Mitä lehtiä olette hankkineet vieraille huussilukemiseksi?
Yleensä ihmisillä on jotain vanhoja kellastuneita Seuroja ja Seiskoja menneiltä vuosilta. Haluaisimme kuitenkin antaa sivistyneen kuvan itsestämme, eli ei näitä huussiin vieraille.
Mutta onko se tylsää, jos huussissa on vain esim Glorian kotia, Avotakkaa ja Suomen kuvalehteä? Jäävätkö vieraat kaipaamaan jotain mehukkaampaa huussilukemista?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ikinä ymmärtänyt miksi siellä paskalla pitää istua tuntitolkulla.
m36
No jos lukee lehtiä ja lukemiset jäisi muuten ihan kesken.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa miehillä olla heikko mielikuvitus, kun mökiltä eivät näy muuta runkkauspaikkaa löytävän kuin kakkapissa-aromisen huussin.
Minä ainakin kävisin jossain raikkaassa puskassa vetelemässä jos olisi noita ongelmia.
En usko että pystyt raikkaassa puskassa. Ainakin meidän mökillä oli niin paljon ötököitä ettei pusikossa pystynyt teinipoikakaan eli minä silloin muinaisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Minusta huussiin kuuluu nimenomaan Hymy tai Seiska -tyyppinen lehti (tai Aku), sellasia että suoli alkaa toimimaan kun aivot rentoutuvat narikassa kun niitä lukee.
Hymy on parempi kuin Seiska koska on iso ja jämäkämpilehtinen, ei kulahda ja vety niin nopeasti.
Gloria.. BUAHAHAHAHAHA, älä trollaa ap.
Senkö takia Hymyä ja Seiskaa siellä on, että laittaa suolen toimimaan? 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa miehillä olla heikko mielikuvitus, kun mökiltä eivät näy muuta runkkauspaikkaa löytävän kuin kakkapissa-aromisen huussin.
Minä ainakin kävisin jossain raikkaassa puskassa vetelemässä jos olisi noita ongelmia.En usko että pystyt raikkaassa puskassa. Ainakin meidän mökillä oli niin paljon ötököitä ettei pusikossa pystynyt teinipoikakaan eli minä silloin muinaisuudessa.
Eikö se huussin haju ja mahdolliset kärpäset yhtään haittaa toimitusta?
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole ikinä ymmärtänyt miksi siellä paskalla pitää istua tuntitolkulla.
m36
Siksi ettei se paska tule välttämättä kovin helposti kun ei saa kotivessassa kakata.
Meidän useiden suoli on sellanen, että kakkaaminen on helppoa vain kotona.
Sitäpaitsi, kyllä minä kotivessassakin pidän Akuja. Vaikka nykyään tulee napattua aina puhelin ja rillit mukaan. Mutta jos ne unohtuu, voin edes selailla akua, vaikken näe pientä pränttiä.
n48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin kävisin jossain raikkaassa puskassa vetelemässä jos olisi noita ongelmia.En usko että pystyt raikkaassa puskassa. Ainakin meidän mökillä oli niin paljon ötököitä ettei pusikossa pystynyt teinipoikakaan eli minä silloin muinaisuudessa.
No kyllä huussissakin usein vähän ötököitä on.
Lisäksi siellä on ne odöörit, jotka ei ainakaan minua kiihottaisi. Tai no ehkä ne sitten miehenä kiihottaisi, en voi tietää.
Luulisi kumminkin että olisi helppo jossain ulkona tumputtaa jos on vaikka löysät sortsit jalassa. Vaikka laiturin nokassa. Ei kai sitä kukaan huomaa kaukaa, jos on käsi housuissa.
Hyllyllinen Tex Willereitä ja Suosikki-lehden vuosikerta 1985. Kultaturbonumerossa vielä Samantha Foxin julistekin tallella.
Vierailija kirjoitti:
Muutama eri GAY lehti ja pari kolme erikokoista käsidildoa.
Ps.
Liukkaria myös!
Yök, yök ja vielä kerran yök. Ihme hint tai lua.
Meillä on Huussikirja. Vieraatkin tulee välillä nauraen huussista ja huutelee, hei ootteko kuullut tätä vitsiä. Juu ollaan luettu se siellä samassa huussissa.
Kuulostaapa epähygieeniseltä toiminnalta viedä luettavaa vessaan, vaikka toki tiedän joidenkin näin tekevän. Useimmilta tuskin onnistuu siististi, joten en jättäisi mitään lukemista sinne, vaan lukekoot jotakin sitten asiansa toimitettuaan ja kädet pestyään vessan ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Eihän nykyaikana huussissa lueta lehtiä. Vie läppäri sinne valmiina olevine mielenkiintoisine ikoneineen ja kuvakkeineen! Se on nykyaikaa! Minulla oli mökin hankkiessani huussissa vielä lisävarusteena kaljapullon avain, olen vaihtanut sen viinioullon avaajaan!
Eihän siellä huussissa ole mitään latauspistoketta tai wifiä. Ja sitten niillä samoilla kakkasilla käsillä sitä läppäriä sörkittäisiin.
Feministilehtiä. Niistä on monenlaista hyötyä: Niitä lukiessa saa nauraa niin että meinaa paskat tulla housuun, paitsi, että housut ei ole jalassa. Samoin niitä voi käyttää perseen pyyhkimiseen.
Kuka sellaisia letiä selaa jossa kaikkien paska bakteerit ja tarttunut haju? Yökkkk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No haloo! Ei miehiä paskanhaju ja kärpäset haittaa, kun pääsee omaa nakkia veivaamaan 😂 Se on parhautta 🥴
Meillä on vanha tabletti vessassa ja siinä netti päällä. Ihan hyllyllä siinä. Radio siinä soimassa ja siitä voi uutiset vilkaista.
Myös silmälaseilla meillä on siinä puhdistuspyyhkeet ja niilläpä voi myös tabletin näytön pyyhkäistä.
Tuollainen erillinen vessa meillä tässä pihalla jota voi käyttää rannastakin, ollaan ulkoisesti tehty siitä perinteitä kunnioittava huuska!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä teininä viihtynyt muutenkaan mökillä. Vessa oli varsinkin helteillä sellainen loukko että siellä kävi äkkiä ja vain isolla hädällä.
Eihän nykyaikana huussissa lueta lehtiä. Vie läppäri sinne valmiina olevine mielenkiintoisine ikoneineen ja kuvakkeineen! Se on nykyaikaa! Minulla oli mökin hankkiessani huussissa vielä lisävarusteena kaljapullon avain, olen vaihtanut sen viinioullon avaajaan!