Esileikin puute
Miten lähteä avaamaan miehelle TAAS että tarvitsen enenmän esileikkiä jotta sytyn ja pääsen mukaan fiilikseen. Meillä menee niin kaavamaisesti että ahdistaa. Joko mies makaa sängyssä seisokki valmiina ja esittelee sitä hymyillen. Kun menen viereen niin max minuutin hybäilyä ja toimintaan. Tai saan noin minuutin rinnoille suukottellua ja hyvöilyä suoraan alakertaan ja toimintaan. Olenkin alkanut antamaan vain suikkareita pääasiassa välttääkseni seksin. Tuntuu niin pahalta kun valmiiksi jo tietää ettei tule ehtimään mukaan nauttimaan. Olen tästä ennekin puhunut mutta taas ollaan ajauduttu tähän.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni ei useimmiten kaipaa ”esileikkejä” sillä hän on jo valmiiksi märkänä ja haluaa suoraan munaa sisään.
Nyt on kuitenkin, pyynnöstäni, pitkitetty esileikkejä jos ei ole kiire. Kun vaimo on valmiiksi kiihoittunut, niin hän laukeaa aika nopeasti ja saa kunnon orgasmin. Itse taas jos alkaa kiihoittuminen ns. nollasta silloin kun menen sänkyyn, niin siinä vaiheessa kuin vaimo jo laukeaa niin alkaisi itse vasta pääsemään fiilikseen.
Mutta. Se on kuitenkin ihan ok että välillä mennään toisen nautinto edellä, kunhan se ei ole jatkuva tapa. Vaimokin ”antaaa” vastavuoroisesti jos minua panettaa ja häntä ei. Silloin on ihan ok että esim tulen nopeasti takaapäin vaikka vaimoni ei tulisikaan sillä kerralla.
Ihan mielenkiinnosta, mitä haittaa siitä on jos vaimo tulee ensin?
Osa naisista kuulemma paukahtaa niin herkäksi, kuten osa miehistäkin, ettei pysty jatkamaan kun paikat eivät kestä edes kosketusta. Oma otanta tietysti suppea, enkä tällaista ole vielä tavannut, mutta täälläkin aina välillä tuollaisesta puhetta.
Yleensä oma vaimo on saanut nuolemalla jo muutaman alle ennen penetraatiota. On siten herkempi ja uskallan itsekin keskittyä enemmän hetkeen ja omaankin nautintoon.
Siis anteeksi, mutta rehellisesti, oikeastikko miehet keskittyy ajan kanssa ensin naiseen ja vasta sitten itseensä? Tuntuu jotenkin todella oudolle. Meillä ei ikinä ole noin. Aina yhtä aikaa tai mies edellä. Mies laukeaa ennne minua ja seksimme loppuu siihen. Miestä ei huvita laukeamisen jälkeen enää mikään seksiin liittyvä. Vähän oikeasti ihmetyttää onko muka tuollaisia miehiä olemassa?
No minä en pysty nauttimaan kunnolla, jollei vaimo ole varmasti saanut ensin. Joskus jos hypätty tilanteen eskaloiduttua suoraan yhdyntään ja olenkin lauennut hetkessä, niin tulee vähän syyllinen olo vaikka vaimo olisi silti oikeinkin tyytyväisen oloinen. Jatkan sitten hengityksen tasaannut vaimon kimpussa kielen kanssa ja lopetan kun tämä rukoilee jo lopettamaan ja siihen pari päälle.
Mutta kun tiedän että hän haluaisi lopettaa yhdyntään ja nuolemalla saadut vain nostavat halua, niin sitä haluaisi varmistaa että tämä on varmasti mahdollisimman tyytyväinen joka kerta ja lopetetaan tilanteessa, jossa tämä tuntee olevansa täysin tyydytetty.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkeistä. Tuo etten anna mitään miehelle ellen itse saa saattaa tehdä sen että.seksielämä loppuu lyhyeen. Ainakin kerran kun asiaa koitin ei onnistunut. Mies halusi suihinoton ja minä ilmoitin että nuole minua ensin niin miehen ilme kertoi kaiken. Sinä iltana ei tapahtunut mitään.mutta ehkä jos kokeilen uudestaan.
Ap
Pysy vaan lujana ja koita uudestaan. Ei se seksi tuollaisena sinua tyydytä ja hänen on aika ymmärtää se ihan oikeasti. Ehkä voisit näyttää hänelle jotain ohjeita siitä miten naisia kiihotetaan, että ymmärtää että "ongelma" et ole vain sinä vaan se esileikki on ihan pakollista yleensä naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni ei useimmiten kaipaa ”esileikkejä” sillä hän on jo valmiiksi märkänä ja haluaa suoraan munaa sisään.
Nyt on kuitenkin, pyynnöstäni, pitkitetty esileikkejä jos ei ole kiire. Kun vaimo on valmiiksi kiihoittunut, niin hän laukeaa aika nopeasti ja saa kunnon orgasmin. Itse taas jos alkaa kiihoittuminen ns. nollasta silloin kun menen sänkyyn, niin siinä vaiheessa kuin vaimo jo laukeaa niin alkaisi itse vasta pääsemään fiilikseen.
Mutta. Se on kuitenkin ihan ok että välillä mennään toisen nautinto edellä, kunhan se ei ole jatkuva tapa. Vaimokin ”antaaa” vastavuoroisesti jos minua panettaa ja häntä ei. Silloin on ihan ok että esim tulen nopeasti takaapäin vaikka vaimoni ei tulisikaan sillä kerralla.
Osa naisista kuulemma paukahtaa niin herkäksi, kuten osa miehistäkin, ettei pysty jatkamaan kun paikat eivät kestä edes kosketusta. Oma otanta tietysti suppea, enkä tällaista ole vielä tavannut, mutta täälläkin aina välillä tuollaisesta puhetta.
Yleensä oma vaimo on saanut nuolemalla jo muutaman alle ennen penetraatiota. On siten herkempi ja uskallan itsekin keskittyä enemmän hetkeen ja omaankin nautintoon.
Siis anteeksi, mutta rehellisesti, oikeastikko miehet keskittyy ajan kanssa ensin naiseen ja vasta sitten itseensä? Tuntuu jotenkin todella oudolle. Meillä ei ikinä ole noin. Aina yhtä aikaa tai mies edellä. Mies laukeaa ennne minua ja seksimme loppuu siihen. Miestä ei huvita laukeamisen jälkeen enää mikään seksiin liittyvä. Vähän oikeasti ihmetyttää onko muka tuollaisia miehiä olemassa?
