Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Runkkaatko puolisosi nähden

Vierailija
09.07.2021 |

Kuinka moni hoitelee itsensä puolison edessä jos toiselle ei satu seksi maistumaan juuri sillä hetkellä? Tuntuuko se jotenkin pervolta tai väärältä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No naiset puhuu mitä puhuvat. Lahnoina aikovat elää ja kuolla.

Vierailija
22/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä runksutetaan toistemme nähden. Seksiä on kai ihan riittämiin, mutta meillä on omakivapuuhat osana yhteistä nautintoa myös. Joskus yöllä siinä vieressä ja ihan avoimesti saa touhuta, siitäkin juteltu ettei sitä tarvii nolostella tai mennä jonnekin vessaan piiloon. Saadaan nauttia itsestämme ja toisistamme. Sitäpaitsi on siinä vähän jotain kiihottavaa kun yöllä touhuaa ja arvelee että herääköhän se. Itse heräänn herkästi sängyn hytkymiseen kun mieheni nautiskelee joskus itsekseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus leikilläni härnännyt vaimoa, mutten koskaan loppuun asti. Vaimo on kyllä antanut käsihoitoja minulle ihan finaaliin, kun ei itse ole jaksanut muuta. Vähän nolo olo ollut mulle mutta onhan se söpöäkin.

Siis mitä söpöä on siinä että jätit hilkulle? Hevonkukut.

Vierailija
24/29 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on normaalia että mä runkkaan ja vaimo nuolee mun kasseja anusta. Lopuksi laukeaminen naamalle tai kurkkuun.

Vierailija
25/29 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me runkkaamme toistemme nähden ja usein yhdessä. Toisen runkkauksen näkeminen kiihottaa kumpaakin.  Kerran tulin kotiin ehkä sitten tavallista hiljaisemmin ja yllätin vaimon kesämekko käärittynä, pylly pystyssä sormettamassa itseään takaapäin. Ihanan kiihottava hetki, enkä paljastanut itseäni vaan aloin runkkaamaan samalla ovenraosta tirkistellen. Vaimo sai lopulta pitkän ja voimakkaan orgasmin ja minä samanlaisen roiskien spermaa pitkin seiniä.

Silloin paljastin itseni ja kerroin vaimolle katselleeni hänen runkkaamistaan salaa. Hän sanoi tienneensä sen, mutta tilanteen kiihottaneen häntäkin niin paljon ettei pyytänyt minua nussimaan itseään.

Vierailija
26/29 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset (kokemusta n.30) eivät ole kiinnostuneita edes koko asiasta (/miehen seksuaalisesta yms. hyvinvoinnista) kun näistä vain '2/30' on vain ollut.

Tämä vain toki oma kokemus ko.asista: yhteinen masturbointi, tai toisen katsellessa masturbointia.

Tämä on ihmeellinen 'löytö' kun näin vain miehen ominaisuudessa asiaa katselee. Uskon syynä on:

'Naisen ovat Venuksesta, ja miehet ovat..'(maasta;)

Vierailija
27/29 |
30.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä runkkaaminen on niin ihanaa ja kaunista ja kiihottavaa! Ikävä eksää jonka kanssa tätä paljon harrastettiin. En voi käsittää miten joku voi olla niin estynyt, että ei edes pyydettäessä voi toisen nähden masturboida. 

Vierailija
28/29 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen alasti nojatuoliin ja nostan jalat käsinojille. Siinä sitten pillu leveällä alan pikkuhiljaa sormettamaan. Mieheni katsoo kiihkoissaan kun saan kovan orgasmin. Tämän jälkeen menen kontille tuoliin ja sanon pane mua. Mies tulee taakseni ja panee seisaaltaan minua kovaa, taas tulen ja mies ruikkii sperman syvälle. Näin teen aina silloin tällöin ja mieheni tykkää.

N 34.

Vierailija
29/29 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten kuin jos hän pyytää. Olen sub henkinen, joten aika usein kun jalkani on jo kiinnitetty levälleen ja käsikahleet sängyn päässä odottavat ranteitani, niin saan vibran tai dildon käsiini ja tietyn ajan, jonka aikana minun on "hankittava" itselleni orgasmi. Useimmiten kuitenkin, juuri kun olen saamaisillani, minut keskeytetään ja kiinnitetään avuttomaksi, "kärvistelemään" orgasmin partaalle.

Muut naiset kyllä tietää että silloin on melko suostuvainen kaikkeen, että saisi sen kaivatun nautinnon 😉