Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NIin kuuma ja hiki, että tekisi mieli itkeä

Vierailija
14.07.2014 |

Ja tämäkin viestikenttä pitänyt muuttaa??

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeastaan yllättynyt, että ilmankosteus on tälllä hetkellä kuulemma yli 90%. Ei tunnu siltä. Olen ollut kesällä Floridassa ja siellä oli pysähtynyt ja kostea ilma. Hiuksetkin näyttivät koko ajan märiltä. En ole Suomessa sellaista kokenut lähellekään. Ne, joiden mielestä nyt on tosi painostavaa, voisivat mennä Kasvitieteellisen puutarhan tropiikkisaliin kokeilemaan, miltä tuntuu oikeasti kostea ilma.

21

Vierailija
22/23 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tämä on painostava ilma vaikka ei kostealta tunnukaan. En tiedä sitten mikä oikea termi olisi, mutta ei mun mielestä painostava ilma ole kostea ilma. Olen muuten myös ollut kesällä Floridassa.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 16:04"]

Naurattaa kun jengi Suomessa(!) valittaa jostain 30 asteesta. Suurimmalla osalla maailman ihmisistä se kuule ihan arkipäivää vuoden ympäri ja asteitakin on enemmän, eikä niillä tosiaan ole ilmastointia. Valittajat eivät saa sympatiaani, raivostuttaa tällaiset first world problemit.

[/quote]

Siellä muualla maailmalla, missä muuten minäkin parhaillaan olen, ei olla sopeuduttu lämpötilanvaihteluihin. On ihan eri asia olla ympärin vuoden jatkuvasti korkeissa lämpötiloissa kuin vaihtaa yli 60 astetta vuoden mittaan. Että niih

[/quote]

Tuon logiikan mukaan suomessa syntyneiden pitäisi kestää pakkasta ja viimaa tosi hyvin. Ei se kuule niin mene. Miksi etelässä vietetään siestaa?

[/quote]

Jonkun tutkimuksen mukaan suomalaiset pysyisivät terveimpinä ja eläisivät pidempään tasaisessa 15 asteen lämmössä. Etelän ihmisille sama optimi olisi n. 22 astetta :)