Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaksatko todella olla niin aktiivinen, että menet joka päivä ulos lasten kanssa?

Vierailija
24.08.2006 |

Itse olen säheltänyt koko alkuviikon ties missä, ja tänään en lähde mihinkään en varmasti. Kun vaan keksisi vielä sisähommia lapsille.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on pakko kun on isompien hakemista ja viemistä kerhoon jne.

Vierailija
2/21 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ikinen arkipäivä, muun liikunnan lisäksi. Ja hehän ovat jo tarhassakin ulkoilleet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta on pakko kun on hakemisia ja viemisiä ja harrastuksia jne. Jos jostain syystä ei tarvis mihinkään lähteä niin laskisin kyllä meidän pihalle ja ottaisin itse jonkun kirjan.

Lapset 7v, 3v ja 1v4kk

Vierailija
4/21 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä on ollut niin ihana, että on oltua tosi paljon ulkona. Nyt oikein odottaa sadepäiviä, että saisi vain laittaa lapset askartelemaan sisällä.

Vierailija
5/21 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että käydään jossain kaupassa, kerhossa, kylässä tms?

Vai että mennään pihalle leikkimään?

Vierailija
6/21 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, talvella viimaan en aina mene

Vierailija
7/21 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen itse kotona ja lapset myös niin ulkoillaan päivittäin. Jos ei jakseta leikkipuistoon asti niin sitten omalla pihalla.

Mutta silloin kun isommat lapsemme olivat päiväkodissa niin emme varsinkaan pimeään vuodenaikaan ulkoilleet enää hoitopäivän jälkeen.

Vierailija
8/21 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta koska meiltä on matkaa ihmisten ilmoille, niin menemme aina autolla. Ja sitä taas en laske varsinaisesti ulos menemiseksi...

Vierailija
9/21 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aktiivista kyllä minusta, että jaksan taistella nuo lapset ulos. En edes tuohon pihaan hiekkalaatikolle jaksa tänään. Kiitos nam.

ap

Vierailija
10/21 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päivittäinen ulkoilu lasten kanssa on olevinaan " todella aktiivista" , niin silloin ollaan kyllä pahasti hakoteillä. Lapset tarvitsevat leikkiä ja liikuntaa ulkoilmassa päivittäin!!! Eikä se kyllä pahaa tee aikuisillekaan..

Vierailija
11/21 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin näin kesällä. Miten niitä sinne taistella tarvii?

Vierailija
12/21 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoillaan ainakin kodin läheisessä leikkipuistossa. Taaperoa pitää jo ulkoiluttaa ettei ala kodin seinät käydä ahtaiksi riehunteleikkien aikaan, ja kavereita haluaa kovasti nähdä päivittäin. Vauva ottaakin unet vielä vaunuissa siinä mukana minne sitten mennäänkin.

Lähikaupassa tai muuten vaan kävelyllä käydään useasti viikossa tuon leikkipuiston lisäksi.

Vierailija
13/21 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin nuorimmaisen kanssa on kauheeta taistelua uloslähtö. Saavat mun puolesta olla välillä vaikka koko päivän sisällä.

Vierailija
14/21 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osaa sanoa miksi. siksi kai en jaksa lähteä ulos joka päivä, koska se vie hirveesti voimia... pelkään ehkä sosiaalisia tilanteita. tai sitten vaan koko elämää :-(

ap

Vierailija
15/21 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitella sellaista päivää, ettemme olisi ulkona??? Mitä teette sisällä kaiket päivät?

Vierailija
16/21 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän ollaan ulkona, sitä vähemmän sotkeutuu paikat sisällä.

Vierailija
17/21 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kyllä ajattelen vielä aamusta että tänään en kyllä mene mutta sitten taas muistan että ulkona seuraavat tunnit menee niin paljon nopeammin... ja sitten menen :)

Vierailija
18/21 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisällä nyhjätä.. mutta olen muutenkin aina ollut kova ulkoilemaan ja toivottavasti lapsista tulis samanlaisia. Mies taas tosi laiska ulkoilemaan, niin laiska, että ärsyttää.

Vierailija
19/21 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjettömään päänsärkyyn, jonka aurinko aiheuttaa. Ja ei auta hatut yms. Me siis ulkoilimme myöhään illalla ja aikaisin aamulla. Nyt kun lapset ovat hoidossa, harvemmin enää lähdemme ulos hoitopäivän jälkeen. Viikonloppuina kyllä ulkoillaan pari kertaa päivässä.

Vierailija
20/21 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmaa? Kovin normia se ei ainakaan ole. Paniikkihäiriö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan