Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen menossa naimisiin pian, mutta ihastuin toiseen naiseen

Vierailija
13.07.2014 |

Häät olis kolmen viikon päästä. Mä olen ollut tosi onnellinen mun naisystävän kanssa ja kumpikin ollaan odotettu ja valmisteltu häitä innolla. Kuitenkin, 3 kk sitten tutustuin mun harrastuksen kautta mielenkiintoiseen naiseen. Me juteltiin paljon, viestiteltiin ja tavattiin välillä harrastuksen ulkopuolellakin, mutta tietysti ihan kaveripohjalta aluks. Alettiin sitten tapailla useammin, viestiteltiin päivittäin jne ja n. kuukaus sitten selvis, että me ollaan ihastuttu toisiimme. Täytyy myöntää, että kukaan toinen ei oo saanut tällaista ja näin voimakasta tunnetta aikaan. Voi tietysti johtua siitäkin, että mun ja mun tulevan vaimon suhde on jo tietyllä tavalla arkipäiväistyny. Ehkä mä jotenkin alitajusesti oon vielä halunnut irrotella ennen naimisiinmenoa, ja tämä nainen sattui astelemaan just sopivasti mun elämään.

Oli miten oli, mä olen tosi ihastunut. Tekisi mieli sanoa jopa rakastunut, mutta me ollaan tunnettu vielä suht vähän aikaa. Tämä nainen tietää että mä olen menossa pian naimisiin, ja se on sanojensa mukaan ihan rikki sen takia. Se haluais alkaa seurustella mun kanssa. Toisaalta se houkuttelis muakin, mutta tuntuis ihan älyttömältä luopua mun nykysestä naisystävästä, kun meillä on niin vakava suhde ja mä oikeasti välitän siitä, ja jos tämä onkin joku ohimenevä ihastus. Ja se ei varmaan ikinä selviäis siitä, jos jättäsin sen häiden alla. Mutta mitä jos se toinen nainen onkin mulle se oikea, mun elämäni rakkaus, ja nyt mä päästän sen käsistäni menemällä toisen kanssa naimisiin? Hirveä ajatus, että mä hääpäivänäni (ja kenties koko loppuelämäni ajan) ajattelisin koko ajan toista naista. Mitä mun oikein kannattaisi tehdä?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden miehen, joka kirjoittaa tohon tyyliin. Mutta tämä siis on kuitenkin trollaileva pelle, aloitus varmaan saman hepun käsialaa. :-)

Vierailija
22/62 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peru häät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TROLOLOLOOLOOLOOOOOOO. jos ap ei olisi provo niin tätä jankkaamista ei tarvittaisi.

Mies38

Vierailija
24/62 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 19:10"]

Kumman kanssa olet onnellisempi? Ota se

[/quote]

Tällä hetkellä sen uuden naisen kanssa, mutta osittain se johtuu varmaan uutuudenviehätyksestä. Olen onnellinen myös tulevan vaimoni kanssa.

Vierailija
25/62 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt jumalauta ainakaan naimisiin mene. Päästä morsiamesi menemään ja pane tätä uutta niin paljon kuin sielu sietää, suunnittele taas häät ja jätä se muutama viikko aikaisemmin ja taas homma alusta.

Ei susta ole avikseen, oot liian huoramainen. 

Tosiaankin jätä se nyksäs vielä TÄNÄÄN! Se nainen ansaitsee parempaa.

Mä toivon ja rukoilen koko sydämestäni, että löydät vielä itsesi yksinäisenä ja katuvana. Toivon että uusi hoito pettää sinua ja toivon että särjet sydämesi monta monta kertaa!!! LUUSERI!!!

Vierailija
26/62 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 19:28"]

TROLOLOLOOLOOLOOOOOOO. jos ap ei olisi provo niin tätä jankkaamista ei tarvittaisi.

Mies38

[/quote]

Mä vain vastaan sun viesteihin, mitä sä mun alottamaan keskusteluun lähetät. Huomaatko, että sä et yhtään osaa perustella sun väittämiä, huutelet vaan jotain trololololoota.

Vierailija
27/62 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vittu heitä kolikkoo jos et muuten osaa päättää.. tai sit et ota kumpaakaa

Vierailija
28/62 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 19:35"]

Mies38

[/quote]

Mä vain vastaan sun viesteihin, mitä sä mun alottamaan keskusteluun lähetät. Huomaatko, että sä et yhtään osaa perustella sun väittämiä, huutelet vaan jotain trololololoota.

[/quote]

Kirjoitus ei ole miehen kirjoittama, vaan naisen kirjoittama. Saat toki uskotella mitä vain ja jatkaa ajatusleikkiä niiden kanssa jotka sinua vielä uskovat.

Saatte jatkaa ja haukkua miehiä, sehän oli tarkoituksesi?

Pahoittelen että käytit paljon aikaa pitkään kirjoitukseen, jonka ehkä torppasin.

Mies38

Vierailija
29/62 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt jumalauta ainakaan naimisiin mene. Päästä morsiamesi menemään ja pane tätä uutta niin paljon kuin sielu sietää, suunnittele taas häät ja jätä se muutama viikko aikaisemmin ja taas homma alusta.

Mä toivon ja rukoilen koko sydämestäni, että löydät vielä itsesi yksinäisenä ja katuvana. Toivon että uusi hoito pettää sinua ja toivon että särjet sydämesi monta monta kertaa!!! LUUSERI!!!

[/quote]

Oho, onpa kiukkuista tekstiä :O Mielestäni vahinkoa ei ole vielä tapahtunut, kun ei ole pettänyt toista sängyssä. Siksi aloittajan olisikin hyvä jättää tämä ihastus, jotta tilanne ei menisikään siihen. Ja hyvähän se on asiaa pohtia, saapahan muutkin epäilevät vahvistuksia ajatuksilleen. Jos siis sattuvat tätä ketjua lukemaan.

Vierailija
30/62 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene naimisiin ainakaan vielä.

Vierailija
31/62 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että kannattaakohan tässä enää yrittää puhuakaan alkuperäisestä aiheesta, mutta voihan sitä aina kokeilla:

Jos sulla on jo ennen häitä sellainen olo, että tulevan vaimon kanssa on elo arkipäiväistynyt ja pystyt analysoimaan ihastumisen tunteitasi tuohon tapaan, on mun mielestäni vähän heikko ajatus mennä naimisiin suunnitellusti. Ei vaikuta siltä, että se liitto olisi kovin kestävä tai ainakaan onnellinen. Ei kaikki suhteet väljähdy ja arkipäiväisty sillä tavalla, että vastaantulijat voi viedä mennessään. Niinpä neuvoisin (kun kerran neuvoa kai kysyt) perumaan häät ja eroamaan naisystävästäsi, tai ainakin varautumaan siihen, että hän jättää sinut häiden peruuntumisen jälkeen. Ja tämä ihan ilman sarvia ja hampaita sanottuna.

Tämä sun ihastumisesi harrastuskaveriin on sitten toinen asia. SInuna kokeilisin, mitä siitä tulee. Älä kuitenkaan ajattele 'sitä oikeaa' tai hirttäydy siihen ajatukseen, että koska jätit neiti A:n hänen takiaan, sun on pakko saada se toimimaan tämän ihastuksen kanssa. Anna sille mahdollisuus ja katso, mihin se kantaa.

TIlanteesi on kieltämättä kurja, ja tulet varmasti kuulemaan epähienoja kysymyksiä ja kommentteja, jos lähdet nykysuhteestasi tässä vaiheessa. SIitä huolimatta - kyse on sun elämästäsi ja sun onnestasi. Muiden odotusten ja toiveiden mukaan ei kannata elämäänsä rakentaa.

Vierailija
32/62 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 19:40"]

Mies38

[/quote]

[/quote]

Kirjoitus ei ole miehen kirjoittama, vaan naisen kirjoittama. Saat toki uskotella mitä vain ja jatkaa ajatusleikkiä niiden kanssa jotka sinua vielä uskovat.

Pahoittelen että käytit paljon aikaa pitkään kirjoitukseen, jonka ehkä torppasin.

Mies38

[/quote]

Jos se on niin selvästi naisen kirjoittama, niin hyvin erikoista, ettet osaa perustella väittämääsi yhtään mitenkään, vaikka olen sitä jo useammassa viestissä pyytänyt.

Et ole torpannut mitään ja tuon kirjoittamiseen meni max 5 min, joten ei tarvitse olla pahoillaan.

Vierailija
33/62 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 19:43"]

[/quote]

Oho, onpa kiukkuista tekstiä :O Mielestäni vahinkoa ei ole vielä tapahtunut, kun ei ole pettänyt toista sängyssä. Siksi aloittajan olisikin hyvä jättää tämä ihastus, jotta tilanne ei menisikään siihen. Ja hyvähän se on asiaa pohtia, saapahan muutkin epäilevät vahvistuksia ajatuksilleen. Jos siis sattuvat tätä ketjua lukemaan.

[/quote]

Sitä mäkin mietin. En mä voi sille mitään että ihastuin toiseen, eikä se tee musta huoramaista. Mä en ole mennyt pettämään, joten outoa, että mulle toivotaan noin kauheaa kohtaloa.

Vierailija
34/62 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen jättämään sen nykyisen naisesi, tuskin teidän avioliitto tulee olemaan kovinkaan onnellinen, jos nyt jo haaveilet toisista naisista. Tuossa vaiheessahan teidän pitäisi olla onnenne kukkuloilla ja ihan rakastuneita, kun häät on pian tulossa.

Vierailija
35/62 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosimiehet ei käytä hymiöitä!!!

Vierailija
36/62 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 19:47"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 19:40"]

Mies38

[/quote]

[/quote]

Mies38

[/quote]

Jos se on niin selvästi naisen kirjoittama, niin hyvin erikoista, ettet osaa perustella väittämääsi yhtään mitenkään, vaikka olen sitä jo useammassa viestissä pyytänyt.

