Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syön joka päivä

Vierailija
14.07.2014 |

Näin. Ihan joka päivä olen syönyt 6 kk ajan.

-3 vanukasta aamupalaksi.Lisäksi 4 siivua paahtoleipää meijerivoilla ja salamilla. 2 mukia kaakaota

-lounas. Hesen tai mäkin kerros tai big mac-ateria.

-päivällinen. Pizza.

-illalla 200-500 g karkkia, pullaa tai munkkeja

- sokerilimua päivän mittaan 3 l

- 2-3 jäätelötuuttia.

arvatkaa painoni. Pituus on 170.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilokaupalla sokeria on sama kuin 1 vanukas ja muki kaakaota???? On jollain pipo kireällä ja vitussa hiekkaa. Terveisin 167/50 ja rakastan kaakaota ja vanukasta.

Vierailija
42/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo joka yrjöää vanukkaista ja kaakaosta, säälin sen miestä. Takuuvarmasti akka ei suihin ota

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:51"]Yhyy. Minäkin oksennan jos juon kaakaota tai syön vanukasta.... minä syön vain orgaanista kukkakaalia ja samaa syö mieheni Jorma-Kaaleppi. Janojuoma vesi, jonka haemme lähteestä! Vanukas ja kaakao ovat niin makeita ja saatanasta!!!!!!!!!!!

Terguin Ritva-Inkeri 78 v.

[/quote]

Juon kaakaota ja syön vanukasta mutta en molempia samaan aikaan. Syön kaikkea muuta kuin kukkakaalia mutta anteeksi vain jos en väärin sitä sokeria kilokaupalla naamaani. Miksi kaikkien pitäisi ? Itse Taidat olla joku katkera Irmeli joka ei onnistunut koskaan laihduttamaan kun ei vaan voinut olla vetämättä joka päivä vanukkaita.

[/quote]

Kilokaupalla?? Voi vitun talipää. Juon 1 mukin kaakaota ja 1 vanukas per päivä. Olen hoikka. Vittu mitä hysteeristä paskaa. Oletko lesta???

[/quote]

Sehän tarkottaaki et on lesta jos ei voi vetää molempia samaa aikaan. Ootko sää joku kersa kun täytyy ruveta haukkumaan jossei joku vaan pysty syyä jotakin. Tuskin itsekkään kaikkea syöt. Itseasiassa tiedän lestaperheen jossa lapsille ei muuta syötetäkkään kun vanukkaita.

Vierailija
44/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo joka yrjöää vanukkaista ja kaakaosta, säälin sen miestä. Takuuvarmasti akka ei suihin ota

Vierailija
45/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
46/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:59"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:51"]Yhyy. Minäkin oksennan jos juon kaakaota tai syön vanukasta.... minä syön vain orgaanista kukkakaalia ja samaa syö mieheni Jorma-Kaaleppi. Janojuoma vesi, jonka haemme lähteestä! Vanukas ja kaakao ovat niin makeita ja saatanasta!!!!!!!!!!!

Terguin Ritva-Inkeri 78 v.

[/quote]

Juon kaakaota ja syön vanukasta mutta en molempia samaan aikaan. Syön kaikkea muuta kuin kukkakaalia mutta anteeksi vain jos en väärin sitä sokeria kilokaupalla naamaani. Miksi kaikkien pitäisi ? Itse Taidat olla joku katkera Irmeli joka ei onnistunut koskaan laihduttamaan kun ei vaan voinut olla vetämättä joka päivä vanukkaita.

[/quote]

Kilokaupalla?? Voi vitun talipää. Juon 1 mukin kaakaota ja 1 vanukas per päivä. Olen hoikka. Vittu mitä hysteeristä paskaa. Oletko lesta???

[/quote]

Sehän tarkottaaki et on lesta jos ei voi vetää molempia samaa aikaan. Ootko sää joku kersa kun täytyy ruveta haukkumaan jossei joku vaan pysty syyä jotakin. Tuskin itsekkään kaikkea syöt. Itseasiassa tiedän lestaperheen jossa lapsille ei muuta syötetäkkään kun vanukkaita.

Vierailija
47/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin. Minäkin rakastan vanukkaita ja kaakaota. Kahvia en juo. Ei niissä paljon kaloreja ole. Alipainosta kärsin ainakin itse.

