Esileikin puute
Miten lähteä avaamaan miehelle TAAS että tarvitsen enenmän esileikkiä jotta sytyn ja pääsen mukaan fiilikseen. Meillä menee niin kaavamaisesti että ahdistaa. Joko mies makaa sängyssä seisokki valmiina ja esittelee sitä hymyillen. Kun menen viereen niin max minuutin hybäilyä ja toimintaan. Tai saan noin minuutin rinnoille suukottellua ja hyvöilyä suoraan alakertaan ja toimintaan. Olenkin alkanut antamaan vain suikkareita pääasiassa välttääkseni seksin. Tuntuu niin pahalta kun valmiiksi jo tietää ettei tule ehtimään mukaan nauttimaan. Olen tästä ennekin puhunut mutta taas ollaan ajauduttu tähän.
Kommentit (28)
Meillä juuri toisinpäin. Vaimo laittaa liukkaria alapäähän ja sitten nopeasti toimimaan. Saattaa muutaman hierovan liikkeen tehdä minulle, mutta mun olisi oltava valmis kun hän on sängyllä jalat levällään alasti odottamassa. Mahdollisimman vähin esileikein homma pois ja nukkumaan. Tapahtuu ehkä kerran viikossa tai harvemmin.
M56
Vierailija kirjoitti:
Meillä juuri toisinpäin. Vaimo laittaa liukkaria alapäähän ja sitten nopeasti toimimaan. Saattaa muutaman hierovan liikkeen tehdä minulle, mutta mun olisi oltava valmis kun hän on sängyllä jalat levällään alasti odottamassa. Mahdollisimman vähin esileikein homma pois ja nukkumaan. Tapahtuu ehkä kerran viikossa tai harvemmin.
M56
Pahoittelut. Tiedän niin tunteen. Meillä ei edes liukkaria käytetä kun kuulemma tunto häviää. Itse haluaisin joskus kokea sen että liukkaria laitetaan ja mies sormin hieroisi minut orgasmiin. Voisi toimia ja tuntua todella hyvältä.aikanaan luin että jos nainen kontillaan ja mies hieroo takaapäin ns kämmenellä, se tuntuu naisesta taivaalliselta. Ehdoyin sitä miehelleni ja siihen tasolle sekin on jäänyt...
Ap
Kokemukseni mukaan nää miehet (oletettavasti myös naiset) eivät muutu. Monipuolinen ja molemmille nautinnollinen seksi ei ole heille tärkeää, eikä se puhumalla tule muuttumaan. Ikävä sanoa näin mutta jonkunhan se oli sanottava. Joko sinä sopeudut että tätä sun seksielämäsi tulee olemaan, tai että sopeudu ja toimit sen mukaan.
Vaimoni ei useimmiten kaipaa ”esileikkejä” sillä hän on jo valmiiksi märkänä ja haluaa suoraan munaa sisään.
Nyt on kuitenkin, pyynnöstäni, pitkitetty esileikkejä jos ei ole kiire. Kun vaimo on valmiiksi kiihoittunut, niin hän laukeaa aika nopeasti ja saa kunnon orgasmin. Itse taas jos alkaa kiihoittuminen ns. nollasta silloin kun menen sänkyyn, niin siinä vaiheessa kuin vaimo jo laukeaa niin alkaisi itse vasta pääsemään fiilikseen.
Mutta. Se on kuitenkin ihan ok että välillä mennään toisen nautinto edellä, kunhan se ei ole jatkuva tapa. Vaimokin ”antaaa” vastavuoroisesti jos minua panettaa ja häntä ei. Silloin on ihan ok että esim tulen nopeasti takaapäin vaikka vaimoni ei tulisikaan sillä kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M56
Pahoittelut. Tiedän niin tunteen. Meillä ei edes liukkaria käytetä kun kuulemma tunto häviää. Itse haluaisin joskus kokea sen että liukkaria laitetaan ja mies sormin hieroisi minut orgasmiin. Voisi toimia ja tuntua todella hyvältä.aikanaan luin että jos nainen kontillaan ja mies hieroo takaapäin ns kämmenellä, se tuntuu naisesta taivaalliselta. Ehdoyin sitä miehelleni ja siihen tasolle sekin on jäänyt...
Ap
Voin kertoa, että tuo tuntuukin taivaalliselta. Mies laittaa aina liukkaria ja hellästi hyväilee sitten minut orgasmiin, hitaasti ja hellästi!
Sun nyt täytyy miehesi panna asiasta puhumaan. Mikä tommonen liitto on, jossa mennään vain toisen nautinto edellä!
Vierailija kirjoitti:
M56
Meillä ihan sama, sillä erotuksella, että ”saan” hieroa sen liukuvoiteen nopeasti. Joskus saa pikaisesti hieraista tissejä ja sitten nopeaa toimintaa. Ja mielellään kumilla, ettei vaan tule sotkua. Aina samalla kaavalla, minä päällä, vaimo alla. Joskus hurjastellaan ja saa takaapäin. Tätä samaa kaavaa on ollut ainakin viimeiset viisi vuotta. Tuntuu, että rouvasta tulee kokoajan enemmän estoinen tai laiska seksissä.
Asiastahan ei voi puhua ilman kauheaa huutoa ja riittävän pitkää kuivaa kautta. Ja aivan kuin odottaisi milloin voi rankaista minua jostain kuivalla kaudella. En edes viitsi kertoa mistä syistä olen joutunut kuivalle kaudelle.
lopeta se ruikutus,toiset ei saa edes seksiä
Vierailija kirjoitti:
lopeta se ruikutus,toiset ei saa edes seksiä
Olipa taas kommentti. Eli jos minä haluan pullaa ja saan leivän, on syytä pit tur*pa kiinni koska kaikki ei saa edes sitä leipää. Jo on kaverilla ajatusmaailma.
Oma mielipide on, että kiihottuminen pitää hoitaa vaatteet päällä. Ja tietysti molemmille. Itse oikeastaan kiihotun vasta kunnolla vaimon kiihottumisesta ja toisin päin. Kun saa sen ensimmäisen kunnon reaktion naisesta ulos, niin kehä on valmis ja kohta mennään.
Minulla aikaa ole typeriin leikkeihin. Pano riittää.
Heti tänne tulee useita miehiä kertomaan että naiset ovat samanlaisia ja vielä pahempia, naisten , mutta kukaan ei viitsi vastata ap:n ongelmaan :D
Ap, en usko että miehesi muuttuu miksikään jos silti saa seksiä vaikka ei viitsi yhtään vaivaa nähdä. Olet monesti jo kertonut hänelle toiveistasi eikä hän näköjään välitä. Lopeta se suikkareiden antaminen nyt ainakin jos et edes suuseksiä saa itse!
Ja miten niin tunto häviää jos on liukkaria? Häneltä häviää vai? Huh...Kyllä liukkari tekee seksistä aina parempaa, sitä kannattaa käyttää. Älä anna hänen rajoittaa ja määräillä sinua noin paljon.
hups: siis *naisten vika kaikki, mutta kukaan ei viitsi vastata
Itse en kyllä miehenäkään syttyisi pelkästä panemisesta ja suikkarista. Haluan että naiseni kiihottuu kunnolla, saa kenties orgasmin hieromisen ja nuolemisen yhteydessä jo ennen seksiä. Huomaahan sen naisessakin, että kun lämmittelee häntä tarpeeksi, saan itsekin kiimaisempaa esileikkiä osakseni. En toisaalta ihmettele että seksi ei maistu, jos se on aina kaavamaista ja vain toisen mielyttämistä.
Älä sinäkään helli miestäsi niin katso alkaako se esileikki häntäkin enemmän nappaamaan kun ei itsekään saa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä miehenäkään syttyisi pelkästä panemisesta ja suikkarista. Haluan että naiseni kiihottuu kunnolla, saa kenties orgasmin hieromisen ja nuolemisen yhteydessä jo ennen seksiä. Huomaahan sen naisessakin, että kun lämmittelee häntä tarpeeksi, saan itsekin kiimaisempaa esileikkiä osakseni. En toisaalta ihmettele että seksi ei maistu, jos se on aina kaavamaista ja vain toisen mielyttämistä.
Älä sinäkään helli miestäsi niin katso alkaako se esileikki häntäkin enemmän nappaamaan kun ei itsekään saa.
Jo ennen seksiä?
Mitä te oikein pidätte seksinä? Pelkkää panemistako?
Itse olen aina ajatellut, että seksi onaihan kaikkea mistä seksuaalisesti kiihottuu, tai saa orgasmin. JA orgasminkin voi saada monellakin tapaa, varsinkin nainen. Onko intohimoine suutelu seksiä? Entä käsikiihoitus?
Ompa kummaa hommaa.
Kiitos vinkeistä. Tuo etten anna mitään miehelle ellen itse saa saattaa tehdä sen että.seksielämä loppuu lyhyeen. Ainakin kerran kun asiaa koitin ei onnistunut. Mies halusi suihinoton ja minä ilmoitin että nuole minua ensin niin miehen ilme kertoi kaiken. Sinä iltana ei tapahtunut mitään.mutta ehkä jos kokeilen uudestaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni ei useimmiten kaipaa ”esileikkejä” sillä hän on jo valmiiksi märkänä ja haluaa suoraan munaa sisään.
Nyt on kuitenkin, pyynnöstäni, pitkitetty esileikkejä jos ei ole kiire. Kun vaimo on valmiiksi kiihoittunut, niin hän laukeaa aika nopeasti ja saa kunnon orgasmin. Itse taas jos alkaa kiihoittuminen ns. nollasta silloin kun menen sänkyyn, niin siinä vaiheessa kuin vaimo jo laukeaa niin alkaisi itse vasta pääsemään fiilikseen.
Mutta. Se on kuitenkin ihan ok että välillä mennään toisen nautinto edellä, kunhan se ei ole jatkuva tapa. Vaimokin ”antaaa” vastavuoroisesti jos minua panettaa ja häntä ei. Silloin on ihan ok että esim tulen nopeasti takaapäin vaikka vaimoni ei tulisikaan sillä kerralla.
Ihan mielenkiinnosta, mitä haittaa siitä on jos vaimo tulee ensin?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vinkeistä. Tuo etten anna mitään miehelle ellen itse saa saattaa tehdä sen että.seksielämä loppuu lyhyeen. Ainakin kerran kun asiaa koitin ei onnistunut. Mies halusi suihinoton ja minä ilmoitin että nuole minua ensin niin miehen ilme kertoi kaiken. Sinä iltana ei tapahtunut mitään.mutta ehkä jos kokeilen uudestaan.
Ap
Ilme kertoi? Voi apua. Mutta näitä on näköjään paljon. Siis näitä miehiä.
Sinin varmaan pitää tehdä noin aina, ei se kerta riiä. ja sanot, ensin nuolet sitten vasta tulee palkinto..ihan kuin hmm. no tiedätte, kelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista kuulemma paukahtaa niin herkäksi, kuten osa miehistäkin, ettei pysty jatkamaan kun paikat eivät kestä edes kosketusta. Oma otanta tietysti suppea, enkä tällaista ole vielä tavannut, mutta täälläkin aina välillä tuollaisesta puhetta.
Yleensä oma vaimo on saanut nuolemalla jo muutaman alle ennen penetraatiota. On siten herkempi ja uskallan itsekin keskittyä enemmän hetkeen ja omaankin nautintoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa naisista kuulemma paukahtaa niin herkäksi, kuten osa miehistäkin, ettei pysty jatkamaan kun paikat eivät kestä edes kosketusta. Oma otanta tietysti suppea, enkä tällaista ole vielä tavannut, mutta täälläkin aina välillä tuollaisesta puhetta.
Yleensä oma vaimo on saanut nuolemalla jo muutaman alle ennen penetraatiota. On siten herkempi ja uskallan itsekin keskittyä enemmän hetkeen ja omaankin nautintoon.
Siis anteeksi, mutta rehellisesti, oikeastikko miehet keskittyy ajan kanssa ensin naiseen ja vasta sitten itseensä? Tuntuu jotenkin todella oudolle. Meillä ei ikinä ole noin. Aina yhtä aikaa tai mies edellä. Mies laukeaa ennne minua ja seksimme loppuu siihen. Miestä ei huvita laukeamisen jälkeen enää mikään seksiin liittyvä. Vähän oikeasti ihmetyttää onko muka tuollaisia miehiä olemassa?
Lopeta ne suikkaritkin, mikäs nautintakone sinä miehelles olet. Oppii pakon edessä kyllä hyväksi.
Taas itsekäs mies!