Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä..just näytettiin keskaria mulle!

Vierailija
09.07.2021 |

Pyöräilin leveää pyörätietä ja ei juuri kulkijoita ja siinä kiltisti pyöräilin omassa reunassani menemään. Sit mua vastaan pyöräili joku keski-ikänen parrakas ukko ja ehkä 10m ennenku kohdattiin nii hän nosti käden pystyyn ja näytti kansainvälistä käsimerkkiä. Ei sanonu mitään, katto vaan ja keskari pystyssä meni ohi!
Siis mitä ihmettä..mitä väärää tein

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit näyttäny persettä sille.

Vierailija
2/27 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuli sua joksikin toiseksi?

Sulla ei ollut kypärää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on outoja. Ikinä ei tiedä mikä jotaki ärsyttää

Vierailija
4/27 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näit väärin.

Vierailija
5/27 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näit väärin.

😅 en nähnyt. Se oli ihan aito keskari

Ap

Vierailija
6/27 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näyttää kaikille. Mykkä & tourette.

Vierailija
7/27 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko taitaa olla paikallinen kylähullu!

Vierailija
8/27 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli huono päivä. Sori siitä.

T. Parrakas "keski-ikäinen" M32

Vierailija
9/27 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et huomannnut vierhettäsi koska kyttäsit vaan puhelimen näyttöäsi. jää auton alle.

Vierailija
10/27 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et huomannnut vierhettäsi koska kyttäsit vaan puhelimen näyttöäsi. jää auton alle.

No siinä tapauksessa olis tainnu jäädä koko keskari huomaamatta!

Typerä kommentti sulta

Vierailija
11/27 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai pyöräilit oikealle etkä vasemmalla? Pyörätielläkin tulee käyttää oikeaa puolta ellei toisin määrätty liikennemerkeillä.

Vierailija
12/27 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnianloukkaus on Rikos!

Myös keskarin näyttäminen On Rikos!

Vierailija
13/27 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset vain ovat sekaisin ja aggressiivisia ilman syytä. Eilen tuntematon tönäisi minua ja haukkui huoraksi, ilman että tein mitään tai kiinnitin häneen edes huomiota. Ei noista pitäisi välittää, vaikka kamalaa toimintaa tuommoinen häiriköinti on.

Vierailija
14/27 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset vain ovat sekaisin ja aggressiivisia ilman syytä. Eilen tuntematon tönäisi minua ja haukkui huoraksi, ilman että tein mitään tai kiinnitin häneen edes huomiota. Ei noista pitäisi välittää, vaikka kamalaa toimintaa tuommoinen häiriköinti on.

Päinvastoin, nimenomaan tulisi välittää ja antaa välitön palaute. Toki ymmärrettävää että se voi olla monelle v-valtaan ja aggressioon tottumalle suomalaiselle vaan liian kova paikka. Mutta salliva linja aiheuttaa ainoastaan sen ettei tuo lopu ikinä, vaan pahenee entisestään.

Vierailija
15/27 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, nimenomaan tulisi välittää ja antaa välitön palaute. Toki ymmärrettävää että se voi olla monelle v-valtaan ja aggressioon tottumalle suomalaiselle vaan liian kova paikka. Mutta salliva linja aiheuttaa ainoastaan sen ettei tuo lopu ikinä, vaan pahenee entisestään.

Ei paljoa huvita alkaa itseä isommalle ja uhkaavasti käyttäytyvälle ruveta. Tuollaiset tyypit eivät ole aikani arvoisia ja jos ei aikuisikään mennessä ole käytöstapoja opittu, ei tule myöskään oppimaan.

Vierailija
16/27 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai pyöräilit oikealle etkä vasemmalla? Pyörätielläkin tulee käyttää oikeaa puolta ellei toisin määrätty liikennemerkeillä.

Juri näin.

"Pyörätiellä: Aja pyörätien oikeassa reunassa."

https://www.traficom.fi/sites/default/files/media/publication/Traficom_…

Vierailija
17/27 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hullu vaan. Mä muistan mun lapsuudesta kun kaverini kanssa käveltiin meidän pihapiirissä, eikä oltu mitenkään kenenkään edessä tai tiellä, niin vähän kauempaa meidän ohi ajoi meille tuntematon mies pyörällä ja huus meille, että siinä on kaks perseenreikää.

Vierailija
18/27 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei paljoa huvita alkaa itseä isommalle ja uhkaavasti käyttäytyvälle ruveta. Tuollaiset tyypit eivät ole aikani arvoisia ja jos ei aikuisikään mennessä ole käytöstapoja opittu, ei tule myöskään oppimaan.

Sitä paitsi välittämisellä tarkoitin tässä sitä, että AP:n on turha miettiä mitä itse teki väärin, jos aikuinen ihminen heiluttelee keskaria ilman syytä

Vierailija
19/27 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kylähullu Rami?

Vierailija
20/27 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väkivalta ja kunnianloukkaus ei ole enää mitää huonoa käytöstä, vaan vakavia rikoksia.  Salliva linja edesauttaa tuon jatkumista.