Mies, mitä ajattelet naisesta, jolla on 3 lasta, joista jokainen on eri miehen kanssa tehty?
Kommentit (69)
No eihän tuo kovin sitoutumiskykyistä kuvaa anna. Varoisin tekemästä neljättä.
Selvästi liian naiivi vakavasti otettavaksi parisuhdemateriaaliksi.
Tehty viittaa tarkoituksellisuuteen. Eli miehet eivät ole jostain syystä jääneet, vaikka päätetty "tehdä" lapsi🤔
Meno-Anu itäkeskuksesta, joka seuraa seiskaa ja saippuasarjaa
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanko mun tamperelaisesta exästä, yritti mun kautta neljättä, minä juoksin.
Sun KAUTTA? Sinä olisit siis ollut synnyttäjänä - persereiän kautta?
Riippuu paljon aikajänteestä ja elämäntilanteesta. Mutta eihän tuo hyvältä kuulosta. Mutta jos vertaa vaikkapa näitä tilanteita, niin suhtautuisin jälkimmäiseen kielteisemmin:
1. Nainen 50 v., saanut ensimmäisen avioliitossa 25-vuotiaana ja eronnut. Seuraavan kumppanin kanssa lapsi 33-vuotiaana, mutta nainen jäänyt toisesta liitostaan leskeksi. Löytänyt lopulta uuden rakkauden ja saanut iltatähden 42-vuotiaana. Muutama vuosi myöhemmin mies on pettänyt ja lähtenyt työkaverin matkaan. Kaikkien lasten isien kanssa vähintään 3-4 vuotta yhteistä elämää ennen lapsen yrittämistä.
2. Nainen 35 v., saanut nämä kaikki kolme lasta eri miesten kanssa 10 vuoden sisällä, jonkun ehkä vain parin vuoden parisuhteen jälkeen.
Ihan loppuun asti ei ole nainen silloin ajatellut asioita.
Holtition kiertopalkinto. Voi olla hyvä, mutta käytä kumia - älä usko pillerripuheisiin.
Vierailija kirjoitti:
Selvästi liian naiivi vakavasti otettavaksi parisuhdemateriaaliksi.
Taikka sitten isät ovat olleet naiiveja.
Vierailija kirjoitti:
Helposti polkastava.
Koska naisen tietää naineen paljon, kun sillä on lapsia? Lapsettomat on siveitä.
Voi olla vaikka miehistä riippuvainen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tehty viittaa tarkoituksellisuuteen. Eli miehet eivät ole jostain syystä jääneet, vaikka päätetty "tehdä" lapsi🤔
Entä jos nainen on ollut jättäjä?
Onhan se noloa lasten kannalta, että kaikilla on eri isä, mutta taitaa olla tavallista nykyaikana.
Huono onni miesten suhteen. Näin oli mun mummolla.
Tällaisen naisen alaluokkalainen lapsi tulee koulusta kotiin ja kysyy äidiltään: - Hei äiti, mulle sanottiin tänään koulussa, että sä olet h u o r a. Mitä se sana tarkoittaa?
Mitä ajattelet miehestä, jolla 3 lasta, jokainen eri naiselle?
Jo kahden eri miehen kanssa tehdyt lapset on deal breaker.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet miehestä, jolla 3 lasta, jokainen eri naiselle?
Stud!
Puhutaanko mun tamperelaisesta exästä, yritti mun kautta neljättä, minä juoksin.