Mitä mieltä uudesta Pelle Hermanni -elokuvasta?
Kommentit (42)
Pelle Hermanni pelotti mua lapsena. En ymmärrä, miksi siitä pitää tehdä elokuva. Kamala hahmo, eikä yhtään hauska.
Vierailija kirjoitti:
Kuka näyttelee Änkeröistä?
No itseasiassa jos Änkeröisestä tehtäisiin konkreettinen hahmo niin se olisi oikeasti mielenkiintoinen juttu.
Tästähän olikin jo julkaistu teaseri pari vuotta sitten:
Näyttää Koivusalolla olevan vähän synkempi tulkinta tällä kertaa kuin yleensä
Pelle Hermannilla on mahoton kepakko jonka se työntää Sylvia neidon änkeröiseen.
En tieedä. tuntuu vähän kaikessa olevan se että kuin vaikka kummelien kyllä lähtee, legendaaarista. Niiin ne on näitä slouuganeita jotita toistellaan ja jäävät ihmisten mieliiin ja muistiiin. Voii änkeröinen. Kait siitä taas jokin ajankuvaan hyvin istuva slougani ihmisten pääähän jynssätäään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka näyttelee Änkeröistä?
No itseasiassa jos Änkeröisestä tehtäisiin konkreettinen hahmo niin se olisi oikeasti mielenkiintoinen juttu.
Paavo Väyrynen voisi näytellä Änkeröistä.
Pelle Hermanni.... elokuva??? :DDDD En oo kuullutkaan. Mahtaa tulla kamala. Pilataan sekin.
En halua turmella kauniita lapsuusmuistojani, joten taidan jättää väliin.
Mielestäni Vierikko sanoi hyvin, että tahtoo omalla tulkinnallaan osoittaa kaiken kunnioituksensa hienolle kolleegalleen, jonka kanssa oli saanut työskennellä. Ja miten sen tekeekin, haluavansa vain arvostusta hienolle roolille aikanaan.
Elokuvan kuvaukset alkavat Porin Kirjurinluodossa.
Pelle Hermannin luoja Simo Ojanen on nyt kuollut eikä sitten nää elokuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Elokuvan kuvaukset alkavat Porin Kirjurinluodossa.
Pelle Hermannin luoja Simo Ojanen on nyt kuollut eikä sitten nää elokuvaa.
Ehkä se on armeliasta.
Vierailija kirjoitti:
Veijo Pasasta Pelle Hermannina ei kukaan voi voittaa.
Tämä.
Yllättävän rohkeita seksikohtauksia, ja kokeilevia asentoja 😳
Suosalo, joka esiintyy Tirehtöörinä elokuvassa, olisi paremmin kyllä sopinut kyseiseen rooliin ulkoisten ominaisuuksiensa puolesta. Suosalossa samaa näköä kuin alkuperäisessä Pasasessa.
Pasasen Hermanni oli siitä hyvä, että hän vain tuijotti kameraan, näytti surulliselta ja puhui lapsenmielisesti. Minulle vain yksi Hermanni ja se Pasasen Veijo. Ja älkää pliis enää tehkö Hermanni elokuvia.
Sehän oli hyvä! Vierikko mainio pellenä. Viekää lapset nyt elokuviin - sopii hyvin eka elokuvaksi parivuotiaille.
Vierailija kirjoitti:
Sehän oli hyvä! Vierikko mainio pellenä. Viekää lapset nyt elokuviin - sopii hyvin eka elokuvaksi parivuotiaille.
En todelakaan vie. Oli huono leffa.744
Käytiin katsomassa. Sopivan lyhyt. Aika kliseinen ja vähän kuin liukuhihnatuotantona tehty, mutta ei ehkä sittenkään niin hirveä kuin mitä arvosteluissa on sanottu. Itse vertaan kotimaisia lastenelokuvia aina Puluboy ja Poni-elokuvaan ja se on mielestäni hirvein koskaan näkemäni lastenelokuva. Itse tykkäsin ehdottomasti enemmän tästä Pelle Hermannista kuin edellä mainitusta, hahmot on Pelle-elokuvassa paljon sympaattisempia.
Pelle Hermanni varmaan ajelee vihreällä mopedilla ja laulaa Hallikaisen kanssa.