Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelua 7kk, joudun vieläkin käyttämään kondomia

Vierailija
09.07.2021 |

Eikö ole aika normaalia kuitenkin että nainen ottaisi tuossa kohtaa suhdetta jo kopin ehkäisystä. kun heille on niitä pidempiaikaisia ratkaisuja?

M28

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen ollut naimisissa kohta 20vuotta ja joudun käyttämään kondomia muuten paitsi suuseksissä. Vaimo on niin pahantuulinen jos tuon sp-tauteja kotiin prostuilta tai yhdenyön jutuilta.

Vierailija
42/113 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina tultu lakanoille.

Kondomi on miehen orjuuttamista. Kukaan ei ole kiinnostunut miehen seksihaluista, koska ollaan Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No moni suhde on kaatunut siihen, mitä ne pillerit naiselle tekee. Että sinänsä ei pitkäaikainen.

Mitä ne tekee? Jos ei yksi merkki käy, toinen sopii yleensä.

Minulle ja monelle muulle pillerit on tehneet paljon hyvää, mm.antaneet vapautuksen kuukautisista ja PMS-tuskista.

Saat olla kiitollinen. Kyllä mullakin menkat loppui mutta siinä ne hyvät puolet sitten olikin. Ajattelitko oikeasti että kokeilin vain yhtä merkkiä?

Vierailija
44/113 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kondomi on miehen orjuuttamista. Kukaan ei ole kiinnostunut miehen seksihaluista, koska ollaan Suomessa.

Voi jeesus näitä teidän juttuja.

Turha varmasti edes sanoa, mutta naiset on vuosikymmeniä syöneet pillereitä miesten mieliksi. Mulla on esim. kaveri, jolla on ollut jo vuosia paha akne joka johtuu pillereistä, mutta kun miehen takia pitää vaan syödä. Toisella lähti halut kokonaan ja miehensä alottaa monta riitaa viikossa kun naista ei paneta.

Vierailija
45/113 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia miehet olettaa, että on naisen tehtävä huolehtia ehkäisystä? Miesten mönjähän on se syy, miksi ehkäisyä tarvitaan, joten kyllä on korkea aika, että mies hoitaa sen ehkäisynkin sitten. Piuhojen katkominen on miehelle nopea ja halpa homma. 

Vierailija
46/113 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se kortsu naisestakaan hyvältä tunnu. Ja pilleritkin vie seksihalut. Ymmärrän, että uusien tuttavuuksien kanssa kortsun käyttö on pakollista, mutta pitkissä parisuhteissa, joissa yksi lisälapsikaan ei kaada maailmaa, kannattaa koittaa kyllä tuota keskeytettyäkin. Meillä ei touhutipoista ikinä tullut mitään, mutta sisään ei kyllä auta laskea. Se on sitten vaippapyykkiä. Ja tuohan tuo tietysti omaa jännitystä eläämään, jos sitä kaipaa.

Vierailija
47/113 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

E-pillerit tarjoaa vain 90% suojan raskaudelta.

Joten en luottaisi niihin yksistään. Vähintään pull-out tekniikka oltava käytössä samalla.

Suosin toki tuplasuojausta, eli käytät kondomia ja nainen hankkii pillerit päälle.

Paras on kierukka tai ehkäisykapseli. Ennemmin puhu noista sille tytölle.

On näissä tullut teho sitten alas päin viimeisessä 10-vuodessa. 2011 kun olen viimeksi asiaan perehtynyt niin oli pillereiden kanssa 99%, laastarilla 97%, tmv. Tosin saattaa olla myös ihmisten elintavoissa myös mainittavaa. Esimerkiksi lihavuus laskee ehkäisytehoa ja muut epäterveelliset elämäntavat. Saattaa myös olla, että raskaaksi on tultu, vaikka muka syö pillereitä eli pillerit otetaan miten sattuu.

Tosin itse on hyvä sanoa kun 10 vuotta sitten tein abortin ja olin tuolloin pillereillä. Tosin jätin niitä pois kun oli aivan kamala olo ja oksentelin välillä. Abortin jälkeen otin laastarin ja sillä on menty vielä tähän päivään. Parhain ehkäisy on tietenkin viimeiset 5 vuotta ilman miestä. Mutta ei nuo minulta haluja mihinkään ole vienyt ja tasapainoittaa mahtavasti hormonitoimintaa. Käytänkin näitä nykyään vain kilpirauhasen vajaatoiminnan ja muun hormonitoiminnan tasapainoittamiseen.

Vierailija
48/113 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on joutunut käyttämään jo 14 vuotta. Minä en hormoneja ja kierukoita itseeni laita. Ei ole kyllä valittanut…

Vierailija
49/113 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä vielä pari vuotta ja sitten voit hankkia vasektomian.

Näin naisen ei tarvitse tuhota kehoaan sinun mielihyväsi vuoksi.

Miehen pitää tuhota oma mielihyvänsä naisen vuoksi, vai?

Vierailija
50/113 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on joutunut käyttämään jo 14 vuotta. Minä en hormoneja ja kierukoita itseeni laita. Ei ole kyllä valittanut…

Todella sääliksi käy miestäsi. Tosin ehkä sellanen lapanen ei sääliä antaitse.

Vierailija
51/113 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi on ainut ehkäisykeino, joka voi suojata naista papilloomaviruksilta ym. taudeilta. Ap on itsekäs kun vaatii naista ottamaan kohdunkaulansyövän itsensä takia.

Hormonaalinen ehkäisy aiheuttaa mm. rintasyöpää. Vielä itsekkäämpää vaatia tällaista. Lähtökohtaisesti järjetöntä harrastaa seksiä ilman että ajatellaan, että lapsi on tervetullut. Sehän on luonnon vastaista.

Vierailija
52/113 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä vielä pari vuotta ja sitten voit hankkia vasektomian.

Näin naisen ei tarvitse tuhota kehoaan sinun mielihyväsi vuoksi.

Miehen pitää tuhota oma mielihyvänsä naisen vuoksi, vai?

Miten vasektomia tuhoaa miehen mielihyvän? Eksäni halusi sen, jotta ei tarvinnut käyttää kondomia, eikä kyllä koskaan puhunut tai millään tavalla osoittanut mielihyvänsä sen takia kadonneen. Sen sijaan oli taivaallisen helppoa voida panna missä ja milloin vaan.

Vierailija
53/113 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sinä sen sijaan ansaitset, koska vaikutat ihanan miehekkäältä. Saan varmaan siis sääliä sun suppean omanapaista ajatusmaailmaa?

Vierailija
54/113 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy tautitesteissä.

Vierailija
55/113 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia miehet olettaa, että on naisen tehtävä huolehtia ehkäisystä? Miesten mönjähän on se syy, miksi ehkäisyä tarvitaan, joten kyllä on korkea aika, että mies hoitaa sen ehkäisynkin sitten. Piuhojen katkominen on miehelle nopea ja halpa homma. 

Minkä takia naiset olettaa, että on miehen tehtävä huolehtia ehkäisystä? Naisten munasoluthan on se syy miksi ehkäisyä tarvitaan, joten on kyllä korkea aika, että nainen hoitaa sen ehkäisynkin sitten.

Huomasitko  miten typerä olet?

Vierailija
56/113 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sinä sen sijaan ansaitset, koska vaikutat ihanan miehekkäältä. Saan varmaan siis sääliä sun suppean omanapaista ajatusmaailmaa?

"Mun mies on joutunut käyttämään jo 14 vuotta. Minä en hormoneja ja kierukoita itseeni laita."

Niin kenellä tässä nyt oli omanapainen ajatusmaailma? Heh heh, katso peiliin.

Vierailija
57/113 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nainen ymmärrä kuukautiskiertoaan? Ovulaation jälkeen voi naida ilman kumia vaikka 3 viikkoa, mutta 2 jos haluaa varman päälle ja tietenkään ei kannata sisälle laueta koskaan.

Vierailija
58/113 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä se kortsu naisestakaan hyvältä tunnu. Ja pilleritkin vie seksihalut. Ymmärrän, että uusien tuttavuuksien kanssa kortsun käyttö on pakollista, mutta pitkissä parisuhteissa, joissa yksi lisälapsikaan ei kaada maailmaa, kannattaa koittaa kyllä tuota keskeytettyäkin. Meillä ei touhutipoista ikinä tullut mitään, mutta sisään ei kyllä auta laskea. Se on sitten vaippapyykkiä. Ja tuohan tuo tietysti omaa jännitystä eläämään, jos sitä kaipaa.

Kondomia nainen ei edes tunne emättimessään vaikka olisi kuinka tiukka tahansa. Emättimessä ei ole niin paljon hermonpäätteitä. Mutta nainen saa kyllä hiivan ja bakteerivaginoosin ilman kondomia, joten ilman kondomia ei kannata seksiä harrastaa, ellei halua rampata koko ajan gynekologilla.

Vierailija
59/113 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä kuparikierukkaa käytetään niin vähän? Loistava hormoniton vaihtoehto, lisäksi helppo ja edullinen. Se, ettei sopisi synnyttämättömille ei pidä paikkaansa mutta jostain syystä tuo luulo vaan sitkeästi elää. Asennuskaan ei itselläni tuntunut papa-koetta kummemmalta. Tuntuu ihan absurdilta että parisuhteessa kymmenenkin vuoden jälkeen pelataan kortsujen kanssa.

Vierailija
60/113 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mun mies on joutunut käyttämään jo 14 vuotta. Minä en hormoneja ja kierukoita itseeni laita."

Niin kenellä tässä nyt oli omanapainen ajatusmaailma? Heh heh, katso peiliin.

Sillä, jonka mielestä naisen pitäis tuhota terveys ja mielenterveys vain siksi, että sillon kun pannaan, mies ei joudu käyttää kumia. Nainen kärsii niistä ongelmista mahdollisesti päivittäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä