Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhutteko ikinä työkavereiden kanssa muista kuin työasioista

Vierailija
10.07.2021 |

?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Toki jos työkaverit haluavat puhua minulle asioistaan, en pistä pahaksi, mutta en itse mielelläni puhu omista asioistani yhtään.

Vierailija
22/37 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveritovat kertoneet ihan kaiken elämästään vaikka itse en ole paljoakaan kertonut omasta elämästäni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. meillä on ihana porukka ja ollaan oltu vieraina mm. toistemme häissä yms.

Vierailija
24/37 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun aikuiset lapset tietäisivät mitä kaikkea äidit työpaikalla kertoilee. Myötähäpeä on välillä suuri.

Vierailija
25/37 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu toki. Puhutaan lähinnä teknologiasta, urheilusta ja matkailusta. Parisuhde/perheasioista ei tosin puhu kukaan 

M30

Miesten keskinäinen sosiaalinen toiminta on erilaista kuin akoilla. Ei paljoa omista asioista pukahdeta. 

Vierailija
26/37 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu toki. Puhutaan lähinnä teknologiasta, urheilusta ja matkailusta. Parisuhde/perheasioista ei tosin puhu kukaan 

M30

Miesten keskinäinen sosiaalinen toiminta on erilaista kuin akoilla. Ei paljoa omista asioista pukahdeta. 

Ja hyvä näin. Kuvittele miten ankeaa olisi jos miespuolinen työkaveri alkaisi avautumaan parisuhteestaan tjsp

Vierailija
27/37 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin tyttöystäväni olevan vain työkaveri, kun hän ei muusta puhunutkaan kuin työasioista.

Kulutti minut loppuunn ja lopulta kimmastui, kun en halunnut puhua enää mistään.

Vierailija
28/37 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Peräsuolivaivoista ja vaginoitten kokoeroista.

Vierailija
29/37 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus olin sellaisessa pienessä tiimissä, jossa oli luottamus ja mahtava yhteishenki, ja pikkutunneille venähtäneissä "virkistyspäivissä" puhuttiin kyllä kaikesta maan ja taivaan välillä.

Nää on just niitä parhaita.  Ja jos tiimi toimii hyvin, niin tulostakin tulee työssä.

Vierailija
30/37 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan deittailuista, miehistä, seksiasennoista jne. avointa keskustelua lounaalla=)

Vierailija
31/37 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Ei kuulu mun asiat niille eikä kiinnosta kuulla niiden asioista mitään

Elämä on helpompaa kun työelämä ja muu elämä ovat täysin irrallaan toisistaan

Ahaa, onko sinulla myös eri persoona työajalle?

Vierailija
32/37 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. On urheilu, musiikki, maailman ja Suomen tapahtumia, perhe. Paljon muitakin keskustelunaiheita.

Vierailija
33/37 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Ei kuulu mun asiat niille eikä kiinnosta kuulla niiden asioista mitään

Elämä on helpompaa kun työelämä ja muu elämä ovat täysin irrallaan toisistaan

Ahaa, onko sinulla myös eri persoona työajalle?

Tietenkin. Oma persoonani ei työllistyisi mihinkään, siksi täytyy olla erikseen työpersoona

Vierailija
34/37 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaan deittailuista, miehistä, seksiasennoista jne. avointa keskustelua lounaalla=)

Täytyy olla todellinen nymfo jos ruokapöydässäkin täytyy puhua seksistä

Vierailija
35/37 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty. Voisin puhua vaikka kirjallisuudesta, mutta heidän älykkyytensä ei ole sillä tasolla, että siitä tulisi mitään. On siis parempi olla hiljaa.

Vierailija
36/37 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkavereiden kanssa työasioista jauhamisen nyt ymmärtää, MUTTA mitä tehdä silloin, kun ihan toisessa firmassa työskentelevä kaveri vuodattaa minulle aina ja joka kerta omia työasioitaan tuutin täydeltä?!? En oikeastaan jaksa kuunnella yhtään ja välttelen häntä aina kun voin. Miten ihmeessä hän olettaa, että mua kiinnostaa hänen duunipaikkansa seikkaperäiset henkilökemiat ja muut kuviot? Ei todellakaan kiinnosta.

Vierailija
37/37 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan aikanaan saan vaihdettua työpaikkaa en aio uudessa puhua juuri mitään omasta elämästäni. Hyvin yleisellä tasolla jutustelua voin harrastaa. Minulla on siis ihan tavallinen elämä eikä mitään "salattavaa", mutta mitäpä se kellekään kuuluu mitä teen nyt tai tulevaisuudessa. Muiden perhejuttuja voin kyllä kuunnella, ei haittaa.