Rakastan alkoholin juomista. Ettekö te?
Minusta nousuhumala on jopa orgasmia parempi olotila. Ettekö te muut oikeasti rakasta alkoholin juomista ja humalaa?
Kommentit (55)
Tykkään kyllä nousuhumalasta, mutta mulla alko liittyy ihan täysin sosiaalisiin tilanteisiin. Oikeasti en pidä minkään alkoholijuoman mausta. 4-5 kertaa vuodessa sitä tulee silti seurassa vedettyä ihan reippaastikin, yksin ei tee edes mieli.
Itse juon lasolia lähinnä kun rahat ei tahdo riittää.
Rakastaaaan! Oih kun voisi pikku pöhnässä olla joka ilta. Ei huolet paina, ei ahdista, elää hetkestä nauttien. Seksikin vielä parempaa kuin selvänä. Kunpa vaan voisi, mutta velvoitteet ja terveys ei salli, ei todellakaan.
Sä et varmaan ole saanut kunnon orgasmia jos nousuhumala parempi olotila? Muutama hassu drinksu silloin tällöin on ihan ok, tosin krapula tulee nykyään aika vähästä ja kestää useamman päivän, siksi juon harvemmin! Eikä oikein kiinnostakaan juoda, olen ennemmin perheen kanssa selvinpäin.
Sun täytyy kokeilla naistenvälistä.... jää sidukat kakkoseksi ;-)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:01"]Sä et varmaan ole saanut kunnon orgasmia jos nousuhumala parempi olotila? Muutama hassu drinksu silloin tällöin on ihan ok, tosin krapula tulee nykyään aika vähästä ja kestää useamman päivän, siksi juon harvemmin! Eikä oikein kiinnostakaan juoda, olen ennemmin perheen kanssa selvinpäin.
[/quote]
Miehen orgasmi on aika lailla vakio joka kerta. Toki se on mukavaa mutta känni on parempaa.
Huvittaa miten ketjut aina täyttyvät näistä raittiusmussuttajista, jotka ovat niiiiiiin paljon parempia ihmisiä kuin muut.
Menkää raittiusseuran talolle jupisemaan keskenänne, fanaatikot.
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 23:01"]Sä et varmaan ole saanut kunnon orgasmia jos nousuhumala parempi olotila? Muutama hassu drinksu silloin tällöin on ihan ok, tosin krapula tulee nykyään aika vähästä ja kestää useamman päivän, siksi juon harvemmin! Eikä oikein kiinnostakaan juoda, olen ennemmin perheen kanssa selvinpäin.
[/quote]
Miehen orgasmi on aika lailla vakio joka kerta. Toki se on mukavaa mutta känni on parempaa.
Huvittaa miten ketjut aina täyttyvät näistä raittiusmussuttajista, jotka ovat niiiiiiin paljon parempia ihmisiä kuin muut.
Menkää raittiusseuran talolle jupisemaan keskenänne, fanaatikot
En ole raittiusmusuttaja enkä kyllä muita ihmisiä paljon parempikaan. Mukavaa iltaa sullekin!
Tätini on tissutellut nyt parikymmentä vuotta. Ei humalahakuisesti, mutta olut tai pari aina kun on vapaa ilta. Vuorotyöläisenä ei onneksi joka päivä ole. Silti tissuttelu alkaa näkyä jo ulkonäössä. Just viimeks katsoin, että sen nenä on ihan sininen kun verisuonet ovat laajentuneet. Varmaan olis myös vatsa pienempi ilman niitä turhia kaloreita ja jatkuvaa hiivan lipittämistä. Tätä ajatellen olen ihan iloinen, että itselle ei ole alkoholi ikinä maistunut. Siis kirjaimellisesti maistunut, kun kaikki alkoholijuomat maistuvat minun mielestäni joko pahoille tai eivät ainakaan erityisen hyville. En tiedä mikä siinä on; suvussani kaikille muille alkoholi maistuu kyllä oikein hyvin, joten ei pitäisi olla makunystyröissä mitään geneettistä vikaa. :D
En juo kuin hyvin harvoin lasillisen shamppista ja siitäkin tuun jo ihan kivaan pikku hiprakkaan. Join aiemmin enemmän mutta sitten yks päivä päätettiin miehen kanssa et viikonloppu-iltojen tissuttelu loppu ny! Ja se loppu:) Ihan niinku olis täysin uus elämä, miten helkkarissa ei aloitettu alkoholittomuutta aiemmin!
Nautin erilaisia alkoholijuomia lähes päivittäin, mutta en päihtymistarkoituksessa. Nousuhumala ei ole mielestäni mukava olotila. Siinä vaiheessa kun alkaa mennä vähänkin kännin puolelle, on tullut juotua jo liikaa.
Ihanaa. Juon muutaman kerran viikossa pari lasia viiniä. Nyt lomalla joka päivä jonkun sidukan ja viiniä. Ihana olo ja loma tuntuu lomalta. Emme miehen kanssa juo kännejä ikinä, vaan nbautitaan hyvistä juomista iloiten. Lapset ei olke ikinä sanoneet, että olisivat kärsineet ;)
52.n tarinan tunnistan, kun alkoholin käytön lopettaa alkaa uusi elämä. Monella se alkoholin käyttö on opittu tapa, juodaan kun niin kuuluu tehdä ja kaikki muutkin tekee niin.
Ollaan tyttöjen kanssa iltaa istumassa ja kaikki vakuuttelevat kuinka kivaa oli pitkästä aikaa olla viihteellä, vaikka ihan yhtä hauskaa olisi ollut yhdessä ilman siideriäkin.
Suomessa on kummallinen sairas kulttuuri jossa jyllää faktana harhaluulo että hauskanpito ilman viinaa on teeskentelyä. Monissa maissa otetaan viiniä ruuan kanssa, mutta kukaan ei kuitenkaan juo känniin saakka itseään. Suomessa taas moni juo vaikka ei pidä alkoholijuomista, ihan sen kännin takia, asia mitä en ymmärrä.
38 jatkaa... "lapsellisella" tarkoitin että tekin olette perheellisiä, ainakin ulkoisesti aikuisia? Nyt oon loput viestit luettuani vielä enemmän ymmälläni, aika p*ska seksielämä teillä, jos pitää herkkyys puuduttaa eka alkoholilla että olis parempaa... Ja sama koskee muutakin elämää, ette oo tosissanne? Että pitää jollakin kemikaalilla parantaa oloa, kun ette muuten vapaa-aikaanne kestä...
Ja kaipaatte vapautta käyttää enemmän, vaikka näette tuolla ulkona joka päivä, miltä *ne* ihmisrauniot näyttävät jotka sen toiveen ovat toteuttaneet...
Rakastan rakastan rakastan.