Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka haluat harvoin seksiä miehesi kanssa tai jopa et lainkaan enää, miten perustelet itsellesi että hän ei saa käydä vieraissa?...

Vierailija
09.07.2021 |

Eikö ole itsekästä kieltää toiselta seksi vain koska et itse enää halua?

Moni avioliitto pysyy kasassa kun mies ymmärsi alkaa hakea seksin muualta riittävän aikaisessa vaiheessa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ehkä pitäisi erota kun ei halut kohtaa.

Vierailija
2/28 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen mies tyydyttää itsensä parisuhteessa. Onneksi sen voi tehdä yksinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ehkä pitäisi erota kun ei halut kohtaa.

Eroja tulee paljon. Seksiä voi harrastaa muualla ja elää yhdessä sen entisen seksipartnerin kanssa.

Vierailija
4/28 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen mies tyydyttää itsensä parisuhteessa. Onneksi sen voi tehdä yksinkin.

Seksin vonkaamiseni pilasi avioliittoni. Olisi pitänyt ajoissa hakea seksi muualta.

Vierailija
5/28 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa käydä vieraissa , mutta ei käy. Minä en halua seksiä ja olen monesti sanonut ,että voi käydä vieraissa. Ei suostu, eikä tajua, että minä en kävisi vieraissa. Hän vaan inttää että sitten minäkin hakisin seksiä muualta. Ärsyttää, kun nimenomaan en halua seksiä ja hän haluaa. Olisi helpotus minulle ja hänelle kun ymmärtäisi.

Vierailija
6/28 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minäkään en saa hakea seksiä muualta, vaikka muiden kanssa se olisikin parempaa ja sitä tekisi jopa mieli.

Vierailija
7/28 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään ei voi mennä panemaan muita koska hän on MINUN mieheni. Jos hänelle tämä ei riitä niin tämä avioliitto loppuu siihen. En lainaile myöskään hammasharjaani.

Vierailija
8/28 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on naiivi kun luulee että vieraissa käyvät miehet eivät saa seksiä kotonaan. Yleensä kyseessä on seksiin enemmän tai vähemmän addiktoituneesta henkilöstä kysymys jos vieraissa pitää käydä, useimmiten miehestä mutta joskus myös naisesta. No yleensä eivät sitten enää saakaan kun ovat riittävän monta kertaa narahtaneet pettämisestä tai rinnakkaissuhteista. Ero tulee heti sitten kun lapset riittävän isoja. 

Vierailija
9/28 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi avioliiton pitäisi pysyä kasassa?

Vierailija
10/28 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n pitäisi ensin saada se parisuhde, jossa ei saa seksiä, ennen mokomien asioiden pohtimista.

I n c e l i t varautuu jo ennakkoon, vaikkei olla päästy ykköspesälle edes vielä.

Vierailija
11/28 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole sukupuoliasia, mutta kannatan tätä silti. Toisen perustarpeiden kieltäminen on mielenkiintoista jos kerran rakastaa. Luulen että todellisuudessa ei rakasta, mutta ei pystytä myöntämään tätä itselleen kun silloin itsessäkin on vikaa. Naisten on vaikeampaa kohdata oma vajavaisuutensa, koska naisen rooli on nykyään niin ahdas.

Vierailija
12/28 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:n pitäisi ensin saada se parisuhde, jossa ei saa seksiä, ennen mokomien asioiden pohtimista.

I n c e l i t varautuu jo ennakkoon, vaikkei olla päästy ykköspesälle edes vielä.

Kasvappa sinäkin aikuiseksi. Terv N34

Vierailija
13/28 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on "harvoin" seksiä? Onko miehellä oikeus käydä vieraissa heti jos ei joka päivä levitä haaroja?

Vierailija
14/28 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "harvoin" seksiä? Onko miehellä oikeus käydä vieraissa heti jos ei joka päivä levitä haaroja?

Se on tapauskohtaista, luonnollisesti. Hassua että olet niputtamassa kaikki miehet homogeeniseksi massaksi. Oletko älykäs?

Vierailija
15/28 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään ei voi mennä panemaan muita koska hän on MINUN mieheni. Jos hänelle tämä ei riitä niin tämä avioliitto loppuu siihen. En lainaile myöskään hammasharjaani.

Hehheh olipas hauskaa. N

Vierailija
16/28 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kotona seksi loppuu, ja en saa harrastaa seksiä sitten muiden kanssa, erohan siitä tulee. En suostu siihen että minulta vaaditaan sellaista johon en ole valmis, oli sitten kyse mistä tahansa. En ole valmis elämään seksittömänä ja henkistä väkivaltaa sisältävässä suhteessa.

Vierailija
17/28 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on naiivi kun luulee että vieraissa käyvät miehet eivät saa seksiä kotonaan. Yleensä kyseessä on seksiin enemmän tai vähemmän addiktoituneesta henkilöstä kysymys jos vieraissa pitää käydä, useimmiten miehestä mutta joskus myös naisesta. No yleensä eivät sitten enää saakaan kun ovat riittävän monta kertaa narahtaneet pettämisestä tai rinnakkaissuhteista. Ero tulee heti sitten kun lapset riittävän isoja. 

Tuollaisia suhteita on missä seksi loppuu. Ihan täysin todellinen ilmiö.

Vierailija
18/28 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmaankaan, mutta taidat kuitenkin käyttää hammasharjaa? Itse voisin vaikka antaa harjan pois, mikäli en sitä ikinä käyttäisi

Vierailija
19/28 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen itseisarvo se huonon liiton kasassapito on?

Vierailija
20/28 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii minulle, jos saan itsekin hakea seksiä muilta, kun oma ukko ei enää sytytä siinä mielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi