Yliluonnollinen maailma on olemassa
Olen itse sen ilmiöitä nähnyt. Tiedän siis sen olevan olemassa.
Kommentit (54)
Se on olemassa, koska tämä kaikki näkyväkin on harhaa mutta teeskentelemme yhteisesti, että se ns totta. Sinällään ei ole olemassa yliluonnollista vaan kaikki on samaa skeidaa...
UFO -olennot ja niiden alukset tulevat myös yliluonnollisesta henkimaailmasta, vaikka ne voivat esiintyä myös fyysisessä hahmossa. Kyseessä eivät ole sellaiset pelkän fyysiset olennot jotka olisivat evoluution kautta kehittyneet jollain toisella planeetalla. Niidenkin alkuperä on yliluonnollinen henkimaailma.
Itsekin olen havainnut tiettyjä asioita, jotka pistää pohtimaan että mitäköhän täällä oikeen tapahtuu. Jotain sellaista on, josta emme tiedä.
Yliluonnollinen on ihan luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
UFO -olennot ja niiden alukset tulevat myös yliluonnollisesta henkimaailmasta, vaikka ne voivat esiintyä myös fyysisessä hahmossa. Kyseessä eivät ole sellaiset pelkän fyysiset olennot jotka olisivat evoluution kautta kehittyneet jollain toisella planeetalla. Niidenkin alkuperä on yliluonnollinen henkimaailma.
Kuka ne ufot on luonut ?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on.
Minä uskon Jumalaan ja tätä kautta asioihin joita pidetään yliluonnollisena.
Olen myös kokenut monia asioita.
Uskotko riivaajiin, demoneihin, langenneisiin enkeleihin, joita johtaa alussa langennut ja kapinan Jumalaa vastaan aloittanut Lucifer.
Suattaap olla, tai suattaap ettei olekaan.
Uskon, että on olemassa muitakin universumeja kuin tämä meidän maailmankaikkeutemme. Ja on mahdollista, että jollakin tai joillakin niistä on leikkauspintoja tai leikkauspisteitä meidän maailmankaukkeutemme kanssa. Ja ne leikkauspinnat/-pisteet näyttäytyvät meille "yliluonnollisina" maailmoina.
Toinen selitys "yliluonnollisille" havainnoille on mm. optiset yms. harhat. Eli aivot tulkitsevat näkemäänsä ja kuulemaansa "väärin".
Aika usein ne "yliluonnollisiksi" väitetyt asiat on selitettävissä ihan luonnollisilla ilmiöillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ne ufot on luonut ?
Jumala loi fyysisen ja näkymättömän maailman ensin, mutta Jumalaa vastaan kapinoinut enkeli Lucifer loi niihin langenneen Jumalaa vastaan kapinoivan luonnon.
UFO -olennot ovat demoneita.
No, kyllä tämä elämä täällä pallolla yhdessä Galaxin nurkassakin on riittävän outoa ja yliluonnollista, joten toki, mahtuu paljon muutakin.
Kaikkia henkisiä voimiamme ei tiedetä. Ei se mitään yliluonnollista ole.
Fyysikko Kari Enqvist ruotii asiaa hieman yllättävän ymmärtäväisesti loistavan kirjansa Kangastuksia varjojen talossa. Todellisuutta etsimässä luvussa 7. Aaveetkin saavat kyytiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkia henkisiä voimiamme ei tiedetä. Ei se mitään yliluonnollista ole.
Henkisiä voimia ?
Mistä ne henkiset voimat on peräisin.
Vierailija kirjoitti:
"Ufo-olennot" 🤣🤣 ufo on tunnistamaton lentävä obkekti
Tekisi mieli kieltää mutta monta tarinaa olen kuullut ihmisiltä jotka eivät usko yliluonnolliseen ja siksi en menisi kieltämään noita asioita.
Itselle sattunut muutama käsittämätön tapaus minkä todennäköisyys on niin astronomisen pieni että jäänyt kuva ettei ihminen tiedä kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Jumala loi meidät koska hän halusi kokea tunteita. Me olemme kehojen kautta oppimassa ja kokemassa asioita. Synnymme uudestaan ja uudestaan. Taivas on sielujen odotushuone. Siellä me teemme suunnitelmat mitä meidän pitää oppia seuraavassa elämässä ja teemme sopimuksia muiden sielujen kanssa.
Jumala kokee itse itseään maailmassa, kaikki on loppujen lopuksi sitä yhtä ja samaa.
Yliluonnollista on ihmiselle ajatus ettei omaa vapaata tahtoa ole. Sitä ei todellisuudessakaan ole jokainen toimii ennalta määrätyllä tavalla, jonka alkupisteen ihmiset ovat kyenneet paikantamaan alkuräjähdykseen, mutta onko se siellä, ei kukaan tiedä. 1500-luvulla olisi iskukuumennettu maito ollut yliluonnollista. Se on ihan sama mitä uskot tai tiedät. Eläkää ja nauttikaa elämästänne.
Kyllä on.
Minä uskon Jumalaan ja tätä kautta asioihin joita pidetään yliluonnollisena.
Olen myös kokenut monia asioita.