Te, jotka nautitte näistä helteistä, voisitteko kertoa millä tavalla? Mitä teette?
Oikeastiko liikutte samaan tapaan helteillä, urheilette ja teette samoja asioita kuin muutenkin? Vai nautitteko makaamalla auringossa? Laittauduin tässä just, että voisin lähteä kauppaan ja valun hikeä joka puolelta.
Kommentit (1004)
Kuljen kaupungilla, käyn taidegallerioissa, käyn kahviloissa tai ravintoloissa syömässä, istuskelen puistossa lukemassa ja käyn iltakävelyllä meren rannalla. Ja käyn tietysti salilla. Eli ihan sitä samaa kuin tekisin muutenkin kesällä. Nyt se vaan on mukavampaa kun ei tarvitse palella.
Minä nautin eniten lämpimistä illoista, kun illalla on vielä 25-27 astetta. Käydä uimassa ha kävellä rantatietä pois, eikä yhtään palella. Hyvin voin käydä myös juoksulenkillä 25 asteessa iltaisin.
Ei ole Suomessa vielä niin kuumaa päivää ollut, että se olisi liikaa. Olen 53v.
Minä nautin helteistä. Olen syntynyt heinäkuussa ja kesänlapsi. Minulla on omakotitalo Helsingissä ja kesäpaikka Turun saaristossa sekä kunnon vene. Opettajana on pidemmät kesälomat ja nautin kesästä. Olemme kotona, kesäpaikalla tai merellä veneilemässä. Kesällä tulee nukuttuakin paljon taivasalla vaikka omalla pihalla. Rakastan uimista ylikaiken. Kesällä tulee kokkailtua lähes kaikki ulkona ja muutenkin olen ulkona lähes 24/7, käytän usein ulkosuihkuakin. Rakastan kesää ja ulkona olemista säällä kuin säällä. Ei haittaa vesisateet ja ukkoset, nekin ovat pahaita. Aurinkoisella hellesäällä teen ihan kaikenlaista mitä mieleen juolahtaa, olen vaikka vaelluksella Nuuksiossa, pyöräilemässä, uimassa, pesemässä mattoja, lukemassa kirjaa, keräämässä marjoja yms.
Uimassa
Terrassilla
Piknikillä
Lenkillä (aamulla ja illalla kun ei ole niin kuuma)
Luen kirjaa ulkona puun alla
Veneilen
Vesisotaa lasten kanssa
käydään huvipuistossa
käydään vesipuistossa
kokataan ja grillataan ulkona
päiväretkiä
puutarhajuhlat
telttaretkelle
Sisällä on ilmastointi, joten sisälläkin on mukava olla.