Pystyykö palauttamaan Minecraftin ps4 version ilman sitä poistamatta?!
Olen jo kerran kysynyt apua tältä sivustolta joten täällä taas ollaan. Eli eilen aloin lataamaan yhtä peliä ps4:n playkaupasta, mutta koska peli oli niin suuri ei se asentanut sitä eilen kokonaan ja tänään se vihdoin asentui konsolille, mutta samalla kun kävin katsomassa ilmoituksia siinä näkyi, että Minecraft oli päivittänyt ja siinä sitten minä ja perheeni olimme todella pettyneitä ja surullisia sillä illalla laitoin asetukset niin, että mitään peliä ei päivitettäisi ilman minun "suostumustani". Minecraft joka meillä oli ennen päivitystä oli Ps4 versio. Onko mahdollista saada Minecraft ps4 versio ilman nettiyhteyttä takaisin vai onko ainoa vaihtoehto poistaa vain koko Minecraft ja menettää kaikki maailmat joissa on mennyt paljon aikaa tehdä ja laittaa pelin levy takaisin sisään ja odottaa, että peli asentuu uudelleen konsolille? Itse en haluaisi tehdä noin, mutta en myöskään halua ostaa ps4 plussaa jonka avulla saisin siirrettyä kaikki pelien tallennukset jonnekin ps4 "pilveen" ja silloin tehdä poisto ja uudelleen asennus. Pystyisikö joku neuvomaan?
Häh se on silti ps 4 versio vaikka on päivittynyt oletko vähän tyhmä?