Te, jotka nautitte näistä helteistä, voisitteko kertoa millä tavalla? Mitä teette?
Oikeastiko liikutte samaan tapaan helteillä, urheilette ja teette samoja asioita kuin muutenkin? Vai nautitteko makaamalla auringossa? Laittauduin tässä just, että voisin lähteä kauppaan ja valun hikeä joka puolelta.
Kommentit (1004)
Nautin, meillä on talo sisältä viileä ja katettuja terasseja joihin käy tuulenvire. Pyöräilen, uin, otan aurinkoa , paljuilen, teen pihahommia jne. Ihanaa mä nautin!!!
Nautin kun saan makoilla ilmastointikoneen viileydessä. Jos olisi kylmä kesä niin en nauttisi tästä yhtään.
Mä kuolen tänne kuumaan kerrostaloon
Ilmalämpöpumput ja viilentimet huutaa, ja istuvat koko päivän sisällä kirjoittamassa aaveelle, kuinka ihanaa on kun on kuumaa.
Luen ulkona varjossa, käyn uimassa, suppaamassa ja pyörälenkillä. Ihanaa, kun on niin lämmin, ettei tarvitse palella.
Vierailija kirjoitti:
Nautin, meillä on talo sisältä viileä ja katettuja terasseja joihin käy tuulenvire. Pyöräilen, uin, otan aurinkoa , paljuilen, teen pihahommia jne. Ihanaa mä nautin!!!
Niinpä, nautit talon viileydestä.
Vierailija kirjoitti:
Nautin kun saan makoilla ilmastointikoneen viileydessä. Jos olisi kylmä kesä niin en nauttisi tästä yhtään.
Eikö se ole hieman ristiriitaista, että nauttii helteistä sisällä ilmastointikoneen viileydessä (ja sitten nillittää niille, jotka eivät nauti helteistä, koska joutuvat sekä töissä että kotona kärsimään helteestä)?
Puuhailen puutarhassa, isot puut varjostavat hyvin.
Ruukutan parhaillaan pitkäksi kasvaneen jukkapalmun ((kiiltojukka) varrenpätkiä ja jätän ruukuissa ulos juurtumaan varjoisassa paikassa.
Aamupäivällä istutin punatammen taimia.
Tykkään kun on jo aamulla parikymmentä lämmintä, voi juoda aamukahvit terassilla eikä palella yhtään. Illat on aivan upeita, grillaillaan ja nautiskellaan upeasta samettisen lämpimästä lämpimästä ilmasta. Voi kun tätä olisi vielä elokuussakin kun on jo pimeää illalla. Muuten ihan samoja asioita tehdään kun muutenkin, eli pääasiassa remontoidaan sisällä ja ulkona, erona lähinnä se, että on hattu päässä ja pidetään juomataukoja useammin.
Terassilla käristän ihoani punaisenruskeaksi ryppykasaksi kitaten samalla tuoppitolkulla kaljaa ja siideriä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teillä on viileä talo? Etkö siis nautikkaan kuumuudesta? Äkkiä se ilppi pois päältä niin pääset nauttimaan kuumasta talosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, nautit talon viileydestä.
Olihan tuossa muutama muukin juttu josta nautti?
Otan aurinkoa patiolla, uin uima-altaassa, syön jäätelöä, mansikoita ja salaattia, leikin lasten kanssa, käyn miehen kanssa vuorotellen lenkillä. Kauppaanhan on kiva lähteä, kun autossa on ilmastointi ja kaupassa viileää.
Vierailija kirjoitti:
Otan aurinkoa patiolla, uin uima-altaassa, syön jäätelöä, mansikoita ja salaattia, leikin lasten kanssa, käyn miehen kanssa vuorotellen lenkillä. Kauppaanhan on kiva lähteä, kun autossa on ilmastointi ja kaupassa viileää.
Sinisellä vai punaisella lenkillä?
Enkö saa nauttia kun on sellaisia jotka kärsii? En se minä ole näitä ilmoja säätänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinisellä vai punaisella lenkillä?
No hyi yök, en ymmärrä kuka pystyy syömään jotain makkaraa kesällä (tai milloinkaan:D), sehän on vain lisäaineita ja suolaa, turvotus ja huono olo on taattu!
Enemmän teen nyt kuin tavallisesti. Nytkin kävin muutaman tunnin pyöräilemässä ja uimassa. Teki hyvää.
Ihan samoja asioita teen kuin muutoinkin. Tänäänkin tuli vedettyä 20 kilsan pyörälenkki.