Nainen, miltä seksuaalinen halu tuntuu?
Kuten otsikossa jo lukee, haluisin tietää miltä seksuaalinen halu tuntuu. Ei siis pelkästään kiihottuminen, koska sen mä kyllä tiedän. Luulen nimittäin, että olen aseksuaali, mutta en ole ihan varma.
N20
Kommentit (22)
No se tuntuu ihan samalta kuin mieheltäkin. pakko saada. Viis mistään muusta! Hittoon mies ja lapsetkin.
Oi Caramba, soita samba , jne
loppu sitten onkin se ikävämpi.
Mulla halu tuntuu siten, että ajatuksissa pyörii seksi ja eri asennot ja muut eroottiset tai seksuaaliset asiat joita haluaisi päästä tekemään. Voi olla käytännössä melkein mitä vain fiiliksestä riippuen. Haluaisi päästä hyväilemään miestä eri tavoin ja haluaisi päästä suutelemaan ja syliin, ja tuntea sen fiiliksen kuinka molemmilla lähtee halut hyrräämään. Jos on joku tietty mies mielessä niin häntä ei saa sieltä pois, ja jos on mahdollista päästä hänen lähelleen niin tuntuu kuin miehen vartalo vetäisi puoleensa kuin magneetti. Fyysisesti tuntuu kuin keho olisi tavallista lämpimämpi ja veri kiertäisi kovempaa. Saattaa olla tiedostamatta sellainen pieni myhäilevä hymy kasvoilla, ja vähän hölmö olo.
Tämä siis ennen varsinaista kiihottumista, vaikkakin tarkkaa rajaa halun ja kiihottumisen välillä on usein vaikea vetää.
Tais olla demiseksuaali kellä pitää olla pitempään ihastuminen sitten kyllä halut alkaa. Itselläni tämä ja nettideittailua pitkää kirjoittelua ja soittelua niin selvisi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä senkuule sitten tietää, kun himottaa. On pakko saada SE mies jonka haluaa, sänkyynsä. Ei siis kuka tahansa mies, ainakaan mulla.
En siis saa himoani tyydytettyä vaikka maksamalla miehelle, jos ei nyt aivan ole mr maailma, enkä varmaan silloinkaan.
Ei silti tarvitse rakkautta, koska ihan voin yhden illan huumaan mennä ja himoita, niin itselle käsi aikoinaan ja nyt naimisisaa jo iät ajat. Oli pakko saada se mies. Sainkin.
Mä en taas ajattele näin enkä tunne vaikka olen itse yli seksuaalinen mielestän, ainakin joidenkin tiettyjen miesten kohdalla jotka vetoavat(olen aika nirso) mut sit kyl kiinnostun ja haluan x100😅😀 en mitenkään halua joka päivä mitään seksuaalista vaan sit jos haluan jotain Miestä niin olen halukas ja lähtee laukkaan jutut ja haluan tehdä kaikkee enkä kyllästy
Voisitko Ap olla hitaasti lämpiävä jos vaadit tunne siteen tai jonkun tunteen ennen kun fyysinen seuraa perästä? Ja ”pieni halu”. Joka saattaa toki kasvaa ajan kanssa vasta. Mulla käynyt näin.
Vierailija kirjoitti:
Alapää sykkii ja kostuu.
Jep. Joskus se on vaa tota kun haluttaa ilman tunnetta
Vierailija kirjoitti:
Siltä, että haluaa koskettaa toista ja tulla kosketetuksi.
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Voisitko Ap olla hitaasti lämpiävä jos vaadit tunne siteen tai jonkun tunteen ennen kun fyysinen seuraa perästä? Ja ”pieni halu”. Joka saattaa toki kasvaa ajan kanssa vasta. Mulla käynyt näin.
Voi olla. En ole varma. Asia on niin, että mä saatan haluta halata tai muuten hyväillä jotakuta, ketä pidän viehättävänä, mutta silloin se toinen on joku, kehen oon ollut ihastunut pidemmän aikaa (puhutaan vuosista, vähintään kuukausista) eikä tätä siis tule kenenkään tuntemattoman kanssa. Joskus olen haaveillut seksin harrastamisesta, mutta en ole koskaan tehnyt niin enkä ole varma, haluanko oikeesti tehdä niin.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla. En ole varma. Asia on niin, että mä saatan haluta halata tai muuten hyväillä jotakuta, ketä pidän viehättävänä, mutta silloin se toinen on joku, kehen oon ollut ihastunut pidemmän aikaa (puhutaan vuosista, vähintään kuukausista) eikä tätä siis tule kenenkään tuntemattoman kanssa. Joskus olen haaveillut seksin harrastamisesta, mutta en ole koskaan tehnyt niin enkä ole varma, haluanko oikeesti tehdä niin.
AP
Jep. Joskus muutenkin vaikka ei ole siis a seksuaali ihan itse näin yli seksuaalisena haluan ja kaipaan alussa henkistä yhteyttä tai ihastumista et voin haluta jotain.. tai myös ennen kun kiinnostun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Mitä jos löydät jonkun joka kiinnostaa sua tunne tasolla ja viehättää sua tai saa sulle romanttisia fiiliksiä. Ehkä sitä kautta tulee halu kokeilla seksiä henkiseltä pohjalta miltä se tuntuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Mitä jos löydät jonkun joka kiinnostaa sua tunne tasolla ja viehättää sua tai saa sulle romanttisia fiiliksiä. Ehkä sitä kautta tulee halu kokeilla seksiä henkiseltä pohjalta miltä se tuntuu?
Voi hyvinkin olla, koska mua ainakin kiinnostaa seksi, vaikka en olekaan varma haluanko harrastaa sitä.
AP
Mua ei kiinnostanut tai tuntunut miltään sänky jutut kun aloitin silloisen poikaystävän kanssa ekoja kertoja. Ei siis vuosiin. Sit kun erottiin seuraava poikaystäväni kenestä kiinnostuin hänen viehättävyyden ja ihastuksen taki oli itse seksuaalinen niin ei mua tuolloinkaan kiinnostanut tai tuntunut miltään😅😀 oikein et ihan sama tehtiinkö jotain vai ei. Ja kaipasin ilmeisesti jotain tunnetta henkisesti ja luottaa toiseen ja sit mua alko joskus sit kiinnostaa. Ja hän Avitti sitä et mua alkoi kiinnostaan se viehätysvoima hän haluaa mua. Sen ajatuksen pohjalta ja turvallisen ja tutun ihmisen kans kun oli myös sitä henkistä tunnetta ja rakkautta ja välittämistä aloin haluamaan fyysisesti. Se vaati sen. Ja sit kiinnostuin toden teolla ja alkoi tuntua henkisellä tasoo mukavalta ja kivalta koko asia. Oli kiva nähdä et joku haluaa mua ym
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Voi hyvinkin olla, koska mua ainakin kiinnostaa seksi, vaikka en olekaan varma haluanko harrastaa sitä.
AP
Mitä meinaat tolla et et oo varma haluatko sitä vaikka se kiinnostaa? Ehkä se vaatii kokemusta et siit pikku hiljaa kiinnostuu ja alkaa haluta sit.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei kiinnostanut tai tuntunut miltään sänky jutut kun aloitin silloisen poikaystävän kanssa ekoja kertoja. Ei siis vuosiin. Sit kun erottiin seuraava poikaystäväni kenestä kiinnostuin hänen viehättävyyden ja ihastuksen taki oli itse seksuaalinen niin ei mua tuolloinkaan kiinnostanut tai tuntunut miltään😅😀 oikein et ihan sama tehtiinkö jotain vai ei. Ja kaipasin ilmeisesti jotain tunnetta henkisesti ja luottaa toiseen ja sit mua alko joskus sit kiinnostaa. Ja hän Avitti sitä et mua alkoi kiinnostaan se viehätysvoima hän haluaa mua. Sen ajatuksen pohjalta ja turvallisen ja tutun ihmisen kans kun oli myös sitä henkistä tunnetta ja rakkautta ja välittämistä aloin haluamaan fyysisesti. Se vaati sen. Ja sit kiinnostuin toden teolla ja alkoi tuntua henkisellä tasoo mukavalta ja kivalta koko asia. Oli kiva nähdä et joku haluaa mua ym
sinulla matkaa velä haluun ja oikeaan seksiin. Hyvää matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
AP
Mitä meinaat tolla et et oo varma haluatko sitä vaikka se kiinnostaa? Ehkä se vaatii kokemusta et siit pikku hiljaa kiinnostuu ja alkaa haluta sit.
Sitä, mitä sanoin. En ole koskaan harrastanut seksiä, enkä ole varma haluanko edes tehdä niin.
AP
Kyllä senkuule sitten tietää, kun himottaa. On pakko saada SE mies jonka haluaa, sänkyynsä. Ei siis kuka tahansa mies, ainakaan mulla.
En siis saa himoani tyydytettyä vaikka maksamalla miehelle, jos ei nyt aivan ole mr maailma, enkä varmaan silloinkaan.
Ei silti tarvitse rakkautta, koska ihan voin yhden illan huumaan mennä ja himoita, niin itselle käsi aikoinaan ja nyt naimisisaa jo iät ajat. Oli pakko saada se mies. Sainkin.