Et ole torpannut mitään ja tuon kirjoittamiseen meni max 5 min, joten ei tarvitse olla pahoillaan.

[/quote]

keskusteluhan jatkui jo. ja sanoin että jatkakaa ajatusleikkiä.

vain nainen jatkaa inttämistä ; )

ja kyllä. naisen ja miehen kirjotustyylit todellakin eroavat toisistaan.

jos porvoo tarinoita haluat miehenä jatkossa kirjoittaa, niin vältä imelyyksiä.

äläkä väritä tarinaa liikaa.

mutta tämä jatkuva jankkaamisesi viimeistään kertoo kumpaa sukupuolta olet,

mies olisi jatkanut jo uudelleen alkanutta keskustelua.

Mies38

Vierailija
37/62 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten päästit tilanteen tuohon pisteeseen? Ei me kumpikaan, minä tai mun avomies, tapailla vapaa-aikana uusia eri sukupuolta olevia kavereita, viestitellä niiden kanssa jne. Salaa varmaan kaikki tämä? Et tainnut olla kuitenkaan niin tosissasi morsiamesi suhteen, kun ehkä kuvittelet.

Vierailija
38/62 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 19:46"]

Mietin, että kannattaakohan tässä enää yrittää puhuakaan alkuperäisestä aiheesta, mutta voihan sitä aina kokeilla:

Jos sulla on jo ennen häitä sellainen olo, että tulevan vaimon kanssa on elo arkipäiväistynyt ja pystyt analysoimaan ihastumisen tunteitasi tuohon tapaan, on mun mielestäni vähän heikko ajatus mennä naimisiin suunnitellusti. Ei vaikuta siltä, että se liitto olisi kovin kestävä tai ainakaan onnellinen. Ei kaikki suhteet väljähdy ja arkipäiväisty sillä tavalla, että vastaantulijat voi viedä mennessään. Niinpä neuvoisin (kun kerran neuvoa kai kysyt) perumaan häät ja eroamaan naisystävästäsi, tai ainakin varautumaan siihen, että hän jättää sinut häiden peruuntumisen jälkeen. Ja tämä ihan ilman sarvia ja hampaita sanottuna.

Tämä sun ihastumisesi harrastuskaveriin on sitten toinen asia. SInuna kokeilisin, mitä siitä tulee. Älä kuitenkaan ajattele 'sitä oikeaa' tai hirttäydy siihen ajatukseen, että koska jätit neiti A:n hänen takiaan, sun on pakko saada se toimimaan tämän ihastuksen kanssa. Anna sille mahdollisuus ja katso, mihin se kantaa.

TIlanteesi on kieltämättä kurja, ja tulet varmasti kuulemaan epähienoja kysymyksiä ja kommentteja, jos lähdet nykysuhteestasi tässä vaiheessa. SIitä huolimatta - kyse on sun elämästäsi ja sun onnestasi. Muiden odotusten ja toiveiden mukaan ei kannata elämäänsä rakentaa.

[/quote]

Kiitos hyvästä viestistäsi. Aloin miettiä, että mikä olisi pahinta, jos häät peruuntuivat. Ensimmäisenä tuli mieleen suvun ja ystävien reaktiot. Mutta olet oikeassa, etten voi elää muiden toiveiden mukaan. Kieltämättä mua houkuttaisi perua häät ja katsoa että voisiko tämän uuden ihastuksen kanssa tulla jotain, mutten tiedä, olenko tarpeeksi rohkea siihen. Mutta olen jotenkin pitänyt väistämättömänä sitä, että suhde arkipäiväistyy jossain vaiheessa. Onko todella niin, että jotkut suhteet pysyvät ns. raikkaina ja mielenkiintoisina vuosikymmeniäkin?

Vierailija
39/62 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lykkää häitä! Sano että tarvitset miettimisaikaa. Se on totta.

Vierailija
40/62 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vielä,

sä kirjoitit ekassa viestissäsi näin:

"tuntuis ihan älyttömältä luopua mun nykysestä naisystävästä, kun meillä on niin vakava suhde ja mä oikeasti välitän siitä, ja jos tämä onkin joku ohimenevä ihastus. Ja se ei varmaan ikinä selviäis siitä, jos jättäsin sen häiden alla."

Tämä on vastuullisen ihmisen puhetta, mutta eivät nuo ole syitä mennä naimisiin. Se, että on vakavassa suhteessa eli seurustellut jo pitkään, ei itsessään ole syy jatkaa sitä. Kavereista ja siskoistakin välitetään, ei välittäminen on se tärkein tunne, jonka tuleva puoliso herättää. Ja toinen ei ole vastuussa aikuisen ihmisen tunteista ja reaktioista - et voi olla naisen kanssa siksi, että uskot hänen musertuvan, jos suhde päättyy.

Se, että kolme (niin se kai oli) viikkoa ennen häitä sun perustelut on tuollaiset eikä se, että haluat tuon naisen viereesi joka ilta kun nukahdat tai lastesi äidiksi, on musta aika paljastavaa.

t. 32