja pukanneet lapsen maailmalle. Sen jälkeen elettäis omaa elämää.

Vierailija
6/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks te olette tehneet lapsia? Vahingossa? Vaikea uskoa että olette ainakaan halunneet, kun aikuistuttuaan ne ei kelpaa kuin hetkeksi käymään ja lasten lapsia ei haluta nähdäkään. Käsittämätöntä käytöstä!

Vierailija
7/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama toisinpäin, kun kakarat saa maailmalle niin eipä niitä hingu takaisin kuin käymään. Harmi kun ne kuvittelee, kun lapsia saavat, että me olemme hoitoautomaatteja. Minä olen jo sanonut omilleni, että hoidatte itse jos lapsia teette.

Sama täällä. Huvittavaa lukea täältä, näitä nuorten aikuisten avautumisia, luuleekohan ne todella, että vanhemmat oikein odottavat niitä penikoineen sotkemaan joka paikan. Ei kaivata. On ihanaa kun saa reissata ja olla vapaasti, johan tuossa menikin liki 30 v, kun lapsia kasvatti.

Vierailija
8/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, itse viihdyn vanhempani kanssa. Nytkin olen ollut hänen luonaan yli viikon.

Vierailija
9/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks te olette tehneet lapsia? Vahingossa? Vaikea uskoa että olette ainakaan halunneet, kun aikuistuttuaan ne ei kelpaa kuin hetkeksi käymään ja lasten lapsia ei haluta nähdäkään. Käsittämätöntä käytöstä!

Kyllähän niitä voi nähdä, mutta ei tarvitse päiväkausiksi tulla passattavaksi. Eikä hoidattaa pikkulapsia. En enää jaksa juosta kuusikymppisenä koko ajan pikkulasten perässä. Lasten vanhemmat nokka kiinni puhelimessa koko ajan. Minijöillä käsistä ei puhelin irtoa vissiin yölläkään. Sairasta sakkia.

Vierailija
10/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonta kuuluu: kala ja vieraat alkavat haista kolmantena päivänä.

Pätee kyllä myös vieraillessa itse. Pari päivää on aika lailla maksimi, mitä kylässä jaksaa olla vaikka olis kuinka läheiset ihmiset kyseessä.

Vierailija
11/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap hylkii vanhempiaan, sehän tässä oli keskustelun avaus.

Vierailija
12/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, itse viihdyn vanhempani kanssa. Nytkin olen ollut hänen luonaan yli viikon.

Mutta viihtyykö ne?

Vierailija
13/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi vanhemmat haluaisivat apn kaltaisia nähdä?

Vierailija
14/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut hyvät välit vanhempiin. Pari viikkoa viihdyn ihan hyvin, saan kuitenkin olla välillä omassa rauhassakin. Varsinkin nyt kun toinen vanhemmista on edesmennyt niin ei jaksa enää hermostua kaikesta pienestä vaan osaa arvostaa yhteistä aikaa ja vanhemman elämänkokemusta, kun ymmärtää että aika on rajallista. Näin aikuisena on myös mukava hetkittäin, että vanhempi vieläkin huolehtii. Henkilökohtaisesti on vaikea ymmärtää niitä, jotka koko ajan on napit vastakkain järjettömän pienistä asioista. Tietysti joillain on oikeasti huonot välit, mutta kyllä osa ihmisistä tuntuu vain tavasta kiukuttelevan vanhemmilleen kuin teinit vielä aikuisenakin.

Vierailija
15/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole ihan normaalia, että ketä tahansa ihmistä jaksaa max noin pari päivää kerrallaan?

Vierailija
16/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti normaalia, mulle kyllä riittää useimmiten jo pari tuntia :D

Vierailija
17/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tässä ole myös syy siihen ettei samaa puolisoa/panokumppania jaksa kuin tietyn aikaa

Vierailija
18/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit jaksaa ,jos on mökillä esim kaksi huushollia ,molemmat ssa nukkkua ja valvoa ,milloin haluaa, ja syödä mitä tahtoo. Yhdessä sit seurustellaan, käydään uimassa, kalassa ja soutelemassa- otetaan kuppia. Kukaan ei raada. Näin olis hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi