Korona tappoi kaiken elämänilon
Tulevaisuus näyttää niin synkältä, ettei mikään kiinnosta. Muita?
Kommentit (97)
Etätöissä on alkanut tuntua aika yksinäiseltä. Työ on sellaista, että välillä tarvitsisi työkaverien apua. He ovat tietysti tavoitettavissa teamsillä, jos ovat paikalla eivätkä ole varattuja. Työpäivän päätyttyä ei viitsi lähteä oikein minnekään pidemmälle, kotikorttelin ympärillä vain liikkuu ja lähikaupassa. Tietysti tässä on paljon omaa aloitekyvyttömyyttä myös. Mutta tosiaan tuttavienkin tapaamiset ovat käyneet vähiin.
Enkä ole edes mitenkään kovin sosiaalinen tyyppi.
Varmaan sekin vaikuttaa, missä päin asuu. Asuuko Itä-Helsingissä vai jossain muualla.
Vierailija kirjoitti:
Työpäivän päätyttyä ei viitsi lähteä oikein minnekään pidemmälle, kotikorttelin ympärillä vain liikkuu ja lähikaupassa.
Se on ihan oma valinta. Ite kävin juuri pari tuntia pyöräilemässä ja uimassa. Piristää kummasti muutama pellehyppy kalliolta.
Vierailija kirjoitti:
Korona ei ole vaikuttanut elämääni millään tavoin. En käytä maskia ja käyn kaupassa normaalisti. Terve kuin pukki.
Se tässä huvittavaa onkin tai no raivostuttavaa, että kaikki muu on viety paitsi se terveys jonka takia tätä näytelmää muka ylläpidetään 🤣
Vierailija kirjoitti:
Niin tappoi. t. Helvetin hoitsu, typerin ammatinvalinta ikinä
Olispa töitä. T: matkailuala
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpäivän päätyttyä ei viitsi lähteä oikein minnekään pidemmälle, kotikorttelin ympärillä vain liikkuu ja lähikaupassa.
Se on ihan oma valinta. Ite kävin juuri pari tuntia pyöräilemässä ja uimassa. Piristää kummasti muutama pellehyppy kalliolta.
Kumpikaan noista ei sovi mulle.
Tietysti aina voi käydä kävelemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikaan noista ei sovi mulle.
Tietysti aina voi käydä kävelemässä.
Se nyt oli vain esimerkki. Tekemistä löytyy aina.
Aivan mahtava juttu. Kaikki sukulaisten hautajaisetkin sai skipata. Nyt näyttää pahasti siltä, että joutuu lomalla käymään Suomessa.
Ei ehkä kaiken elämänilon, mutta on kyllä synkkää on, kun on nyt kaksi vuotta tavannut ihmisiä vain joskus tai ei ollenkaan. Olen siskonlapsien leikkikaverista muotoutunut lähes tuntemattomaksi. En ole kunnolla tutustunut luokkakavereihin enkä edes tunne kaupunkia, jossa nykyään asun.
Ennen koronaa minulla oli jo vaikeuksia puhua ihmisille, nyt tuntuu etten osaa lainkaan enää puhua, ja kun yritän puhua niin ahdistun ihan järjettömästi!
Kaikki ihmisten läsnäolo ahdistaa.
Vuodatus ohi.
Mun on ikäväkseni sanottava, että oma elämäni oli pilalla siten, kuin teidän nyt, jo ennen koronaa. Masennus. En oikein osaa olla hirveän myötätuntoinen. Ei minullekaan ole tarpeeksi moni ollut.
Itselläni on noussut viha ilman maskeja kulkeviin kanssamatkustajiin. Nämä itsekkäät päättävät mm., saanko toisen rokotteen ajallaan ja pääsenkö leikkaukseen. Jos on epäilystäkään, että olen altistunut koronalle tai minulla on koronaan viittaavia oireita, ei tule rokotusta eikä leikkausta. Sitten saan kärvistellä talveen saakka.
En kulje kuin pakolliset, aivan välttämättömät matkat julkisella liikenteellä. Jos keuhkot kestäisivät, pyöräilisin. Vielä viime joulupäivänä ajoin pyörällä kymmenen kilometrin työmatkan.
Jos huomautan maskittomuudesta, sanotaan minulle virne naamalla, että "olen jo sairastanut koronan". Jos ko. henkilö olisi sairastanut koronan, hänelle olisi kerrottu, että vaikka hän on itse jatkossa tod.näk. turvassa, hän voi edelleen kantaa koronavirusta ja levittää sitä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea vain, jos siellä olisi ollut uppotukki.
Tänä vuonna suomalaiset menestyivät ennätyshyvin useassa asiassa, kuten ainakin jääkiekossa, jalkapallossa, euroviisuissa…. Tulkitsen niin että pohjimmiltaan introvertti kansastamme hyvin monet nimenomaan kukoistaa nyt pandemian aikana :D itsekin kuulun niihin joita ei paljon hetkauta että missään kissanristiäisissä ei tarvitse rampata pönöttämässä, mutta kurjaa tietysti teille jotka reagoitte tilanteeseen toisin.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on noussut viha ilman maskeja kulkeviin kanssamatkustajiin. <strong> Nämä itsekkäät päättävät mm., saanko toisen rokotteen ajallaan ja pääsenkö leikkaukseen. </strong> Jos on epäilystäkään, että olen altistunut koronalle tai minulla on koronaan viittaavia oireita, ei tule rokotusta eikä leikkausta. Sitten saan kärvistellä talveen saakka.
En kulje kuin pakolliset, aivan välttämättömät matkat julkisella liikenteellä. Jos keuhkot kestäisivät, pyöräilisin. Vielä viime joulupäivänä ajoin pyörällä kymmenen kilometrin työmatkan.
Jos huomautan maskittomuudesta, sanotaan minulle virne naamalla, että "olen jo sairastanut koronan". Jos ko. henkilö olisi sairastanut koronan, hänelle olisi kerrottu, että vaikka hän on itse jatkossa tod.näk. turvassa, hän voi edelleen kantaa koronavirusta ja levittää sitä eteenpäin.
Emmehän me sitä päätä. Jos maskiton ohikulkija sairastaisikin koronaa, siitä ei syntyisi epäilyä, että sinulla on se. Lisäksi, jos sinulla olisi koronaoireita, mikään ei tarkoittaisi sitä, että tartuttaja olisi maskiton ihminen. Ei ihme, ettet osaa suhtautua asioihin ja pysyä hyväntuulisena, koska olet niin tyhmä.
Osa ihmisistä kävelee ihan zombina. Kyllä vaikutuksen huomaa katukuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna suomalaiset menestyivät ennätyshyvin useassa asiassa, kuten ainakin jääkiekossa, jalkapallossa, euroviisuissa…. Tulkitsen niin että pohjimmiltaan introvertti kansastamme hyvin monet nimenomaan kukoistaa nyt pandemian aikana :D itsekin kuulun niihin joita ei paljon hetkauta että missään kissanristiäisissä ei tarvitse rampata pönöttämässä, mutta kurjaa tietysti teille jotka reagoitte tilanteeseen toisin.
Ei ole kyse mistään kissanristiäisissä ramppaamisesta vaan siitä, että koko maailma on muuttunut synkäksi ja vaaralliseksi.
Ap
Mä pelkään ihmisiä olen erakko. sitä päivää pelkään kun kaikki normalisoituu. Mihin Mä pääsen enää töihin.
Kai mä sit vaan harrastan pörssiä ja elän pienillä myyntivoitoilla ja osingoilla. Päivärahan lisäksi. Ei ole hurraamista.työkkäri ahdistelee orja töillään. Kuka postia lähtee jakamaan ilmaiseksi vuokrafirmalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse mistään kissanristiäisissä ramppaamisesta vaan siitä, että koko maailma on muuttunut synkäksi ja vaaralliseksi.
Ap
Tuo on juuri sitä toisin reagoimista. Pelko ja hätäily kun ei suojele tartunnalta, niin itse osaan ottaa rennommin, vaikka minimoin toki riskejä parhaani mukaan.
Vähän ikävä ajankohta sattui. Reilu kaksi vuotta sitten laitoin elämäni uusiksi. Aloin olla selättänyt sosiaalisten tilanteiden pelkoni ja aloin ns. käymään viihteellä. Yksin jopa. Nyt olen samassa pisteessä kuin ennenkin. Pelaan PC:llä vanhoja pelejä, katson leffoja ja juon kaljaa. Oikeestaan alan viihtyä taas näinkin.
AV on täynnä disinformaatiota. Esimerkiksi pääsin viiee kesänä ilman mitään rajoitteita Italiaan. Nyt pääsin Espanjaan ilman mitään rajoitteita. Finnair vaatii vain yhden kokonarokotteen tai koronatestin paluulennolle.
Miksi te tietämättömät valehtelette koko ajan? Eläkää ja kokekaa, älkääkö uskoko hysteerikkojen nettivalheita.