Mieheni osaa korjata autoa mutta ei osaa käyttää pesukonetta?
Onko hän hieman jälkeenjäänyt? Pesukoneeni on viimeisintä mallia. Täysautomaattinen ja kuivausrumpu myös. Toimii kaukosäätimellä myös ja ainoastaan pyykin laitto koneeseen ja kuivan pyykin viikkaus jää manuaaliseksi.
Onneksi mies sen viikkauksen kuitenkin mielellään tekee ja minä relaan sohvalla olutta juoden.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole miehekästä osata käyttää pyykinpesukonetta. Siksi me teeskentelemme että emme muka osaa.
Tarkoittaako tämä sitä että pyykkiä pesevä tai siitä pitävä mies on naisille turn off?
Ei ole. Oikein kunnolla pyykinpesulla hifistelevä mies - harvinainen timantti. Pidä kiinni!
En tunne yhtäkään naista omistavaa miestä joka pesisi pyykkiä. Sinkkumiehet kyllä pesevät itse joko pyykkituvalla tai omalla koneella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole miehekästä osata käyttää pyykinpesukonetta. Siksi me teeskentelemme että emme muka osaa.
Tarkoittaako tämä sitä että pyykkiä pesevä tai siitä pitävä mies on naisille turn off?
Miehekkäät miehet parisuhteessa on nykyisin turn off. Seksiin he ehkä kelpaavat.
Miehekäs mies ei pese pyykkiä? Minun hyvin miehekkäässä ammatissa toimiva mieheni pesee pyykkiä ja on miehekkään oloinen ja näköinen. Järkeäkin päässä toisin kuin eräillä.
Vihreitä kannattavana naisena sanon, että samoin minun mielestäni. Minun Aamir suuttuu, jos sanon vastaan hänelle, mutta hän lyö vain rakkaudesta. Minun moka se tosin on. Mies on perheen pää.