Onko sellaisia miehiä joilla ois hyvä itsetunto kauniin naisen seurassa??
Jokainen mies jonka kanssa oon ollut on alkanut sanoja samoja asioita "miksi oot muuten mun kanssa, saisit kenet vaan" jne. Todella ärsyttävää
Kommentit (11)
Mulla rupeaa aina jöpöttämään ja laukean kun liian hyvännäköinen nainen lähellä.
Noita miehiä on. Ja paljon. Kaikki pelimiehillä on hyvä itsetunto, millaisen naisen seurassa tahansa.
Ovat tottuneet samaan naisen kuin naisen, eikä heitä pelota sen kummemmin hyvin koulutettu nainen, kuin kauniskaan nainen.
Vierailija kirjoitti:
Noita miehiä on. Ja paljon. Kaikki pelimiehillä on hyvä itsetunto, millaisen naisen seurassa tahansa.
Ovat tottuneet samaan naisen kuin naisen, eikä heitä pelota sen kummemmin hyvin koulutettu nainen, kuin kauniskaan nainen.
Eli pitää hankkia joku pelimies, ??? Ei oikeasti jaksa kuulla sitä huonoitsetuntoista uikutusta "miks oot mun kans,,,byäääh""
Vierailija kirjoitti:
Ne on kotona mustasukkaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pitää hankkia joku pelimies, ??? Ei oikeasti jaksa kuulla sitä huonoitsetuntoista uikutusta "miks oot mun kans,,,byäääh""
joko kehität ittes vaimoainekseks, oot pelimiesten panona tai sitten kestät sitä ruikutusta.
Miksi vedät puoleesi tuollaisia "miehiä"?
Ihan ovat ihmisiksi osoittautuneet geenilotossa voittaneet ja itsestään huoltapitävät naisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joko kehität ittes vaimoainekseks, oot pelimiesten panona tai sitten kestät sitä ruikutusta.
Miten kehitetään itsensä vaimoainekseksi?
Itse saan aina kuulla että miten sun kaltainen mies voi olla sinkkuna...
kaikilla niillä joilla on tinderi täynnä muiden kauniiden naisten matcheja.