Syön joka päivä
Näin. Ihan joka päivä olen syönyt 6 kk ajan.
-3 vanukasta aamupalaksi.Lisäksi 4 siivua paahtoleipää meijerivoilla ja salamilla. 2 mukia kaakaota
-lounas. Hesen tai mäkin kerros tai big mac-ateria.
-päivällinen. Pizza.
-illalla 200-500 g karkkia, pullaa tai munkkeja
- sokerilimua päivän mittaan 3 l
- 2-3 jäätelötuuttia.
arvatkaa painoni. Pituus on 170.
Kommentit (55)
on pari vaihtoehtoa
- on mahdollista, ettet kerro koko totuutta tässä ketjussa tai jopa juksaat
- tai sitten harrastat raskasta liikuntaa 24/7
Tärkein kysymys kuuluu, että miksi ihmeessä tuhoat terveyttäsi tuolla moskalla?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:11"]39 v. On nainen.
[/quote]
Ok. Olisin luullut mieheksi mutta joo, jos tuo aamiainen on sulle sopiva, niin mitäpä se minulle kuuluu. Edelleen olen itse asiasta eli ap:n painosta ja iästä erittäin epäuskoinen mutta mitäpä sekään minulle kuuluu :D
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:10"]Äitini on 167/49 js isäni 176/60. Molemmat syövät paljon ja epäterveellisesti.
Ap
[/quote]
Miten he ovat enää elossa tai miten sinäkään. Sillä tuolla ruokamäärällä lihoaa ellet rääkkää ittees miljoona tuntia päivässä jollain raskaalla liikunnalla. Varsinkin kun ikää tulee niin aineenvaihdunta hidastuu ja lihoaa helposti joten voisit nyt vaan sanoa suoraan että olet provo. Jos vanhempasi syövät kuten sä niin en usko että varsinkaan äitisi painaa 49 kg. Miehet pystyvät syyä enemmän mutta ei mene läpi että tuon painoinen nainen voi vetää tollaset norsun annokset lihoamatta. Ja joo saa niitä vanukkaita syödä sama minkä ikäinen ja juua kaakaotaki jos pystyy. Ite oksentaisin kun niin makeita molemmat.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:05"]
Painosi sijaan minua kiinnostaisi kolesterolisi nyt ja parin vuoden päästä.
[/quote]
Hampaidesi kunto kiinnostaisi myös tuolla sokerimäärällä.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:05"]
Painosi sijaan minua kiinnostaisi kolesterolisi nyt ja parin vuoden päästä.
[/quote]
Hampaidesi kunto kiinnostaisi myös tuolla sokerimäärällä.
Hyksin lihavuustutkijan painostamme määräytyy 60-80% geeneistä. Osa lihoo helposti, osa on läpipaskoja. En pidä siis mahdottomana ap: n tarinaa.
Ihanaa sellua joka puolella. Nam.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:38"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:14"]Ne on lapsille ne vanukkaat.
[/quote]
Mikäs vitun Päivi Räsänen sinä olet?????? Haista kuule vittu. Minä syön vanukkaita. Piste. Ikää on 34 v. Jos kiinnostaa. Ja nainen olen. Soita nyt jumalauta uutisvinkki!!
[/quote]
Et selvästikään ole 34 jos täytyy kiroilla ja räyhätä tollasesta... rauhotu niitä vanukkaita saa ostaa vaikka 100 vuotias itsekin tiedät että niissä ei lue k5 joten ei kannata alkaa räyhäämään
Yhyy. Minäkin oksennan jos juon kaakaota tai syön vanukasta.... minä syön vain orgaanista kukkakaalia ja samaa syö mieheni Jorma-Kaaleppi. Janojuoma vesi, jonka haemme lähteestä! Vanukas ja kaakao ovat niin makeita ja saatanasta!!!!!!!!!!!
Terguin Ritva-Inkeri 78 v.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:10"]Äitini on 167/49 js isäni 176/60. Molemmat syövät paljon ja epäterveellisesti.
Ap
[/quote]
Miten he ovat enää elossa tai miten sinäkään. Sillä tuolla ruokamäärällä lihoaa ellet rääkkää ittees miljoona tuntia päivässä jollain raskaalla liikunnalla. Varsinkin kun ikää tulee niin aineenvaihdunta hidastuu ja lihoaa helposti joten voisit nyt vaan sanoa suoraan että olet provo. Jos vanhempasi syövät kuten sä niin en usko että varsinkaan äitisi painaa 49 kg. Miehet pystyvät syyä enemmän mutta ei mene läpi että tuon painoinen nainen voi vetää tollaset norsun annokset lihoamatta. Ja joo saa niitä vanukkaita syödä sama minkä ikäinen ja juua kaakaotaki jos pystyy. Ite oksentaisin kun niin makeita molemmat.