Siis tottakai, jos mies haluaa hyvää seksiä. Seksistä tekee hyvää ja kiimaista naisen kiima ja nautinto. Meillä menty jo nuoresta lähtien vaimon kiima ja orgasmin tuleminen edellä. Joko sormetettu ja nuoltu h-hetkeen asti, jolloin vaimo vetänyt lopulta väkisin päälle tai sitten nuoltu orgasmiin asti ja naitu vasta sen jälkeen. Tuon joutunut tekemään vähän olosuhteiden pakostakin, koska a) kaluni ei ole mahtunut sisään jos vaimon pillu ei ole ollut tarpeeksi kiimassa ja b) kitka ja puristus vaimon pillussa ollut suurta, jolloin olen tullut liian nopeasti ja ennen vaimoa. Joten pitkä 15-30min kiimainen esileikki tai lämmittely vaimo orgasmin lähelle tai loppuun asti ja sitten muutaman minuutin nainnit. Vaimo saanut orgasmit naidessa aina muutaman minuutin sisään, tai sitten mitä pidempään sen kauemmas on karannut. Hänen pillunsa ei ole kauaa kestänyt kaluni höyläämistä. Eli ollaan sovittu tuolla systeemillä hyvin toisillemme ja yhtäakaisia orgasmeja naidessa saatu joku tuhat pitkässä parisuhteessa. Muutenkin vihdoin naimaan alettaessa olleet pulssit tapissa, kiima ja himo suurta, joten nainneista tullut enimmäkseen aika kiivaita panemisia, jossa tunteet vieneet mennessään. Meillä on lähinnä rakasteltu. Pujo kukkii silmässä kun vanhoja muistoja tuli mieleen. Vaimo sanoikin juuri, että kun käyt ostamassa kaljaa lomareissulle, niin muista ostaa liukkaria, on kohta loppu. 45v parisuhdetta takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä 25 vuotta, ja meidän peruskaava on, että ensin nuolen ja sormetan vaimon lämpimäksi ja liukkaaksi, ja saa hän siinä yleensä yhden pienen orkunkin. Hän myös hyväilee minua tietysti, mutta ei liikaa etten menisi liian herkille. Sitten hän vaatii jo panoa (itse haluaisin tuossa kohtaa pikemminkin jatkaa vielä lämmittelyä) ja sitä sitten jatketaan useimmiten niin kauan kuin hän pystyy vastaanottamaan, jonka jälkeen hän avittaa minut nopeaan loppuun. Joskus käy niin että olen liian herkillä ja laukean ennen kuin hän on saanut aivan kylläkseen, mutta harvemmin käy näin päin. Silloin leikki loppuu siihen (hän ei halua mitään muuta hyvänäpitoa enää), mutta seuraavana iltana sitten otetaan korjaava kierros.
Pyrin siihen, että kestäisin aina niin pitkään, että hän saa päättää, koska riittää. Reilumpaa niin päin, koska ei sitä koskaan oikein etukäteen tiedä, kuinka kovasti juuri tällä kertaa sattuu tuntumaan. Minulle se tekee yhdynnästä ehkä aavistuksen verran ”teknisemmän” suorituksen, kun joudun kiinnittämään huomiota siihen etten päästä itseäni liian lähelle ja kontrolloimaan tekemisiäni sen mukaan. Sellaista ihan puhdasta uppoutumista pelkästään omaan nautintoon saan sitten lähinnä käsipelillä, joko omin tai hänen käsin.
Mikä ihmeen hyväntekeväisyyslaitos sinä oikein olet? Nyt otat asenteen, että jos mies haluaa saada niin sen pitää myös antaa. Ethän sä muuten kostu koko seksistä yhtään mitään, miksi siis suostuisitkaan siihen?
Ja jos tuo ei sittenkään muutu, ala katsella muualle. Varmasti löytyy joku toinen kiva mies, joka ei ole itsekäs lahna sängyssä. Kyllähän sä nyt haluat nauttia seksistä tässä ainutkertaisessa elämässäs? Ei se sun miehes edes rakasta sua oikeasti, jos sille on sun nautinto täysin yhdentekevää.
Kyllä meilläkin mies huolehtii tarkasi minulle aina orgasmin tavallatai toisella. Joskus haluaa melko heti naida, ja se sopii, koska AINA senkinjälkeen huolehtii minusta. Ei lopu meillä seksi ikinä miehen orgasmiin.
Eksän kanssa oli AP:n kuvaama tilanne. Tällä vaatteet päällä kiihottamisella me päästiin siitä kierteestä vuosien jälkeen. Palattiin takaisin niihin teinivuosiin, kun kähmitään ja suudellaan ja pyöritään toistemme kimpussa vaatteet päällä. Ja lupa on mennä "strategisia paikkoja" koskemaan vasta kun vastapuoli vie itse käden sinne tai käskee tai anoo. Yhdyntöjen kesto lyheni mutta orgasmit tuli varmasti (ennen ei) ja nopeasti. Hyvä vinkki siis, suosittelen.