Mies, mitä ajattelet naisesta, jolla on 3 lasta, joista jokainen on eri miehen kanssa tehty?
Kommentit (69)
Ei ole minun asiani ajatella tuollaisesta naisesta juuri mitään - ainakaan negatiivista. Tunnen yhden, kenellä useampi lapsi usealle eri miehelle. Ollut huono tuuri miesten kanssa, sillä matkaan mahtuu niin narsistia kuin alkoholistia. Haaveillut aina suurperheestä. Tuhannesti parempi niille lapsille, että nainen ei ole jäänyt suhteeseen toksisen miehen kanssa tekemään lisää lapsia vain jonkin leimautuminen pelossa.
Oikeastaan nostan hattua tällaiselle rohkealle oman tiensä kulkijalle.
Mutta eihän se ole yllätys että täälläkin naisviha kukoistaa ja tuollaista naista lytätään sen sijaan että puolellakaan sanalla tuomittaisiin mies.
Tunnen yhden naisen jolla on muistaakseni 4 lasta, kolmen eri miehen kanssa. Ihan huipputyyppi, miesvalinnat vain aivan kauheita.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole minun asiani ajatella tuollaisesta naisesta juuri mitään - ainakaan negatiivista. Tunnen yhden, kenellä useampi lapsi usealle eri miehelle. Ollut huono tuuri miesten kanssa, sillä matkaan mahtuu niin narsistia kuin alkoholistia. Haaveillut aina suurperheestä. Tuhannesti parempi niille lapsille, että nainen ei ole jäänyt suhteeseen toksisen miehen kanssa tekemään lisää lapsia vain jonkin leimautuminen pelossa.
Oikeastaan nostan hattua tällaiselle rohkealle oman tiensä kulkijalle.Mutta eihän se ole yllätys että täälläkin naisviha kukoistaa ja tuollaista naista lytätään sen sijaan että puolellakaan sanalla tuomittaisiin mies.
tässä ketjussa nyt ei kysytty, että mitä mieltä olet miehestä, joka tekee lapsen naisen kanssa, jolla on kaikille lapsille eri isä. Vaikka ehkä sitä halusit, miesvihaako, jos logiikkaasi käyttää?
Yleisesti ottaen naisilla pitäisi toimia vaisto, joka kertoo onko mies "hyvä". Koska evoluutio.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelet miehestä, jolla 3 lasta, jokainen eri naiselle?
Samaa kuin naisesta. Epäkypsää toimintaa. Jostain syystä kahdelle on vielä ok (nuoruuden hairahdus + liiton lapset / edellisen suhteen lapset +nykyisen lapset) mutta jos lapsia alkaa olla pitkin kyliä vähän kaikkien kanssa, niin silloin hiipii elämänhallintaongelmat mieleen.
Tyyppeinä voivat olla kyllä ihan huippuja.
Kun mun pappa kuoli, kävi virkatodistuksista ilmi, ettei hänen seitsemästä sisaruksestaan yksikään ollut hänelle täys sisarus. Kaikilla oli eri isät. Mutta iso mummolla olikin elämänhallinnassa puutteita alusta loppuun. "unohti" esim. Että pappani oli ruotsissa sotalapsena.
Semmoisilta naisilta puuttuu jotakin oleellista korvien välistä. Ja sitten heiltä puuttuu tutkavaisto: pitää herkin aistein tunnustella mahdollista isäehdokasta, tarpeeksi kauan ja tarkkaan, ennen kuin alkaa edes harkitakaan lastentekoa. Ja sitten kannattaa aina miettiä, miten miesvalintani(kin) vaikuttavaa mahdollisiin, tuleviin lapsiini? Millaisen aikuisen mallin annan lapsilleni? Lapset peilaavat aika ison osan lapsuudestaan ja nuoruudestaan vanhempiensa kautta, uskokaa pois.
Olen nainen ja haluaisin kuulla sellaiselta ekspertiltä vinkkejä miesten iskemiseen, hänellä näkyy onnistuvan.
Tunnen miehen, jolla on kaksi lasta kahden eri naisen kanssa ja hän on taas eronnut sinkku. Kolmatta ehkä pukkaa kohta, sillä hänellä näkyy olevan hirveästi vientiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on juuri nuo 3 lasta eri miehille.
Kahden kanssa olen mennyt naimisiin ja molemmat liitot ovat kestäneet yli 10 vuotta. (Jälkimmäinen siis jatkuu edelleen.)
Keskimmäinen oli vahinkoraskaus, kun pillerit pettivät, enkä halunnut tehdä aborttia.
Kummallisia moraalisaarnaajia täällä, joiden mielestä murha (abortti) olisi parempi vaihtoehto kuin lapsen synnyttäminen! Tämä vahinkoraskaudesta alkanut lapsi ei ole yhtään ei-toivotumpi ja vähemmän rakastettu. Aikuisena jopa parhaiten elämässään pärjännyt, vaikka biologinen isänsä ei ole ollut lainkaan kuvioissa ja tukena.Pakko nyt vähän saivarrella: ei hän kovin toivottu ollut, jos kerran oli vahinko..
Ehkä ei kannattaisi.
Vaikka raskaus olisi vahinko, ei se tarkoita etteikö lapsi olisi toivottu.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisen naisen alaluokkalainen lapsi tulee koulusta kotiin ja kysyy äidiltään: - Hei äiti, mulle sanottiin tänään koulussa, että sä olet h u o r a. Mitä se sana tarkoittaa?
Vastaisin, että se tarkoittaa, että kyseisellä luokkakaverilla on reppanat vanhemmat, jotka eivät oikein ymmärrä toisten ihmisten asioita.
T. Kolme lasta minullakin ja samalle isälle.
Vierailija kirjoitti:
Kun mun pappa kuoli, kävi virkatodistuksista ilmi, ettei hänen seitsemästä sisaruksestaan yksikään ollut hänelle täys sisarus. Kaikilla oli eri isät. Mutta iso mummolla olikin elämänhallinnassa puutteita alusta loppuun. "unohti" esim. Että pappani oli ruotsissa sotalapsena.
Noina vuosina oli niin paljon vastoinkäymisiä ja monet naiset joutuivat niin karuihin tilanteisiin miesten ollessa rintamalla tai kuopattuina, että elämänhallinnasta ei voi oikein puhua nykyajan mielessä. Jokainen oli traumatisoitunut ja kaikenlaisiin keinoihin piti turvautua. Oma mummoni menetti vauvan aliravitsemuksen vuoksi.
Itse ryhtyisin epäröimättä prostituoiduksi, jos vaihtoehto olisi että lapseni näkisivät nälkää.
Peukku ilman muuta (ja muut ilman) alas, koska lortot eivät todellakaan nappaa!
Tiedän tuollaisen naisen.
Sai ensimmäisen lapsensa parikymppisenä, toisen kolmikymppisenä ja kolmannen nelikymppisenä.
Vain kolmannen lapsensa isän kanssa on ja on ollut yhdessä ja naimisissa jo pitkään, ensimmäisen ja toisen lapsen sai sinkkuna (toisen lapsen isä kuitenkin hoitanut suunnilleen puolet lapsensa elosta).
En ajattele hänestä mitään, ihan mukava tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehty viittaa tarkoituksellisuuteen. Eli miehet eivät ole jostain syystä jääneet, vaikka päätetty "tehdä" lapsi🤔
Entä jos nainen on ollut jättäjä?
Eihän tuossa siihen otettu kantaa. Olisi varmaan pitänyt lisätä jääneet (kuvioon).
En kyllä tiedä onko noinkaan päin hyvä/parempi.
Mulla ainakin vain niin sanotusti lensi paskaa tuulettimeen tässä elämässä. Minulla on kolme lasta kolmen eri miehen kanssa, viimeisimmän isän kanssa tosin ollaan oltu yhdessä jo 10+ vuotta.
Ensimmäinen raskaus alkoi vasta parin vuoden seurustelun jälkeen, yllätyksenä. Kaikki edellytykset onnistua oli kuitenkin.
No, miehen äiti kuoli alkoholismiin, mies sai hieman perintöä ja alkoi dokata, jotain käsittelemättömiä äitimurheita ym ym. Lopulta meni työpaikka ja minä siitä sitten lähdin lapsen kanssa.
Toisen kanssa ehdittiin naimisiinkin. Sitten tuli lapsi. Ja sitten mies paljasti, että on onnistunut velkaannuttamaan peliveloilla koko meidän talouden. Hänestä paljastui aivan sairas ihminen, esim vaippoihin ei ollut rahaa mutta pelaamiseen kyllä. Nyt kuitenkin piikittelette etteikö mitään näkynyt ennen avioliittoa? Sen verran näkyi, että mies tunnusti kerran pelanneensa 200€. Ei se nyt kenenkään maata kaada. Oikeasti olisi voinut laittaa kaksi nollaa perään.
Ja nyt viimeisimmän miehen kanssa onneksi kaikki hyvin ja seesteistä.
Onneksi nykyään on vaihtoehto erota. Ei ex-miehillä kovin hyvin vieläkään porskuta, mutta lasten ei tarvitse nähdä sitä.
Mulla on serkku (36 vee) joka on ihan karmee patja. On kaatunut vähän joka jätkän alle, lapsii on 4, kaikilla on eri isät ja niistä 3 on huostassa kun ei se oikein jaksa hoitaa niitä. On yh, kuopuksen antoivat pitää ku meinasivat että on parempi sen psyykelle. On sen lajin sukulainen etten viitsi olla yhtään tekemisissä sen kanssa. Äidin kautta saan aina kuulla miten sillä kulloinkin menee. No yleensä ei kyllä mene kovinkaan hyvin kun on kaiken lisäksi taipuvainen bilettelemään.
No en mitään, jos en tapausta tunne. Yhden tiedän, lapsia enemmän kuin 3, mutta tuo 3 isää. Ekat sai nuorena, mies kuoli. Toka mies olikin alkkis, tämän lapsi tuli pillereistä huolimatta. Kolmas tuli kuvioon vasta myöhemmin, yli 10v ikäero lapsilla. Ja pari lapsista tuli ehkäisystä huolimatta siis. Jos kuitenkin tykkää lapsista, niin ei kai siinä aborttia ala tekemään sillä perusteella ettei ole sama isä. Kun se olisi mahdotonta, kun se eka mies on jo kuollut.
Olen 42-vuotias, 2-vuotiaan tytön äiti. Sain juuri tietää, että eräs yläasteen luokkakaverini on tullut mummoksi. Tuntuu ihan siltä kuin olisin häntä sukupolven verran nuorempi. En voisi kuvitellakaan itseäni vielä isoäitinä. Oma tieni äitiyteen on hieman mutkikas: seurustelin yhden miehen kanssa yli 15 vuotta, joista on-off-suhteella viimeiset 3 vuotta. Roikuin hänessä kai kiinni liikaakin, mutta lopulta älysin erota hänestä, kun hän alkoi moittia ulkonäköäni: pituuttani, painoani yms. Tämä tällainen piirre löytyi hänestä vasta reilun 10 yhdessäolovuoden jälkeen. Onneksi emme ehtineet saada lapsia! Nykyinen mies (muuten avio-sellainen) on oikein hyvä ja kiltti mies. turvallinenkin. Ex oli hurmaavan komea, nykyinen hurmaava.
No mulla on 2 lasta kahden eri miehen kanssa. Ensimmäisestä liitosta jäin leskeksi, löysin uuden miehen vähän yli 30v ja tehtiin lapsi. Kai mä sit h--ra olen.
Tätä itsekin ihmettelin. Jöötiäkiö siinä oltiin synnyttämässä? Kyllähän jotkut niitäkin nimeää.