Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Postia usien haukutaan, mutta täytää sanoa, että paketit kulkee yleensä hyvin.

Vierailija
09.07.2021 |

Ei valittamista, että kun laittaa klo 16 paketin Helsingistä Rovaniemelle, se on jo seuraavana päivänä klo 12 aikoihin perillä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketit hyvin, kirjeet huonosti. Jatkuvia virhejakeluja.

Vierailija
2/14 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö niillä mikään oikein tai oikeaan osoitteeseen. Siis jos ei varasteta lähetystä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tyytyväinen postin palveluihin.

Tilasin tässä pari viikkoa sitten 2 pakettia saksasta.

Toisen toimitti postnord, kesti 5 päivää toimittaa paketti vantaalta vaasaan.

Sama juttu aiemminkin postnordin kanssa.

Toisen toimitti posti ja paketti kulki alle vuorokaudessa vantaalta vaasaan.

Myös matkahuolto ollut aina todella hidas.

Vierailija
4/14 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tilaa perille asti viennin, se yleensä toimii. Mutta jos paketti menee postikonttoriin, välillä se ilmoitus paketista tulee perille niin myöhässä, että paketti on jo ehditty palauttaa lähettäjälle! Yhden viikon säilytysaika on todella lyhyt.

Vierailija
5/14 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tulevatko paketit ikinä sinne minne vastaanottaja ne haluaa? Minulla on ainakin 20 viimeisintä pakettia tullut ihan muualle kuin omaan asiamiespostiini tai haluaamaani noutoautomaattiin. En enää edes muista milloin posti olisi toiminut oikein eli toimittanut paketin haluttuun pisteeseen. Aina ei tule edes saapumisilmoitusta vaan pitää itse pollata postin sivuja lähetystunnuksen kanssa.

Vierailija
6/14 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän alueen jakaja runnoo aikakauslehdet. Tarvitsen printtilehtiä mökille vietäväksi, siellä kun ei toimi nettiyhteydet. Tämä jakaja ilmeisesti inhoaa näitä lehtiä, yleensä se on ollut minun nippuni kallein lehti, jota on käytetty pinojen kääreenä ja pyöritelty ympäriinsä niin, että lehdestä tulee liki lukukelvoton. Postilakon jälkeen tätä on tapahtunut toistakymmentä kertaa. Sama virsi jatkuu reklamaatioista huolimatta. On muuten tullut myös lehtiä, joissa takakansi on revennyt kokonaan pitkittäin.

,

Vierailija
7/14 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hyvin toimii. Tilasin paketin tuotavaksi kotiin, maksoin extraa siitä että tulee varmasti kotiin koska iso paketti eikä mulla ole autoa ja bussissa olisi ikävä roudata monen kilon painavaa ja isoa pakettia.

Arvatkaa tuliko kotiin?

Ei, sinne postin toimipisteeseen se meni.

Vierailija
8/14 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellänikään ei ole ollut postin toiminnasta moitteen sanaa. Pelkästään huuto.netissä on palautteita 700+ kaupasta ja kaikki muu siihen päälle. Ainoat viivästykset on johtuneet ihmisten tyhmyydestä, eli laitettu kirjeeseen vaikkapa vaan 1 postimerkki, kun olisi hinnan puolesta pitänyt laittaa 4... Toki ei ne kirjeet päivässä tule, mutta aina on tullut alle viikossa.

Vierailija
9/14 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tulevatko paketit ikinä sinne minne vastaanottaja ne haluaa? Minulla on ainakin 20 viimeisintä pakettia tullut ihan muualle kuin omaan asiamiespostiini tai haluaamaani noutoautomaattiin. En enää edes muista milloin posti olisi toiminut oikein eli toimittanut paketin haluttuun pisteeseen. Aina ei tule edes saapumisilmoitusta vaan pitää itse pollata postin sivuja lähetystunnuksen kanssa.

Tähän on vähän vaikea vaikuttaa kun ongelma on se että kuluttajat ei itse hae niitä paketteja ajoissa. Mielestäni posti voisi hyvin lyhentää automaattien säilytysaikaa ja myydä erikseen lisäsäilytysaikaa.

Itse olen ollut postiin yleisesti aika tyytyväinen.

Pari hassua vetoa toki heilläkin on ollut, itella-nimisotku ja tuo hupaisa viestinnän "nuorennusleikkaus". Mutta pieni puuhastelu sallittakoon..

Vierailija
10/14 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin tulee aika paljon lähetyksiä ja yleensä kaikki sujuu ihan ok. Joskus pakettiautomaatti on täynnä ja lähetys viedään muualle tai jotain, mutta mulla on auto ja voin sen muualtakin hakea.

Mutta sitten toisinaan, toki onneksi harvoin, kaikki menee pieleen. Nyt kesällä yksi isokokoinen lähetykseni oli pahasti myöhässä, selvisi, että se on kadonnut johonkin, saapui viimei kahden viikon jälkeen ja paketti oli täysin hajalla ja sieltä oli tippunut osia ulos.

Näissä tilanteissa Postin asiakaspalvelu on olkien kohauttelua ja sellaista ”ei kuulu meille”-höpinää siitä, että kyllä me pyritään kaikki paketit toimittamaan, mutta nyt kävi vaan näin.

Vierailija
11/14 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän alueen jakaja runnoo aikakauslehdet. Tarvitsen printtilehtiä mökille vietäväksi, siellä kun ei toimi nettiyhteydet. Tämä jakaja ilmeisesti inhoaa näitä lehtiä, yleensä se on ollut minun nippuni kallein lehti, jota on käytetty pinojen kääreenä ja pyöritelty ympäriinsä niin, että lehdestä tulee liki lukukelvoton. Postilakon jälkeen tätä on tapahtunut toistakymmentä kertaa. Sama virsi jatkuu reklamaatioista huolimatta. On muuten tullut myös lehtiä, joissa takakansi on revennyt kokonaan pitkittäin.

,

Lakon jälkeen suurimpana muutoksena suurin osa lehdistä menee lajittelukoneen kautta. Etenkin jos sukunimesi on alkupäässä aakkosia niin helposti menee lehdet ruttuun.

Vierailija
12/14 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

” yleensä hyvin.”

Riittääkö, et parturi leikkaa yleensä hyvin tai kampaamossa laitetaan hiukset yleensä hyvin?

Vierailija
13/14 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

,

Lakon jälkeen suurimpana muutoksena suurin osa lehdistä menee lajittelukoneen kautta. Etenkin jos sukunimesi on alkupäässä aakkosia niin helposti menee lehdet ruttuun.

Miten se kone osaa etsiä sen kalleimman lehden? Sitä paitsi sukunimi on aakkosten loppupäästä. Eikös ne masiinat käsittele posteja lähinnä osoitteen mukaan? Samassa osoitteessahan voi olla useita eri sukunimiä.

Vierailija
14/14 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä tuli mielenkiintoinen tapaus, paketti tilattu kaupan automaattiin, saapui tänään mutta automaatin sijaan viety postin toimipisteeseen koska se oli täynnä(ei postin vika, vaan muiden jotka ei hae pakettejaan sieltä). Noh, menin sitä sitten hakemaan postista tänään tunnin päästä sen jälkeen kun sain ilmoituksen että haettavissa ja siirretty toimipisteeseen automaatin sijaan.

Vaan eipä ollut pakettia postissa, jostain syystä se on sieltä lähtenyt jo palautukseen, vaik se vasta tänään sinne saapui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme