Lapseni eivät halua huolehtia minusta
Olen vanha liikuntavammainen. Olen muuttamassa eukä kukaan halua auttaa minua. Nimensä pistivät kun myin leskenasuntoni ja juoksivat rahojen kanssa.
Mikä olisi täyden muuttopalvelun, pakkaus, kuljetus, muutto, loppusiivous paras yritys?
Kommentit (13)
Kun lapsi avaa suunsa hän puhuu kodistaan.
Äsken näin kun lapsi haukkui vanhoja vanhempiaan.
Vierailija kirjoitti:
Äsken näin kun lapsi haukkui vanhoja vanhempiaan.
Se oli varmaan mun aloitus, kun pitäisi hoitaa juoppo-mt vanhempani. Ketjussa ei ollut mitään asiatonta, mutta ehti olla vain puoli tuntia ennen poistoa. Siinä ei kylläkään haukuttu ketään.
Tunnetut isot muuttofirmat ovat hyviä. Pakkaavat , kuljettavat ja purkavatkin niin halutessa. Ehdottomasti muuttofirma ennenkuin suku ja tuttavat sotkemaan ja rikkomaan paikkoja tai selkiään.
Onhan jokaisen lapsilla oma elämä, perheellisillä omat lapset einä kaikkien keski-ikäisten terveys enää kestä vanhuksista huolehtimista etenkään käytännön avussa.
Huonosti kasvatettuja lapsia kun eivät välitä äidistään. Kyllä jokaisen lapsen velvollisuus on auttaa vanhempiaan.
m42 äitini omaishoitaja ja onnellinen
Vierailija kirjoitti:
Onhan jokaisen lapsilla oma elämä, perheellisillä omat lapset einä kaikkien keski-ikäisten terveys enää kestä vanhuksista huolehtimista etenkään käytännön avussa.
Jopas vitsin murjaisit! Uskomaton asennemaailma, joskin näyttää yleistyvän kovasti tällainen nihilismi.
Ap, itse olen löytänyt Facebookin ryhmistä edullista muuttoapua. Tsekkaa oman alueen puskaradioryhmä(t) tai laita oma ilmoitus, "muuttoapua kaivataan!"
Vierailija kirjoitti:
Ap, itse olen löytänyt Facebookin ryhmistä edullista muuttoapua. Tsekkaa oman alueen puskaradioryhmä(t) tai laita oma ilmoitus, "muuttoapua kaivataan!"
Arveluttaa ihan "kuka tahansa". Yrityksillä on vakuutus työntekijöilleen ja myös vahingoille.
Vierailija kirjoitti:
Ei se vanha äiti jatkuvasti ole muuttamassa. Todennäköisesti viimeistä kertaa nyt omin voimin. Kuten ap kertoi, lapset saivat isänperintönsä, kun entinen koti nyt myytiin. Edes tästä kiitollisena olisi normaalia kohteliaisuutta auttaa muutossa. Käsittämätöntä itsekkyyttä ja välinpitämättömyyttä todellakin. Olen ihan ap:n puolella. 👍🏼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arveluttaa ihan "kuka tahansa". Yrityksillä on vakuutus työntekijöilleen ja myös vahingoille.
No itse löysin ihan Y-tunnuksella varustetun yrityksen hoitamaan muuttokuorman. Ilmoittelevat myös Facessa, kun töistä varmaan pulaa tuommoisilla pikkufirmoilla. Autona oli iso paku, johon ei tietysti runsas kalustus ym. mahdu kerralla, mutta kun muuttomatka ei ole pitkä, oli helppomtehdä muutama hakukeikka. S8lti paaaljon halvempi kuin joku Niemi tms.
Kolmas aloitus aiheesta!
Lopeta jo lasten haukkuminen!