Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen varattu ja perheellinen nainen ja eräs baarissa kohtaamani mies jäi vahvasti mieleen

Vierailija
09.07.2021 |

Istuin lähes koko illan erään miehen kanssa ja juteltiin ummet ja lammet kaikesta. Hänen seurassaan oli kutkuttavan mukava ja hyvä olla. Pitkiä aikoja vain istuin ja katsoin häntä, koska hänellä oli niin miellyttävät ja kiinnostavat kasvonpiirteet.

Nyt oon koko päivän miettinyt häntä. En tiedä kuka koko tyyppi edes oli. En voi olla ainut kenelle on tullut tällainen "ihastuminen". Parisuhteessani ei mielestäni ole sen enempää mitään ongelmaa. Silti olin ihan hurmaantunut koko illan tuosta miehestä joka olisi voinut vaan lähteä tai hakea seuraa, mutta halusi viettää illan mun kanssa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottunut pokaaja? Jos on yhtä hyvä työpalavereissa, naiset tai miehet pitäköön varansa.

Vierailija
2/22 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tulee ja menee. Pikku kännissä velatkin on saatavia ja miehet mahtavia. Kotona kun herää omassa sängyssä oman kullan vierestä, lopulta kaikki on hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko eri asia, mutta Espalla muistan nähneeni erityisen mallikelpoisen miehen kioskin myyjänä. Myöhemmin selvisi, että oli Antero Vartia. En olettanut tuttavuutta, mutta jäi mieleen. Vastaavia on.

Vierailija
4/22 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin putkimieheen, hääräskeli rivariyhtiössämme viikkoja ja väkisinkin tuli tutuksi. Monta kuukautta mennyt jo, ja silti pyörii mielessä jatkuvasti. Ja tämä tuttavuus teki kyllä sen, että huomasin kaikki epäkohdat omassa parisuhteessamme, joille olin ennen vain sulkenut silmäni. Jotenkin hän sai silmäni avautumaan ja tajuamaan, että on sitä toisenkinlaisia miehiä. Ja tarkennetaan vielä, että ihan vaan juteltiin ummet lammet, ei edes flirttiä ollut.

Vierailija
5/22 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama usein muijien kanssa.

Vierailija
6/22 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en edes jutellut mitään. Ihana asiakas joka polttanut mielessä kohta kolme vuotta. Mietin miltä tuntuisi nähdä hänet vielä. Sydän jysähtää aina kun näen samanlaisen auton jossain.

Ehkä tää vielä menee ohi kun vaan jaksaa odottaa.

Huomaan että hänen tyyppiset miehet viehättää vaikka en ennen ole heitä noteerannut. Oma mies ei siis ymmärrettävästi ole samaa tyyppiä.

Vierailija
7/22 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin putkimieheen, hääräskeli rivariyhtiössämme viikkoja ja väkisinkin tuli tutuksi. Monta kuukautta mennyt jo, ja silti pyörii mielessä jatkuvasti. Ja tämä tuttavuus teki kyllä sen, että huomasin kaikki epäkohdat omassa parisuhteessamme, joille olin ennen vain sulkenut silmäni. Jotenkin hän sai silmäni avautumaan ja tajuamaan, että on sitä toisenkinlaisia miehiä. Ja tarkennetaan vielä, että ihan vaan juteltiin ummet lammet, ei edes flirttiä ollut.

Joo meitä miehiä on monenlaisia. Ja joskus aiemmin naistennaurattajakin on saattanut puuhaan kyllästyä ja on varsin uskollinen ja huomaavainen. Myös toisinpäin tietty. Mistä sitten tunnistaa hyvän miehen tai naisen? Jos siihen toiseen voi luottaa ja arvostus on molemminpuoleista, silloin ollaan oikealla tiellä.

Vierailija
8/22 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntimies. He osaavat usein puhua juuri siitä, mikä toista kiinnostaa.

Vierailija
9/22 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon aloituksen on pakko olla trolli. Täällä on viime aikoina ihmissuhdeketjuissa juuri kirjoiteltu komeiden kasvonpiirteiden sekä pituuden merkityksestä ja siitä kuinka ensiarvoisen tärkeää se on. Ap:lle olisi sellainen kysymys, että oliko mies vielä yli 180 cm? Jäikö miehen kertomat asiat mieleen vai itse mies? En kiellä tuota tarinaa koska tuollaista tapahtuu joka päivä jos sellaiseen tulee mahdollisuus. Ihastumiseen.

Vierailija
10/22 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia vai uskotteko tosissanne, että teitä varten maailmassa on vain yksi ainoa mies? Että ketään toista ei voisi rakastaa tai haluta samalla tavalla kuin omaa miestä? Pitää vain huokaista ja tottua ajatukseen, että siinä meni ehkä se yhtä hyvä puolisoehdokas kuin oma kumppanikin on.

Parisuhteessa valitaan joka päivä puoliso uudelleen ja uudelleen. Joinakin päivinä se on vaikeampaa kuin toisina, mutta se ei mitenkään tarkoita, että parisuhde olisi huono tai rakkaus olisi kadonnut. 

Vierailija
11/22 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh noita tulee ja menee. Mä olin juuri todella ihastunut Charlie Puthiin (joo en tunne häntä ja olen ihan aikuinen ihminen ja silti tulee julkkisihastuksia). Oma mies tuntui viikon ajan täysin tylsältä ja mälsältä ja haaveilin vain Charliesta. Meni ohi ja oma mies alkoi taas tuntua ihanalta. Liekö tylsyyttä tai jotakin hormonaalista. Noita ihastuksia tulee aina välillä eikä se tarkoita yhtään mitään.

Vierailija
12/22 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottunut pokaaja? Jos on yhtä hyvä työpalavereissa, naiset tai miehet pitäköön varansa.

En osaa sanoa. Ei hän mua yrittänyt saada lähtemään mukaansa eikä käyttäytynyt muutenkaan sopimattomasti.

Ap

Vierailija
13/22 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon aloituksen on pakko olla trolli. Täällä on viime aikoina ihmissuhdeketjuissa juuri kirjoiteltu komeiden kasvonpiirteiden sekä pituuden merkityksestä ja siitä kuinka ensiarvoisen tärkeää se on. Ap:lle olisi sellainen kysymys, että oliko mies vielä yli 180 cm? Jäikö miehen kertomat asiat mieleen vai itse mies? En kiellä tuota tarinaa koska tuollaista tapahtuu joka päivä jos sellaiseen tulee mahdollisuus. Ihastumiseen.

Siis miksi tämä olisi trolli? En todellakaan ihastu joka ikiseen itseäni miellyttävän näköiseen ihmiseen. Eihän siinä olisi mitään järkeä. On tullut juteltua vuosien ja myöskin parisuhdevuosien aikana monen monille miehille ja vain muutaman kohdalla on jättänyt sydän lyöntejä välistä. Ja kyseisen miehen pituutta en kysellyt, mutta ehkä jotain välistä 170-175cm. Samaa luokkaa kuin omanikin on.

Ap

Vierailija
14/22 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhui baarissa miellyttävän miehen kanssa. Mikä oli se juttu? Harvoin epämiellyttäviin tai ei viehättävien kanssa tulee baarissakaan koko iltaa vietettyä. Jos mies ei enempää yrittänyt pokata, oli hänellä siihen syynsä, vaimo, lapset, tms.

Vierailija
15/22 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa. Ei hän mua yrittänyt saada lähtemään mukaansa eikä käyttäytynyt muutenkaan sopimattomasti.

Ap

Pelimies, toipumassa jostain sukupuolitaudista :)

Vierailija
16/22 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten sinisilmäisiä naiset osaa olla, tapaat baarissa miehen ja se on miellyttävä? olet kyllä yksinkertainen otus

Vierailija
17/22 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi miten sinisilmäisiä naiset osaa olla, tapaat baarissa miehen ja se on miellyttävä? olet kyllä yksinkertainen otus

uskon kyllä että sinun on vaikea löytää naisseuraa baarista.

Vierailija
18/22 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista ja normaalia pitkässä parisuhteessa =) Ihastuksia tulee ja menee. Pisin minulla oli 1,5v ja olin jo varma ettei menekään, mutta niinpä vain meni ohi sekin.

Eipä siinä sen kummempaa, kuin muistat mikä on oikein ja väärin, moraali ja järki käyttöön. 

Vierailija
19/22 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt imaisemassa niin sinäkin jäät tämän miehen mieleen.

Vierailija
20/22 |
14.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sentään ero tuli, vain siksi, että putkimies kulki ohi?