Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miltä seksuaalinen halu tuntuu?

Vierailija
10.07.2021 |

Kuten otsikossa jo lukee, haluisin tietää miltä seksuaalinen halu tuntuu. Ei siis pelkästään kiihottuminen, koska sen mä kyllä tiedän. Luulen nimittäin, että olen aseksuaali, mutta en ole ihan varma.

N20

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siltä että on perhosia vatsassa..ja järki on alapäässä..kesällä hormonit kyllä hyrrää ja lujaa..aika rankkaa sinkkuna,kun ei oo parisuhteessa. Että saisi seksiä.

Vierailija
22/22 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 28vuotias kun olin ensimmäisen kerran yhdynnässä. Ennen sitä sain kyllä tansseissa väristyksiä ja tungin itseni joskus mieheen kiinni, mutta vaikka se oli oikein kivaa kihelmöivää, niin se ei ollut mitään sen rinnalla mitä seurasi sen jälkeen kun minut oli puhkaistu. Ennen tätä kahta kahdeksaa en oikestaan töissa ja kadulla tuntenut mitään tunteita, vaiika oli uroita joskus ilman paitaa. Lähentely yrityksetkin olivat vain mielestäni kiusantekoa.

kaikki muuttui tuostä ensimmäisestä yhdynnästä. Se miten siihen päädyin on minullekkin vähän ihmetys. Kaveri jaksoi piirittää ja pääsi vähän kerralla eteenpäin, kun hanen kätensä olivat niin osaavat. Lopulta pääsi oikein kunnolla nuolemaan ja imemään pimpsaani. Siitä serasi tietysti jättimäinen orgasmi, eikkä liene enää ihmetys vaikka seuraavalla kerralla orgasmin aiheutti kulli, joka oli hiukan sotkeutunut vereen kun ulos tuli. Tästähän himt heräsivät ensin omaa kohtaan, mutta vieraatkin kiinnostivat eri tavalla. Ei ollut enää puhettakaan että olisin tanssiessa päästänyt mistä kiinni itseeni saati että olisin itse liimautunut kuten ennen. Sellainen tanssi olisi välittömästi johtanut sopivan astutuspaikan etsintään.

Ikääntyminen ei vielä viiden kympin tienoilla ole hommaa hääirinnyt. Yhä vielää tulee hetkiä että tarve ajaa tansseihin ja kiinni urokseen ja stä kautta astutukseen. Olempa jomkun kerran katsonut sopivan uhrin ja mennyt suorasukaisesti yhdottamaan, enpä ole vielä pakkeja saanut, kullia kylläkin956

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan