Ahdistuneisuushäiriön lääkitys, mikä EI vie orgasmia???
Kommentit (21)
Mulla sertraliini annoksella 200 mg vaikeutti todella paljon orgasmin saamista, nyt syön 100 mg ja saan taas ihan ok. Kokeilemalla selviää.
Söin siis Cipralexia, mutta menetin orgasmikyvyn. Siksi lopetin.
Ap
Periaatteessa kaikki mielialalääkkeet ja jotkut muutkin vie seksihalut ja kyvyn orgasmiin.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 23:55"]Periaatteessa kaikki mielialalääkkeet ja jotkut muutkin vie seksihalut ja kyvyn orgasmiin.
[/quote]
Surullista. Vaikka kärsin ahdistuneisuushäiriöstä, haluan silti nauttia seksistä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:00"]Mikä ahdistaa?
[/quote]
Mikä milloinkin. Vaihtelee...
Ap
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:00"]Mikä ahdistaa?
[/quote]
Ap
[/quote]
No kannattaisiko vähän selvitellä että miksi
Mulla olli Lyrica joka lisäsi kyllä haluja mutta vei orgasmikyvhn. Vähänkö turhautti!!
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:00"]Mikä ahdistaa?
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
En ole ap, mutta ahdistuneisuushäiriöinen pelkää/ahdistuu milloin mistäkin. Syyt eivät ole rationaalisia. Terapia toki on usein lääkityksen tukena. Mutta itse sitä ahdistusta ei voi poistaa eikä tämä sairaus parane sillä, että pohtii, että miksi ahdistuu.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:00"]Mikä ahdistaa?
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
En ole ap, mutta ahdistuneisuushäiriöinen pelkää/ahdistuu milloin mistäkin. Syyt eivät ole rationaalisia. Terapia toki on usein lääkityksen tukena. Mutta itse sitä ahdistusta ei voi poistaa eikä tämä sairaus parane sillä, että pohtii, että miksi ahdistuu.
[/quote]
No älähän nyt selitä. Itselläni on ko. diagnoosi ja parannuin terapialla. Ihme tietäjiä paikalla.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:02"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:00"]Mikä ahdistaa?
[/quote]
Ap
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No älähän nyt selitä. Itselläni on ko. diagnoosi ja parannuin terapialla. Ihme tietäjiä paikalla.
[/quote]
Mulla vaati lääkkeen.
Itse söin Ciprlaxia 3 kk. Terapiassa 3 vuotta. Ja elämä alko rullaamaan ilman pelkoja ja ahdistuksia. T. 10
Kyllä vein Lyrica halut ainakin täällä..
Olen käynyt terapiassa. Mitään syytä ei löydy. Onnellinen lapsuus/nuoruus/aikuisuus. Syynä psykiatrin mukaan alhaiset serotoniinitasot. Cipralex auttoi tosi hyvin. Mutta vei orgasmikyvyn. Ennen sain orgasmin alle 5 minuutissa, lääkkeen kanssa en millään. Lopetin ja orgasmi tulee taas, mutta ahdistus taas palasi.
Ap
Ei kai lapsuutta kannata tonkia jos ahdistus on tässä hetkessä.
Mulla kävi cipralexin kanssa samalla tavalla. Vaihdettiin Seroniliin, ja sen jälkeen seksi on ollut parempaa kuin ikinä. Saan orgasmin monta kertaa joka yhdynnässä, ja ne ovat tosi voimakkaita. Ei siis todellakaan enää ongelmia sen suhteen.
Vaihdoin nimenomaan seroniliin, koska kuulin monelta tutulta, että Se on toiminut hyvin ilman seksisivuvaikutuksia. Toki on varmasti niitäkin, joilta tämäkin saattaa viedä orkut, mutta en ole itse kuullut, joten kannattaa ainakin kokeilla
Entäpä ahdistuneisuus/masennuslääke joka ei lihota? Toki sivuvaikutukset ovat yksilöllisiä, mutta mutta.. Tai kysytäänkin näin päin, mikä psyykelääke VARMIMMIN lihottaa?