Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastan alkoholin juomista. Ettekö te?

Vierailija
13.07.2014 |

Minusta nousuhumala on jopa orgasmia parempi olotila. Ettekö te muut oikeasti rakasta alkoholin juomista ja humalaa?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tykkään. Juominen on kivaa ja kännissä on kivaa!

Vierailija
2/55 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin tykkään. Jos ei olis terveydellistä vaikutusta niin joisin varmaan joka päivä pikku känän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin rakastan sitä alkoholin aiheuttamaa tunnetta.Siis erityisesti silloin se on ihanaa, kun on sellaiset hyvät kännit. Eli että ei ole paha olo eikä esim. kiire nukkumaan tms, vaan muutenkin hyvä fiilis.

:)

Vierailija
4/55 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kyllä! Rakastan!

Ongelmallista on, että mulle ei tule juurikaan krapulaa, joten krapulan pelko ei rajoita juomistani.

Vierailija
5/55 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousuhumala on kiva kun ei tule rapulaa, mutta kaatokännit ei... :D

Vierailija
6/55 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa että muutkin rakastavat sitä. En saa tarpeekseni alkoholista, en vaikka kuinka usein juon. Ja juon usein.

Kuinka usein te muut juotte?

Vierailija
7/55 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon juonut joka päivä ekan lomaviikon ajan, ihan känniin asti. On se mukavaa.

Vierailija
8/55 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa vuodessa pikku humala on ihan ok hyvässä seurassa. 

Vierailija
9/55 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nykyään pysty juomaan kunnolla alkoholia, koska krapula on jäätävä seuraavana päivänä. Sitten menee koko seuraava päivä pilalle.

Vierailija
10/55 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan kanssa juomista ja pienessä kännissä on paljon mukavampi olla kun selvänä. Vedän pienen pöhnän 3-5krt. viikossa.

Vierailija
11/55 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 21:01"]Mä en nykyään pysty juomaan kunnolla alkoholia, koska krapula on jäätävä seuraavana päivänä. Sitten menee koko seuraava päivä pilalle.

[/quote]

Ai vain koko seuraava päivä...mulla menee useampi :/

Vierailija
12/55 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Joisin tälläkin hetkellä olutta mut ei ollut kylmää jääkaapissa. Juon sit kokista:(

Vierailija
13/55 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pienessä sievässä on ihanaa olla, murheet unohtuu edes hetkeksi.

Vierailija
14/55 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä alkoholia. Elämä on parasta huumetta.

Vierailija
15/55 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teidän takia veroja pitää nostaa, kun maksat paukkuu tulevaisuudessa ja tulee muita alkoholista aiheutuvia sairauksia. Mut kun se kännääminen on niin ihkua ja avmamma on kauneimmillaan 3,5 promillen humalassa, kuin äänekäs kana. Yök.

Äh, jatkakaa, olette oksettavia luuloissanne.

Vierailija
16/55 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mulle tuli jotenkin kirja alaston lounasko sen nimi nyt oli, mieleen :D mutta surullista kylllä, pidän alkoholin juomisesta, ja Se luo suuren ristiriidan elämääni, sillä pidän myös urheilemisesta paljon, ja nimenomaan aamulenkit on parasta! Sitten vkonloppu iltaisin, kun tekisi mieli juoda pari lasia "liikaa", niin aamulenkki ei tuokkaan niin suurta nautintoa :(

Vierailija
17/55 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousuhumala on parasta! Ei paina murheet ja rakastan kaikkia :D juon pari kertaa vuodessa, tänä vuonna en aio juoda ollenkaan, koska mulla on pieni vauva, mutta ens vuonna sit taas!

Vierailija
18/55 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 21:09"]Ja teidän takia veroja pitää nostaa, kun maksat paukkuu tulevaisuudessa ja tulee muita alkoholista aiheutuvia sairauksia. Mut kun se kännääminen on niin ihkua ja avmamma on kauneimmillaan 3,5 promillen humalassa, kuin äänekäs kana. Yök.

[/quote]

Kuten sanoin, maksan veroja paljon enemmän kuin sinä. Ja mun sairauksia et joudu maksamaan, tapan itseni kun elimistö alkaa hajota. Siihen asti nautin.

Mene absolutisti vittuun.

Vierailija
19/55 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 21:09"]

Ja teidän takia veroja pitää nostaa, kun maksat paukkuu tulevaisuudessa ja tulee muita alkoholista aiheutuvia sairauksia. Mut kun se kännääminen on niin ihkua ja avmamma on kauneimmillaan 3,5 promillen humalassa, kuin äänekäs kana. Yök.

[/quote]

No voi vittu, kato peiliin kuka täällä maksaa. Sä kun paskot parikymmentä vuotta housuus dementikkokodissa kun kroppa ei tajua, että aika meni jo, on aika saatanalliset kustannukset siihen verrattuna, että mun maksa lopettaa toimintansa jo hyvissä ajoin ennen pään pehmentymistä. Terv. Ohis.

Vierailija
20/55 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nousuhumala oli kyllä kivaa ja rentouttavaa. Semminkin kun harjoittelun myötä oppi rajansa. Yhteen aikaan joka ilta vähintään six-pack, joko kaljana tai lonkerona. Yleensä kuitenkin suunnilleen mäyris. Kunnon kännitkin pystyi vetämään ilman mitään morning aftereita. Krapulahan on amatööreille. Ehkäpä sitten kiskoin oman osani - nyt kohta vuosikymmen kuivin suin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi