Korona tappoi kaiken elämänilon
Tulevaisuus näyttää niin synkältä, ettei mikään kiinnosta. Muita?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
78-vuotiaan ennustus: maailmanloppu on tulossa.
On se tulossa. Kaikki vaikuttaa niin kummalliselta, että muutakaan en osaa ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Vaikeinta on ollut oman syöpäsairaan vanhemman yksinäisyys. Yli vuoteen ei ole edes ruokakaupassa voinut käydä. Masentuu silmissä. Jatkuva pelko, että kannan viruksen töistä vanhemmalleni Olen ainoa ihmiskontakti ja pidän ffp2- maskia ja turvaväliä häneen.
Samaan aikaan katson miten osa ihmisistä elää kuin mitään ei olisikaan. Väheksyvät, pilkkaavat.
On olo kuin eläisi eri planeetalla kuin muut.
Toivoin, että syksy tuo helpotuksen. Ei tuo. Päinvastoin.
Kesän jälkeen saattaa alkaa vaikeat ajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te jotka sanotte, että korona tappoi kaiken elämänilon: mitä nyt on toisin kuin esim. 2 vuotta sitten? Lähes kaikkea voi tehdä kuin ennenkin. Mikä oikeasti ahdistaa?
Töissä ei voi enää käydä koska niitä ei ole.
Tämähän se. Osa on menettänyt lähes kaiken ja samaan aikaan aika iso osa on jopa hyötynyt tilanteesta, kun on saanut rauhassa etäillä kotisohvalta, toteuttaa viimeinkin introverttiyttään ilman sosiaalista stigmaa ja rahaakin on jäänyt säästöön moninkertaisesti kun mitään ei ole voinut (eli halunnut) tehdä.
Vähän tahditonta kysellä tällaisessa tilanteessa että mikä oikeesti ahdistaa.
Niinpä. Mulla ei ole enää työpaikkaa, ei puolisoa, ei ystäviä eikä oikeastaan mitään. Harrastaa ei voi ja matkailusta en enää edes uskalla haaveilla. Helppoa on niillä, joilla elämän peruspilarit on kunnossa.
Ap
Onneksi nyt on moni lääkäri herännyt ja sanoo että covidiin pitää suhtautua kuin muihinkin tauteihin normaalina ja rajoitukset pois ja paluu normaaliin elämään mahdollisimman pian.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi nyt on moni lääkäri herännyt ja sanoo että covidiin pitää suhtautua kuin muihinkin tauteihin normaalina ja rajoitukset pois ja paluu normaaliin elämään mahdollisimman pian.
Sellaiset lääkärit hiljennetään nopeasti ja siististi.
Mietin taas tänä aamuna, että onpa elämä nykyään ankeaa. Enpä muistanutkaan, että oon tehnyt tällaisenkin aloituksen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mietin taas tänä aamuna, että onpa elämä nykyään ankeaa. Enpä muistanutkaan, että oon tehnyt tällaisenkin aloituksen.
Ap
Mikä tekee sun elämästä ankean?
Alkupelästyksen jälkeen aloin ajatella, että kyllä tästä selvitään, ja kun otetaan rokotteet, kaikki on muutamassa vuodessa ohi.
Tällä palstalla olen huomannut, että on paljon ihmisiä joilla korona on aiheuttanut ahdistusta ja mt-ongelmia.
Vaikka ideasta en pidäkään, pitäisikö kuitenkin löysätä rajoituksia? Demokratiassa mennään kai toivoakseni heikomman ehdoilla ja nyt saattaa olla hyvä hetki miettiä kokonaisuutta. Ei sekään ole hyvä ratkaisu, mutta ehkä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mulla ei ole enää työpaikkaa, ei puolisoa, ei ystäviä eikä oikeastaan mitään. Harrastaa ei voi ja matkailusta en enää edes uskalla haaveilla. Helppoa on niillä, joilla elämän peruspilarit on kunnossa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mulla ei ole enää työpaikkaa, ei puolisoa, ei ystäviä eikä oikeastaan mitään. Harrastaa ei voi ja matkailusta en enää edes uskalla haaveilla. Helppoa on niillä, joilla elämän peruspilarit on kunnossa.
Ap
miten noin kävi nyt kun vähän aikaa kulunut huomaat että elämäsi siivottu pölyt pyyhitty ja avaa ikkuna hengitä syvään vanhan elämäsi huonot ihmissuhteet meniväT löydät kyllä uusia USKO nyt omassa tahdissasi liikkelle ei paniikissa olet arvokas omana itsenäSi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikeinta on ollut oman syöpäsairaan vanhemman yksinäisyys. Yli vuoteen ei ole edes ruokakaupassa voinut käydä. Masentuu silmissä. Jatkuva pelko, että kannan viruksen töistä vanhemmalleni Olen ainoa ihmiskontakti ja pidän ffp2- maskia ja turvaväliä häneen.
Samaan aikaan katson miten osa ihmisistä elää kuin mitään ei olisikaan. Väheksyvät, pilkkaavat.
Kesän jälkeen ,oksahgi suu auki ja kesällä2022 vihdoinruumis pannut punottaa yötä pIvää kohta ei oo halo heittäjiä pessään vanhuksethoigaa hommT jos viittivät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesän jälkeen ,oksahgi suu auki ja kesällä2022 vihdoinruumis pannut punottaa yötä pIvää kohta ei oo halo heittäjiä pessään vanhuksethoigaa hommT jos viittivät aikNs pilkkaVatj pitävätvähäälyisenä humppaa hu ppaa kaikille tuleelo gcovid jotka eihumpp OSSAARAJOITTAEN VAALIT VIE LOPUTKIN JÄRJEN
Onko elämänilo palannut, kun Ukrainassa alkoi tapahtua?
78-vuotiaan ennustus: maailmanloppu on tulossa.