On toi kyl niin turhaa yrittää hakee töitä
Ja sitten joku tyhmä sossutantta ohjaa vammaisten toimintakeskukseen. Ei jeeeeeesus!!!!!!!🤬🤬🤬🤬
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiis alkaa pullottaa jouluglögejä ja perustaaa joulupukin vuokrausfirmann.
Oliisi koko maailmanlaahuinen joulupukin vuokrauspalvelu joka johdattaa joulupukit ja perheet yhteeen ja otttaa provikan tästä vaivannäöstä.
5 miljaardia perhetttä ja pari euroa provikkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä töitä kannataa hakea, ainakin työnantajat saa näinä päivinä hyvät naurut.
Työnantajat eivät naureskele työnhakijoille, he ottavat mielellään töihin ammattitasoisen, osaavan ja eteenpäin pyrkivän ihmisen.
Tälläkin hetkellä on suuri pula monien alojen työntekijöistä: Peltisepistä, kokeista, sairaanhoitajista, pyskologeista, psykiatreista, siivoojista ja monista muista.
Jatkuvasti haku päällä noista, sekä lehdissä, että netissä, että yritysten omilla sivuilla.
Kouluttautuminen kannattaa.
"he ottavat mielellään töihin ammattitasoisen, osaavan"
Kuinka voi olla ammattitaitoinen ja osaava kun ei pääse töihin hankkimaan sitä taitoa ja osaamista? Ei sitä suoraan koulunpenkiltä saada vaan juurikin töitä tekemällä.
Tuolla logiikalla kukaan koulusta valmistunut ei siis koskaan voisi työllistyä? Ja siltikin suurin osa ammattiin valmistuvista työllistyy. Eli keksippä äkkiä uusi selitys laiskuudellesi?
Vierailija kirjoitti:
Töitä ei saa ilman työkokemusta. Eikä ainakaan korkeakoulutettuna saa sellaistakaan hanttihomaa, johon ei vaadita aiempaa kokemusta. Omalla kohdallani olen saanut huomata, että joko on liian vähän työkokemusta tai liian paljon koulutusta, paikasta riippuen.
Kyllä mä vaan oon saanut aina töitä. Ei oo päivääkään tarvinnut olla työttömänä.
En ikinä suostu vammaisten sirkukseen! Hyi olkoon et on eroja ajatus. 🤢🤢🤢