Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni osaa korjata autoa mutta ei osaa käyttää pesukonetta?

Vierailija
10.07.2021 |

Onko hän hieman jälkeenjäänyt? Pesukoneeni on viimeisintä mallia. Täysautomaattinen ja kuivausrumpu myös. Toimii kaukosäätimellä myös ja ainoastaan pyykin laitto koneeseen ja kuivan pyykin viikkaus jää manuaaliseksi.

Onneksi mies sen viikkauksen kuitenkin mielellään tekee ja minä relaan sohvalla olutta juoden.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mene inttiin niin opit itsekin viikkaamaan!

Vierailija
22/44 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvalla kaljoittelevan naisen laittaisin heti vaihtoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis muuttaako nämä reppanamiehet suoraan äitin helmoista jonkun naisen luo? Ja kuka nainen tuollaisen edes huolii? Vai viekö se sinkkumies vaatteensa äidin pestäväksi. Jos mun poika joskus noin tekisi, kokisin epäonnistuneeni jossain. Oon tosin jo nyt näyttänyt kuinka pesukone toimii ja poika on 7v.

sössönsöösöööö.

jos aloittajalla on pakko olla pesukone tampooninpoistajalla ja satisfyerilla, se on silloin ainoastaan aloittajan oma valinta 

Vierailija
24/44 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju taas täynnä misandriaa.

Vierailija
25/44 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän tuon sanoit, se on SINUN pesukoneesi. 

Itse valitsin ja maksoin. Ja paljon maksoinkin.

Ap

Vierailija
26/44 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni osaa pyykätä, mutta ei käyttää televisiota.

Aina on hyvä olla taitoja joita ei "osaa". Tv:tä ei ole yleensä pakko käyttää, pyykätä yleensä ennen pitkää täytyy.

Vierailija
27/44 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itse olet koneesi valinnut. On oma ongelmasi jos olet valinnut mallin, jota miehesi ei osaa  käyttää. 

Vierailija
28/44 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kehuskelee aina tätä samaa, mutta ei kuitenkaan koskaan viikkaa pyykkiä tai opeta mua veikkaamaan. Menikö armeijan käyminen hukkaan?

Vierailija
29/44 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata naida jälkeenjäännyttä. Miltä se tuntuu, kun tajuaa naineensa jälkeenjääneen?

Vierailija
30/44 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miehekästä osata käyttää pyykinpesukonetta. Siksi me teeskentelemme että emme muka osaa.

Vierailija
31/44 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailijga kirjoitti:

Ap

Olisit sitten hommannut sellaisen koneen, joka myös itse täyttää ja tyhjää, sekä käynnistää ja sammuttaa itsensä.

Vierailija
32/44 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sinä olet laiska paska. Mies joutuu viikkaamaan teillä pyykitkin 

Ei joudu vaan haluaa viikata. Mitä ihmeellistä siinä on?

Ap

Vierailija
33/44 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisena naisena olen sitä mieltä että pyykinpesu kuuluu naisen töihin. Niin meillä isäntäkin sanoo.

Vierailija
34/44 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan vanhanaikaista köyhäilyä omistaa pesukone. Meillä on ostettu pesulasta palvelu, että noutavat pyykit ja tuovat takaisin pestynä, kuivattuna ja viikattuna.

Mihin hyvin toimeen tulevassa perheessä tarvitaan myöskään auton korjaus taitoja? Meillä myös paikallinen korjaamo noutaa, korjaa, huoltaa ja palauttaa auton. Vaivatonta

Tilaamme myös ruoat kotiin, joten hellallakaan ei tee mitään, vaikka Sellainen sattuu asunnossamme olemaan..

Vierailija
35/44 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kehuskelee aina tätä samaa, mutta ei kuitenkaan koskaan viikkaa pyykkiä tai opeta mua veikkaamaan. Menikö armeijan käyminen hukkaan?

Minuakaan ei ole opettanut ja huutaa aina kun viikkaan muka väärin :D

Vierailija
36/44 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole miehekästä osata käyttää pyykinpesukonetta. Siksi me teeskentelemme että emme muka osaa.

Tarkoittaako tämä sitä että pyykkiä pesevä tai siitä pitävä mies on naisille turn off?

Vierailija
37/44 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies käyttää pelkästään mankelia. Si si siliätä tulloo!

Vierailija
38/44 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako tämä sitä että pyykkiä pesevä tai siitä pitävä mies on naisille turn off?

Miehekkäät miehet parisuhteessa on nykyisin turn off. Seksiin he ehkä kelpaavat.

Vierailija
39/44 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni osaa pyykätä, mutta ei käyttää televisiota.

Minun naisystävä ei osaa käyttää TV:n kaukosäädintä. Pyykkäystä oikein rakastaa (varmaan enemmän kuin minua).

M69

Vierailija
40/44 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanan vanhanaikaista köyhäilyä omistaa pesukone. Meillä on ostettu pesulasta palvelu, että noutavat pyykit ja tuovat takaisin pestynä, kuivattuna ja viikattuna.

Mihin hyvin toimeen tulevassa perheessä tarvitaan myöskään auton korjaus taitoja? Meillä myös paikallinen korjaamo noutaa, korjaa, huoltaa ja palauttaa auton. Vaivatonta

Tilaamme myös ruoat kotiin, joten hellallakaan ei tee mitään, vaikka Sellainen sattuu asunnossamme olemaan..

Juuri näin. Keittiötä ei tarvita enää. Ruoan tilauspalvelut toimivat erinomaisesti. Yksi iso viinikaappi tosin löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi