Alkoholi
Miten päästä eroon alkoholista? Tuntuu että se hallitsee koko elämää ja ilman sitä kaikki tuntuu vain tyhjältä.
Kommentit (13)
perjantaipullo korkattu,nyt nollataan pari päivää että jaksaa elää taas.
Oleetko kokeillut muita rentouttavia lääkkeitä?
Itse pääsin eroon lääkärin avustuksella. Nyt pian 4kk selvänä. Elämä on parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Oleetko kokeillut muita rentouttavia lääkkeitä?
Tuoo elämähän menee vähän niin että energia ja aika pitäiisi käyttää enemmän niihin asioihin joihin pystyy vaikuttamaan ja elämässä yksi asia johtaa aina syy seuraussuhteiltaaan toiseen. Tai sitten on oravanpyöriä jossa asiat pyörivät kehäää eikä mikään liiku mihinkään suuuntaan.
Vierailija kirjoitti:
ystäväsi yrttimies kirjoitti:
Mä oon kallistunut yrttiin mutta se pitää saada lailliseksi. On ikävä myydä persettä vain tuon harrastuksen rahoittamiseksi, haluaisin varastaa sitä kaupoista.
Kasvata itse niin kuin muutkin. Suomessa saa laillisesti ostaa kadvatusvälineet ja siemenet.
Ei saa ja kasvatus on myös laitonta.
Itse pääsin sillä et en vain juo tai juon alkoholittomia, tosi ei ole tarvetta päästä eroon lopullisesti, kun osaan juoda.
Vapaa valitsemaan
Matka riippuvuudesta raittiuteen. Elämänmuutosta kuvaavat tarinat avautuvat lukijalle kolmesta näkökulmasta: raitistuneen, läheisen ja päihdeterapeuttien.
https://kirja.elisa.fi/ekirja/vapaa-valitsemaan-tositarinoita-raitistum…
Vapaa viinistä
Vapaa viinistä - miten elämä muuttuu kun pistää korkin kiinni on kirjallinen vertaistuki, iloa kupliva voimakirja, jonka avulla lukemattomat suomalaiset ovat vapauttaneet itsensä alkoholista.
https://kirja.elisa.fi/ekirja/vapaa-viinista-miten-elama-muuttuu-kun-pi…
Vierailija kirjoitti:
Itse pääsin eroon lääkärin avustuksella. Nyt pian 4kk selvänä. Elämä on parempaa.
Minkälaista apua sait?
Täytyy psyykata itsensä tajuamaan, että kaikki alkoholin ympärille rakennettu glamour ja viihde on vain savuverhoa. Alkoholi itsessään on pahanmakuista myrkkyä.
Kun oivalsin mikä elämän tarkoitus on, en enää tarvinnut alkoholia mihinkään!
20v join. (ps se elämän tarkoitus ei ole hedonismi eikä maallinen ura tai raha, ei myöskään perhe)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ystäväsi yrttimies kirjoitti:
Mä oon kallistunut yrttiin mutta se pitää saada lailliseksi. On ikävä myydä persettä vain tuon harrastuksen rahoittamiseksi, haluaisin varastaa sitä kaupoista.
Kasvata itse niin kuin muutkin. Suomessa saa laillisesti ostaa kadvatusvälineet ja siemenet.
Ei saa ja kasvatus on myös laitonta.
Huonompi homma kun se on laitonta. Onneksi yhä useampi viittaa kinttaalla sille laille. Kuitenkin päihteenä paljon vähemmän haitallista kuin alkoholi.
Sama