Mies, mitä ajattelet naisesta, jolla on 3 lasta, joista jokainen on eri miehen kanssa tehty?
Kommentit (69)
Mielestäni kertoo elämänhallinnan ongelmista. Eihän se hyvää kuvaa anna jos kolme lasta ja kaikilla eri isä. Minulle ainakin tulee sellaisesta naisesta mieleen, että, on vähän yksinkertainen.
Tiedän yhden tälläisen tapauksen. Juurikin 3 lasta yhtä monen eri miehen kanssa. Ikää alle 35v. Eikä kenenkään kanssa enää yhdessä tai koskaan ollutkaan. Kahden lapsen isä jotain työttömiä laitapuolenkulkijoita. Eikä käsitykseni mukaan edes tee niiden ipanoiden kanssa mitään. En ymmärrä tuollaista mutta kukin tyylillään, ei oo mun asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet miehestä, jolla 3 lasta, jokainen eri naiselle?
Stud!
Niinpä niin, nainen haukutaan täälläkin h*oraksi ja kiertopalkinnoksi mutta miehellä saa kyllä olla mukuloita pitkin maailmaa ja se on vain hienoa. Naiset sentään yleensä huolehtivat niistä lapsistaan, mutta nämä miehet vain siittävät ja jättävät. Voin myös kertoa, että naiset eivät ajattele, että mies on joku tosiori. Tiedän esimerkiksi tapauksen, jossa huomattavasti vanhempi mies sai nuoren tytön menemään naimisiin kanssaan ja lapsiakin tehtiin. "Unohti" vain kertoa, että hänellä oli jo ennestään useita lapsia, kaikki eri naisten kanssa eikä häntä kiinnostanut olla näiden omien lastensa kanssa missään tekemisissä vaikka lapset olisivat sitä halunneet, jätti elatusmaksutkin maksamatta. Tämä tyttö olisi lopettanut koko suhteen heti alkuunsa jos olisi tiennyt miehestä tuon.
Aika kylmää on alkaa tuomitsemaan. Eihän tuohon tarvita kuin nuoruuden huumassa tehty ensimmäinen. Sitten kuolema korjaa yllättäen uuden miehen. Sen jälkeen löytyy vielä sitten rakkaus.
Tunnen näitä ihmisiä ja siellä on aika traagisiakin juttuja taustalla mutta aina on noustu uudelleen iskuista huolimatta. Verot on maksettu ja töissä käydään. Itse asiassa nostan hattua - periksi ei anneta, se on oikea asenne.
Ajattelen että ko. nainen on looseri ja alisuoriutuja pahinta lajia, joka on tehnyt tuilla/lapsilisillä/elareilla elämisestä elämänuransa.
Ihminen josta ei tullut mitään.
Ei mun nainen. Ei jaksanut hoitaa vaan hoidatti mummollaan. Piuhat katki.
Myös oli kunnon mies parille lapsellekkin mutta levottomuus sitten oli taas vetänyt.
Hullu akka joka puhkoo kumit ja jättää pillerit ottamatta!