[/quote]
OKSENNAT jos juot kaakaota tai syöt vanukasta? Onko lääkitys kunnossa?
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:51"]Yhyy. Minäkin oksennan jos juon kaakaota tai syön vanukasta.... minä syön vain orgaanista kukkakaalia ja samaa syö mieheni Jorma-Kaaleppi. Janojuoma vesi, jonka haemme lähteestä! Vanukas ja kaakao ovat niin makeita ja saatanasta!!!!!!!!!!!
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:51"]Yhyy. Minäkin oksennan jos juon kaakaota tai syön vanukasta.... minä syön vain orgaanista kukkakaalia ja samaa syö mieheni Jorma-Kaaleppi. Janojuoma vesi, jonka haemme lähteestä! Vanukas ja kaakao ovat niin makeita ja saatanasta!!!!!!!!!!!
[/quote]
Juon kaakaota ja syön vanukasta mutta en molempia samaan aikaan. Syön kaikkea muuta kuin kukkakaalia mutta anteeksi vain jos en väärin sitä sokeria kilokaupalla naamaani. Miksi kaikkien pitäisi ? Itse Taidat olla joku katkera Irmeli joka ei onnistunut koskaan laihduttamaan kun ei vaan voinut olla vetämättä joka päivä vanukkaita.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:51"]Yhyy. Minäkin oksennan jos juon kaakaota tai syön vanukasta.... minä syön vain orgaanista kukkakaalia ja samaa syö mieheni Jorma-Kaaleppi. Janojuoma vesi, jonka haemme lähteestä! Vanukas ja kaakao ovat niin makeita ja saatanasta!!!!!!!!!!!
[/quote]
Juon kaakaota ja syön vanukasta mutta en molempia samaan aikaan. Syön kaikkea muuta kuin kukkakaalia mutta anteeksi vain jos en väärin sitä sokeria kilokaupalla naamaani. Miksi kaikkien pitäisi ? Itse Taidat olla joku katkera Irmeli joka ei onnistunut koskaan laihduttamaan kun ei vaan voinut olla vetämättä joka päivä vanukkaita.
[/quote]
Ole sinä kuivavittu läski hiljaa. Vanukkaita syön ja kaakaoo juon ja bmi 21.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:10"]Äitini on 167/49 js isäni 176/60. Molemmat syövät paljon ja epäterveellisesti.
Ap
[/quote]
[/quote]
OKSENNAT jos juot kaakaota tai syöt vanukasta? Onko lääkitys kunnossa?
[/quote]
No oksennus tulisi jos molempia vetäisin samaa aikaan. Ei kaikki siedä makeaa niin paljoa. Ei taida itselläsi olla lääkitys kohdallaan kun et ymmärrä että toiset ei tykkää makeasta ja sen ylensyöminen/juominen alkaa oksettaa.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:51"]Yhyy. Minäkin oksennan jos juon kaakaota tai syön vanukasta.... minä syön vain orgaanista kukkakaalia ja samaa syö mieheni Jorma-Kaaleppi. Janojuoma vesi, jonka haemme lähteestä! Vanukas ja kaakao ovat niin makeita ja saatanasta!!!!!!!!!!!
[/quote]
[/quote]
Kilokaupalla?? Voi vitun talipää. Juon 1 mukin kaakaota ja 1 vanukas per päivä. Olen hoikka. Vittu mitä hysteeristä paskaa. Oletko lesta???
[quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:57"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="15.07.2014 klo 00:51"]Yhyy. Minäkin oksennan jos juon kaakaota tai syön vanukasta.... minä syön vain orgaanista kukkakaalia ja samaa syö mieheni Jorma-Kaaleppi. Janojuoma vesi, jonka haemme lähteestä! Vanukas ja kaakao ovat niin makeita ja saatanasta!!!!!!!!!!!
[/quote]
[/quote]
Ole sinä kuivavittu läski hiljaa. Vanukkaita syön ja kaakaoo juon ja bmi 21.
[/quote]
Unissas on. No toivottavasti saavutat sun vanukas dieetilläs sen unelma kroppas.
En minäkään näemmä liho, vaikka mättäisin mitä. Olen 40-vuotias nainen, 175 cm ja 58 kiloa.
Mutta minulle on sinänsä yhdentekevää olla hoikka jos en jaksa tehdä yhtään mitään, iho on kelmeä ja verisuonet huutaa hoosiannaa. Siksi katson, mitä suuhuni laitan.
Minä ostan aina kaupasta jacky makupaloja tms. Juon myös play-kaakaota. Ikää on 35 v. Minulla on kyllä hieman ylipainoa