Vierailija
48/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voitte itse lukea että siinä vanukkaassa sitä sokeria on. Itse tykkään vanukkaasta mutta en pysty montaa syödä peräkkäin. Tykkään myös suklaasta ja karkista mutta ei niitäkään nyt mahdottomasti vedä. Ootte ite aika hiekkapilluja jos suututti siitä että kaikki ei tykkää samasta kuin te. En itsekkään tykkää hernarista mut en rupee raivon jos joku tykkää.

Vierailija
49/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 01:02"]Tuo joka yrjöää vanukkaista ja kaakaosta, säälin sen miestä. Takuuvarmasti akka ei suihin ota

[/quote]

Ei tarvi sääliä viimeks tänään otin suihin. Ei sieltä miehen peniksestä vanukasta tuu.. taitaa sun miehellä olla joku vakava ongelma jos tulee. Suosittelen menemään lääkäriin.

Vierailija
50/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 01:02"]Tuo joka yrjöää vanukkaista ja kaakaosta, säälin sen miestä. Takuuvarmasti akka ei suihin ota

[/quote]

Ei tarvi sääliä viimeks tänään otin suihin. Ei sieltä miehen peniksestä vanukasta tuu.. taitaa sun miehellä olla joku vakava ongelma jos tulee. Suosittelen menemään lääkäriin.

[/quote]

Sun mies käy mulla imetyttämässä kullinsa. Sano että oot tylsä nipottaja

Vierailija
51/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 01:02"]Tuo joka yrjöää vanukkaista ja kaakaosta, säälin sen miestä. Takuuvarmasti akka ei suihin ota

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Unelmoi keskenäs. En sano että oon tylsä nipottaja. Sanon että sulla ei oo kielioppi hallussa eikä kaikki muumit laaksossa. Mun mies eikä kukaan muukaan mies anna sun "vanukas" suulla lutkuttaa mitään. Kuka haluaa paskaa kulliinsa ja muijan joka luulee et kullista tulee vanukasta. Missähän oot ollu kun kerrottiin miten miehen penis toimii ? Ainiin taisit olla vetämässä paskaa suuhus ja huoraamassa kadulla kun et muutakaan saa.

Vierailija
52/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko verensokerisi ollut koholla? Entä oletko tuntenut päiväväsymystä?

Vierailija
53/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 01:14"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 01:02"]Tuo joka yrjöää vanukkaista ja kaakaosta, säälin sen miestä. Takuuvarmasti akka ei suihin ota

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Unelmoi keskenäs. En sano että oon tylsä nipottaja. Sanon että sulla ei oo kielioppi hallussa eikä kaikki muumit laaksossa. Mun mies eikä kukaan muukaan mies anna sun "vanukas" suulla lutkuttaa mitään. Kuka haluaa paskaa kulliinsa ja muijan joka luulee et kullista tulee vanukasta. Missähän oot ollu kun kerrottiin miten miehen penis toimii ? Ainiin taisit olla vetämässä paskaa suuhus ja huoraamassa kadulla kun et muutakaan saa.

[/quote]

Ai että sun miehes viimeksi laukesi nopeasti. Sen jälkeen syötiin vanukkaita toistemme iholta <3

Vierailija
54/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 01:19"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 01:14"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 01:02"]Tuo joka yrjöää vanukkaista ja kaakaosta, säälin sen miestä. Takuuvarmasti akka ei suihin ota

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ai että sun miehes viimeksi laukesi nopeasti. Sen jälkeen syötiin vanukkaita toistemme iholta <3

[/quote]

Sori mun mies ei syö paskaa. Sunkin kannattais hankkia apua harhoihin.

Vierailija
55/55 |
15.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 01:21"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 01:19"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 01:14"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 01:02"]Tuo joka yrjöää vanukkaista ja kaakaosta, säälin sen miestä. Takuuvarmasti akka ei suihin ota

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sori mun mies ei syö paskaa. Sunkin kannattais hankkia apua harhoihin.

[/quote]

Sun miehes sanoi, että sulla on löysä vittu ja oot tyhmä. Ei me paskaa syöty vaan vanukasta. Ai sä leikit paskalla mielelläs. Ei ihme että sulla lentää yrjö vanukkaista. Tulee sun paskaleikit mieleen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi